Kirjoittanut

Ajoprosentit KOHDALLAAN

Aivan turha itkeä ja vikistä prosenteista.
Sellanen 10-15 aivan paikallaan,jonka omistaja maksaa,se on sit valmentajan kanssa sovittava,miten tämän jakaa.
Ai että on väärin et kuskit,jotka ajavat illasta toiseen ympäri suomea ajavat mersuilla, tai jollain muilla hyvillä autoilla.HUH HUH
Kilometrejä tulee Moilanen-Teivainen-Forss miehillä esim vuodessa n.120-150 000 eli AUTON tarvitsevat allensa.
Haluisinpa nähdä petsarin ilmeen,kun YHDEN VIIKON istuis ja VAIN apumiehenpenkillä,näiden kuskien kyydissä ja menopelinä olis esim clio,punto,tai jotain siihen suuntaan;-)
Se mitä itse kannataisin olis et kuskit olis A ja B luokissa ja julkisesti kertoisivat ajavatko 10 tai sit 15prossalla.
Näin,vois esim iltaraveissa ajattaa halvemmalla"nuorella"kuljettajalla,kun sit taas ehkä maximoida suoritus v5lähdössä"kärki"kuljettajalla.

Vastaukset

Kirjoittanut

taitaa

olla Mika jolle tulee noi määrät kilsoja,Antti päästelee varmaan koneella Oulun reissut, Arska ei kierrä niin kauheesti, käy vetelemässä appuroita välillä!!! Akselille on tullut tollaset määrät kilsoja, tuskin nyt niin paljoo, ku on Sveduissa treenailemassa välillä Polleja!!! ajoprossat on ihan kohdillaan!



Ylläpito huomauttaa: Allaolevasta linkistä ohjeita välimerkeistä ja tikkukirjailusta:

Kirjoittanut

Potaskaa

Ajopalkkiot pitäisi olla maksimi 10%. Hevosen ylläpito ja kilpailutuskulut nousevat koko ajan. Ei voi olla että nämä ylimieliset mersumiehet ovat ainoat jotka hevoshommissa tienaavat.

Tässä on syy miksi Suomen taso ei nouse! Ruotsissa palkkiot suhteessa palkintotasoon paljon paljon pienemmät, samoin Ranskassa. Mitenkähän noissa maissa raviurheilulla menee kun ei ole niin raakaa välistävetoa.

Sitten nämä kuskit valvovat Suomessa omia etujaan hovosenomaistajien liitossakin.

Kirjoittanut

Ketkä pyytää yli kymmenen prossaa?

Eikös palkat ole julkisia.