Kirjoittanut

Ravimainonta jo pelaamassa olevien riesa!

Mitenkähän olisi, kannantaisikohan ruveta totoa ja tulevia ravitapahtumia mainostamaan ihan yleisesti valtamedioissa, niin saataisiin raviurheilun pariin niitä kipeästi kaivattuja uusia pelaajia.
Nyt niitä näytetään mainostavan maksullisessa tototv:ssä vain niille, jotka ovat jo niitä seuraamassa ja pelaamassa ja vieläpä siinä määrin riesaksi asti, että pelaajille tärkeä informaatio hukkuu niiden alle.
Tänään jo illan ainoissa 1.RAVEISSA lähdön ykkönen 400 EUROA - tarttis viissiin tehdä jotakin toisin...

Vastaukset

Kirjoittanut

Lisääkin voisi palkinnoista pudottaa

Voisi pudottaa tuosta 400 puolet pois, ovat tasoltaan sellaisia.

Kirjoittanut

Tämä on totta

Ja tämän tietää myös Fintoton markkinointijohto, sekä ex-markkinamiehet Kauhasesta alkaen, mutta sama touhu jatkuu. En tiedä tosin miksi.

Tätä on ihmetelty laajemminkin. Ihan kuin niille jotka on jo lajin parissa, pitäisi lajia markkinoida. Toki tapahtumista voi tiedottaa, mutta ei mistään Salamasta ainakaan.

Kirjoittanut

irtiotto

ootteko koskaan poistuneet kotoa? tämä tototv näkyy nykyään myös aika monessa marketissa, kioskissa ja ravintolassa. näissä paikoissa mainoksen saattaa nähdä jokunen uusikin asiakas..

Kirjoittanut

Uutta oikein kohdistettuna

Kyllähän sen toto-tv:stä useimmiten näkee sellainen, joka on jo pelaamassa.
Miten ois esim. valtalehtien urheilusivut, tv:n muiden urheilujen mainoskatkot ja yleensäkin muiden urheilutapahtumien näkyvyys, sillä sieltä voisi hyvinkin löytyä raveihin uutta harrastajakuntaa. Ja jotain uuttakin vois keksiä, sillä eiköhän tämä viime vuotinen kultapottabiisi ole soitettu jo niin puhki, että sen alkaa osaamaan jo paremmin kuin maaammelaulun sanat...

Kirjoittanut

Näkyy joo

Näkyyhän tuo Salaman mainos, terveisiä kioskilta. Jännä juttu vaan että asiakkaat osti Veikkauksen arpoja ja kokeili onnea RAY:n peleillä. Olipa ihmiset tyhmiä ku ei ostaneet Salamia. Minäkin.

Tein sentään kuiteski porukkanelkun illaks ja kannoin korteni kekoon. Saas nähä tarviiko ens vuonna tehä muita pelejä kuin keskiviikon 65:sta ja finaalikierroksille 75:sta. Salamamainoksen sijaan olisin kyllä kattonut vaikka nelkun kertoimia ja ulkomaan vihjeitä.

Kirjoittanut

Olisko niin

niin että uudet pelit tulee voimaan 1.1.2012 ja ennen sitä ei saa mainostaa??

Kirjoittanut

Perinteinen mainonta höpö höpö

Nettipelin osuus on kasvanut 2000 luvun alusta 45 prosenttiin. Ensi vuonna se ei kasva, johtuen voimakkaasti kehitettävistä pelipisteistä. Pelitilit ovat kuitenkin se juttu jolla ravipelit saadaan voimakkaaseen kasvuun ja pelitilien määrän lisäystä ei saada aikaan perinteisellä mainonnalla vaan siihen tarvitaan innovaatisia uusia ajatuksia. Nyt pelitilejä on alle 100000 eikä ole temppu eikä mikään nostaa tilien määrä kolmessa vuodessa nelinkertaiseksi samalla myynti on löhes tuplattu. Tämä tarkoittaa vaan jokapäiväisiä uusia toimenpiteitä asian eteen.

Kirjoittanut

luodaan mielikuvia

Vaikka Välkky Vate olisi oikeassakin, niin yleisön, nimenomaan uuden sellaisen, mielenkiintoa ja uteliaisuutta voisi jo herätellä tulevalla suurella mullistuksella ravipelaamisessa.

Hehkutetaan vuoden 2012 alkavan ravipelienkin osalta miljoonavoittojen mahdollisuudella. Räväkkä mainostaminen valtakunnanverkossa parhaaseen katseluaikaan ja laaja ulkomainonta ympäri Suomen. Ainakin suuremmissa kaupungeissa on sisääntuloväylien varrella näkyviä valomainostauluja sijoitettuna sopivasti liikennevalojen tuntumaan. Tulevien pyhien aikana ihmiset liikkuvat paljon ja punaisissa valoissa seistessään pakostakin huomioivat raflaavat mainokset, joissa tuodaan upea eläin, hevonen, näkyvästi esille.

Tässä vain pari esimerkkiä vapaasti käytettäväksi. Rahaa on syydetty jo riittävästi paljon epäolennaisempaan, joten sen vähyyteen tai puutteeseenkaan ei mielestäni voi vedota. Riskejäkin on otettava ja ainakin minä uskon sen myös tuovan toivottua tulosta. Nyt ei kannata säästellä, alan parhaat ammattilaiset töihin.

Kirjoittanut

Suuri mullistus?

Yksi normaalin palautusprosentin kierros ei taida olla vielä kovin suuri mullistus tavallisen pelaajan kannalta. Voihan sitä hehkuttaa, mutta mitä hehkutetaan seuraaville viikoille joille ei ole tarjota mitään muuta kuin historiallisen pieniä 75-potteja?

Kirjoittanut

vihjelehden tilaaja

Uudessa vihjelehdessä ei ole ollut yhtään Fintoton mainosta?