Kirjoittanut

Veikkauksen markkinointi

Hienosti hoiti Veikkaus V75-markkinoinnin. Bonuskierros ja kansainväliset ravit. Kovan työn teki ja sen tuloksena vaihto nousi hieman yli 700.000 euroon.

Hyvää ja asiantuntevaa työtä Veikkauksen markkinoinnilta.

Vastaukset

Kirjoittanut

....

Mutta miksi ihmeessä ko. lähtö ei ollut V75:ssa? Selitykseksi ei kelpaa että piti sijoittaa kymmenenneksi lähdöksi ulkomaiten pelien takia. Olisihan V75:a voitu venyttämään myös? Onhan sitä venytetty mm. Elitloppetin, lakkiaisten, kunkkareiden, juhannuksenkin takia.

Kirjoittanut

Paikanpäällä

Vaan yleisömäärä jäi alle vappusunnuntain Vermon populan.

Kirjoittanut

Veikkauksen vika

Ja yleisömäärä olikin sitten Veikkauksen vika.

Kirjoittanut

Mahdollisuudet

Ei vaan raviratojen ja Fintotonkin haaste.

Kirjoittanut

parempi V75 oli näin

siinähän oli outoja hevosia normi ravipelurille suurin osa. Nyt kun oli vielä finaalikierros niin oli erittäin hyvätasoisia lähtöjä muitakin jossa hevoset paljon tutumpia.

Eikä Brionin voitolla olisi 75-arvo juurikaan noussut eli se siitä.