Kirjoittanut

Asiakaspalvelu-Fintotolle tuntematon käsite?

<<< siirretty viesti >>>

Alle viikon toimi ensimmäinen positiivinen uudistus aikoihin, kun Fintoto lupasi ja vannoi oikein Koskenniemen blogissa, että päivän ravit tulee illalla videokirjastoon HETI, kun ravit on ajettu-ei enää onnistunut maanantaina 8.3.2010
-Asiakaspalvelu ja luotettavuus on näköjään aivan tuntematon käsite Fintotossa!

Vastaukset

Kirjoittanut

ihan

samaa voi sanoa myös aloittajan palvelusta.
olen pari kertaa kysellyt palaute osiosta,eka kerta viimevuoden joulukuussa,toinen tämän vuoden helmikuussa,mutta en ole vastausta saanut..
ja kysymykset olivat ihan asiallisia koskien
tuleeko vihjeesi joskus myyntiin fintoton sivuille.

Kirjoittanut

Tulossa..

..odotti Fintoton sivujen uusintaa

Kirjoittanut

Blogista

Itse ihmettelen, että miten tuo blogi "parantaa meidän fintotolaisten ja asiakkaiden välistä vuorovaikutussuhdetta."

Reilu viikko on kulunut blogin avauksesta ja blogissa on tukku asiallisia kysymyksiä, joihin kukaan Fintotosta ei ole jaksanut kommentoida mitään. En tiedä kuinka huonoa tuo vuorovaikutus on aiemmin ollut, mutta jos tämä on parannusta, niin pelottaa ajatella entisiä aikoja.