Joku tietävämpi voisi valistaa, kun en enää muista, ja ovathan säännöt saattaneet muuttuakin varsinaisten aktiiviaikojeni jälkeen;
Lähtevätkö Porissa lähtöjen 7, 9 ja 11 hevoset kaikki eturivistä?
L4 14 De La Road ilmeisesti siirtyy (tämän hetken mukaan) radalle 5. Entä 16 Dottie D Kemp?
Onko tässäkin tilanteessa puolet lähtöjen hevosista rahoilla? Tulee kova taisto lähtöön 6, jos kaikki ravaavat.
Siinäpä tärkeimmät, kiitos vastauksesta.
Vastaukset
Kirjoittanut muistista
Autolähdöt
<<< siirretty viesti >>>
Autolähdöissä ei ainakaan "ennenvanhaan" voinut takarivin hevonen päästä eturiviin vaan lähdettiin tarvittaessa jopa kolmessa rivissä.
Nykytilannetta en tiedä, enkä jaksa tarkistaa.
Kirjoittanut muistista
Lisäyksenä
<<< siirretty viesti >>>
De La Road saa lähteä juoksuradalta eikä Dottie D. Kempin paikka muutu.
Kirjoittanut iski iski
Kiitos
Olisihan se voinut ylläpito samantien vastata, kun luulisi olevan tietoa, ja aktiviteettia riittää viestin siirtelyyn tuolta pelit-sivulta, missä tilanne on Porin ravien suhteen päällä paraikaa.
Kirjoittanut Ylläpito
Sorry
Ylläpito ei pyri keskustelemaan. Säännöt löytyvät oheisesta linkistä sivuilta 18 ja 19.
Kysymykset, varsinkin yleistä kiinnostusta herättävät, pyrimme siirtämään yleensä tänne, koska täällä ne ovat etusivulla kauemmin kuin muualla.
Eipä tullut mieleen tuo etusivu vaikka itsekin sitä ensin vilkaisee.
Tuoltahan ne löytyi säännökset hyvin. Oikeassa oli "muistista", ei siirry takarivin hevoset eturiviin vaan tarvittaessa jopa taaempaan riviin, silloin jos eturivissä on vänemmän hevosia kuin takarivissä.
Tuolla palkinnoissa on hauska lause: Rahapalkintoja on jaettava kaikissa lähdöissä vähintään neljä. Kelleköhän jakavat lähdössä 6 neljänne palkinnon?
Kakkonen ja kolmonen saanevat hyväksytyllä juoksulla 550 euroa kumpainenkin, ettei taida kovin hurjaa kilvanajoa tulla.
Kirjoittanut niinpä
täh
no minkä ihmeen takia saisi saman palkinnon ?
Kirjoittanut iski iski
no siksi kun
2. palkinnon tulee olla puolet ykkösestä ja 2.,3. ja 4. palkinnon summa sama kuin 1. palkinto.