Kirjoittanut

Miten tuon tyrkyttävän markkinoinnin

saisi lailla loppumaan. Meinaan kuvalehtien "kotisoittoja". Joskus niihin erehtyy vastaamaan (mitä yleensä en tee).

Vastaukset

Kirjoittanut

Paras kun sanot

ystävällisesti ja nopeasti, että en osta lehteä ja kannattaa laittaa merkintä sinne, etten tilaa ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen mitään lehteä. Näin saat puoleksi vuodeksi soitot loppumaan. Miksi?

No siksi, että nykypäivän lehtimyyjillä on tietenkone järjestelmät, jotka antavat heille tietoa ja dataa joskus tilanneista asiakkaista. Jos sinulle soitetaan ja et vastaa tai kieltäydyt vain. Sinun yhteystietosi joutuvat takaisin jonoon joka on noin. 1-1½ kuukauden mittainen, jolloin pamahdat jälleen jonkun soittajan koneelle. Jos taasen tilaat kerran, soittaja on yleensä sama henkilö, jolta olet sen lehden joskus tilannut! Oletuksella tietenkin, että hän on samassa paikassa vielä töissä!

Suurin osa lehtimyyjistä on provikka palkalla ja he voivat tehdä itsellensä merkinnän järjestelmään, että tilaa vasta n. 6 kk kuluttua ja jostain kumman syystä he soittavat sinulle tuon 6 kk kuluttua ja sanovat sinulle, että puoli vuotta sitten ajattelit tilata jonkun lehden näihin aikoihin!

Sen verran ahneita kavereita lehtimyyjät on, että ei turhaan soittele jos heille ystävällisesti sanoo, että tuhlaa aikaansa sinuun!

Kirjoittanut

Laita

robinson rekisteri.

Kirjoittanut

Mitä se tarkoittaa

Ja miten.

Kirjoittanut

Täysin tehottomia ohjeita

En kyllä ymmärrä, miten kerta toisensa jälkeen ihmiset pystyvät antamaan täysin tehottomia ohjeita vaivaan, joka on helposti vältettävissä.

Markkinoinninestokiellot ovat yhtä tyhjän kanssa. Vain hölmöt turvautuvat sellaiseen. Soittelevat eri paikkoihin omaan lukuunsa, eivätkä tiedä että eri paikoilla ei ole minkäänlaista yhtenäistä rekisteriä eivätkä tiedot päivity rekisteristä toiseen.

Ainoa tapa säästyä ei-toivotuilta soitoilta on se, jonka meille mahdollistaa keksintö nimeltä kännykkä. Ja se on keksitty jo kauan sitten.

Lankapuhelimien aikaan ei voinut kuin kuunnella pirinää, ja miettiä kuka siellä soittaa. Nyt näyttäisi siltä, että iso osa kännykän omistajista elää samalla aikakaudella.

Eli lyhyesti. Ei tarvita mitään markkinoinnin estoja eikä mitään muutakaan. Kännykän muistiin mahtuu helvetillinen määrä infoa.

Ne tahot, joiden soittoihin haluat vastata, merkataan erikseen. Kaikki muu suodatetaan pois (siis siten että jos et ole laittanut soittajaa kännykkäsi muistiin, jolloin numero näkyy, niin ei kannata vastata). Tässähän on se kännykän hieno puoli. Meidän EI TARVITSE vastata yhteenkään tarpeettomaan puheluun.

Minua ärsyttävät nämä ihmiset, jotka puhelimen ominaisuuksista riippumatta vastaavat jokaiseen soittoon toiveikkaasti, mutta sitten täällä valittavat että turhia puheluita tulee liikaa.

Ennen ei voinut valita vastatako vai ei kun oli pirisevä lankapuhelin. Nyt tästä voi päästä eroon ihan pienellä vaivalla.

Mulle ei ole tullut vika- eikä markkinointisoittoja kymmeneen vuoteen. Mietin vain sitä, että kuinka tampio pitää olla saadakseen päivittäin ei-toivottuja puheluita, joihin JOUTUU vastaamaan.