Kirjoittanut

Mikä vaivaa Typeä ?

Ei pyöri pyörä vanhaan malliin. Jotain vialla ?

Vastaukset

Kirjoittanut

Oli muuten

ensimmäinen kierros todella vaikeannäköstä ET:n meno, hyvä ku selän piti.

Kirjoittanut

ei nämä

koko vuotta millään kunnossa pysy-tauolle vain. Siinä se taas nähtiin, että aivan sama kuka rattailla, jos peli ei kerta kaikkiaan vedä. Ei auta Antti menoa yhtään, kuskin osuus ylikorostuu aina ja toiseksi kuskit saavat liiaksi huomiota

Kirjoittanut

Ahneella on paskainen loppu

Väärä kuski.

Kirjoittanut

ottikohan

itteensä siitä Goopin Solvallan revityksestä elokuussa, kun on sen jälkeen ollut meno hiukkasen tahmeaa ? Oli meinaan aikasmoinen tyhjennys Goopilta silloin 17.8.

Kirjoittanut

kova aika silti

Lähdön kovimman ajan teki kuitenkin ja takasuoralla kun sai vaihteen silmään eteni ihan kivasti, kärjessä mentiin vaan niin kovaa että oli tekemätön paikka. Eiköhän tämä hieno hevonen nyt jää talvitauolle ja palaa keväällä taas pirteämpänä takaisin, toivotaan ainakin niin.

Kirjoittanut

minustakin

nyt olisi akkujen lataamisen aika. Hevonen on tehnyt kovan kauden ja paljon kovia juoksuja. Se Solvalla 17.8 ehkä se kaikkein vaativin ja kuluttavin.

Kirjoittanut

Comment.

Pyytäisin hyvin ystävällisesti saada huomauttaa, että Express Type noteerasi tänään käsittääkseni koko St. Leger-historian kovimman loppuajan 15,3kp, joten ihan hirveästi en sanoisi hevosessa olevan vikaa.

Kirjoittanut

Type takoo ennätyksiä

Taas yksi hieno meriitti Typelle tuo st legerin ennätys. Kiitos tiedosta, eipä tullut ihan heti mieleen...

Kirjoittanut

yleensä

ei päästä loppusuoralla ketään ohitseen. Tänään päästi.

Kirjoittanut

AT ei

yleensä vaivaa, vaan parantaa !

Kirjoittanut

Jos omistaisin Express Typen

Itse antaisin ohjat vain Koivuselle. Hevonen voi hämmentyä siitä, kun sillä ajaa useampi kuski. Kaikilla on kuitenkin vähän eri tyyli (erityisesti käskemisessä). Yhteistyö saman (valmentajan ja) ohjastajan kanssa kehittää hevosta.

Kukin tekee sitä, mihin uskoo. Mutta linjassa on mielestäni hyvä pysyä.

Kirjoittanut

Typessä

ja Maharajahissa on tällä hetkellä samantyyppinen ongelma : kapasiteettia ja luokkaa löytyy vaikka muille jakaa, mutta pyörä ei vaan pyöri odotetulla tavalla.

Maharajahilla 3:sta viime startista Ruottissa vain 50.000 kruunua eli noin 5.000 egee. Tänäänkin vaivoin neljäs. Typenkin loppusuora oli yllättävän vaisu tänään Porissa.