Kirjoittanut

kestää kestää

Mikä ranskan ravien tulospalvelussa kestää?? Miksi fintoto ei ilmoita asiasta?!

p.s. ensimmäistä kertaa pelasin ranskaan ja takuulla viimeisen

Vastaukset

Kirjoittanut

Hienoa palvelua

Kolmoslähdöstä osuma, eikä puhettakaan että rahoja. Tai mitään ilmoitusta, että mikä maksaa...

Kirjoittanut

Minä taas pelaan aina...

kun se on mahdollista ja järkevää :) !

Meinasin juuri kirjoittaa samasta aiheesta esim. info !!!!

3. lähdön voitot esim. puuttuvat, mikäli ennakoitu tulojärjestys toteutui.

Minulla on nykyisin Vippifirmojen korkoveloitus 35 %+ kulut. Saa tilittää , mielellään.

Pelinjärjestäjä vastaa aina !
(ei Ranskan ravien syy, eli pelaa vaan.... niin minäkin, mutta ehkä jotain muuta kautta , kuten kohta Ruotsiinkin).

Palvelujen välittäjä EI Suomessa kovin välitä infota , luulen että virka-aika loppunut !

Kirjoittanut

3. lähdön tulojärjestys

Itekki pelasin 3. lähtöön, mutta maaliintulojärjestyksestä ei tietoakaan? Onko muilla?

Kirjoittanut

Nyt tuli Ranskan pelit !

korot puuttuu :)!

Kerroin oli ok ja alustava tulojärj./3 piti.

Selitystä ei tietenkään...niin normaalia FF :ssä/asiakaspalvelu/asenne !(monopoli vaikuttaa, kaiketi).

Kirjoittanut

juuuuuuuu

Olkaa huoletta, AtRisk saapuu ennen pitkää informoimaan asiasta. Vaihdatte vain auton, tietokoneen, nettiliittymän ja samalla tohinalla kaiken muun irtaimistonkin niin pitäisi alkaa toimimaan Fintoton palvelut. Jos tämänkin jälkeen esiintyy ongelmia, painakaa F5-näppäintä ja muuttakaa varmuuden vuoksi toiselle paikkakunnalle. Ilmainen vihje: toisen viestiketjun mukaan palvelu toimi moitteetta Espanjasta käytettynä.

Vaikka edellä mainittu koskeekin lähinnä Tototv:n kuvaa, on myös tulospalvelun ja voittojen maksuissa mahdollisesti ilmenevät hetkittäiset palvelun muutokset tavanomaisia ominaisuuksia. Muussa tapauksessa vika on edelleen laitteissanne. Mikäli asiakaspalvelu ei tuo apua ongelmaanne, olette todennäköisesti tehneet palautteen lähettämisessä jonkin virheen. Jos ongelmanne ei ole mikään edellä esitetyistä, katsokaa silti varmuuden vuoksi ensimmäisenä peiliin.

Noin yleisellä tasolla teidän tulisi olla onnellisia, että saatte pelata hevospelejä luotettavan ja toimivan monopoliyhtiön kautta.

Siispä turha narina pois. Sopivimmat siellä Fintotossa tekevät aivan varmasti parhaansa mukaan, eli sata lasissa, hommia suomalaisen hevostalouden eteen. Te nykyiset ja me entiset asiakkaat voimme vain katsoa peiliin, jos Suomen parhaat pojat ja tytöt eivät lopulta onnistu saamaan torjuntavoittoa vuosikymmenen kestäneessä asemasodassa universaaleja lainalaisuuksia vastaan.

Olemme jo nyt epäonnistuneet asiakkaina. Rivimme eivät pitäneet. Meiltä puuttui nöyryys ottaa vastaan ylimielisyyttä ja välinpitämättömyyttä. Kärsimättöminä halusimme kaikki heti ensimmäisen vuosikymmenen aikana. Osa meistä taipui henkisen heikkoutensa takia luovuttamaan arvostetun Fintoton asiakkuuden. Seuraajia on onneksi jonoksi asti.

Kirjoittanut

Kovaa , mutta ....

asiallista "aatosta" ja tekstiä. asianomaiset ei näitä vaan lue. Lisää konsulttifirmoja , jotka eivät ole tässä Busineksessä olleet ikinä. Mutta hyvä tili tulee ja Tilt. Ikävää Hevosurheilulle ja pelaajille.