Kirjoittanut

Salama - se nopein mainos

Miten on mahdollista tehdä mainostoimiston avulla parin sekunnin mainos, josta tavallinen kuluttaja ei ehdi tajuamaan yhtään mitään. Mainoksen pitäisi olla esim 15 sekuntia tai sitten 10+10 sekuntia saman mainoskatkon aikana siten, että mainos käytännössä jatkuisi edellisestä pätkästä/tarinasta.

Pitää tietysti muistaa, että halvalla ei saa hyvää.

Vastaukset

Kirjoittanut

mahtava mainos

hevonen laukkaa valtoimenaan. Miten se liittyy raveihin? hpl?

Kirjoittanut

Ei oo kärryjäkään perässä

Yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa, mutta näitten mainostoimistojen kanssa on aina sama ongelma kuin nettisivujen tekijöiden. Molemmat pyrkivät aina mahdollisimman näyttävään graafiseen tulokseen.

Valitsemalla tämä sirkushevonen ravihevosen sijaan mannekiiniksi saatiin musta näyttävä hevonen mainokseen. Informaatioarvo siitä, että Salama on ravipeli jäi nollaksi kun ei ollut kärryjä perässä. Ja mitä tarkoitaa slogan "Maailman nopein pikapeli"? Eikös kenon ja loton saa joka kioskilta ainakin yhtä nopeasti? Mitä lisäarvoa asiakas tuolla nopeudella muka saa?

Kirjoittanut

siellä ne myymättömät

pikalaput edelleenkin ärrän tiskeillä ! Huippuammattilaiset taas lanseeramassa jotakin niin...ainutlaatuista, että voe voe