foge päättää vuoden hurjassa iskussa. ei kahta puhetta kuka on liigan ykköskuski vuonna 2008.
moni oli sitä mieltä että akseli menee fogesta ohi. hiljaista on niiden puheiden huutelijoilla.
Vastaukset
Kirjoittanut Kollero
tipsi
lähtöön yhdeksän tipsaan lydia floweria jonka kautta troikka vetämään. ilmaistipsi näin vuoden vaihteen kunniaksi.
Kirjoittanut haappis
puheita ei huudella
Tämä Forss saattaa olla kolmas emsi vuoden ajajaliigassa...
Ei niin sitkeää kaveria olekaan, joka 10% voittotahdilla voiton jaksaisi istua. täytyisi olla hevonen joka ikinen päivä joka ikisessä startissa.
Antti on edelleen lähellä voittoa, mutta jos joku sen haastaa niin Akseli.
Kirjoittanut haappis
ja
menee hukkaan rahasi, jos tuota Forssia tähän yhdeksänteen pelaat!
Kirjoittanut Antti fani
Mietihän
Mestari Antti se viettelee jo uuttavuotta eikä rämmi seinäjoen mudassa
Kirjoittanut Kollero
pöh
muista haappis että voittoprosenteilla ei pysty ennustamaan. joillain on voittoprosentti 75:)
Kirjoittanut haappis
Kollero
Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta 2000 startista vuodessa tuo 10 ei ole enää vahinko vaan aika hyvä lähellä todennäköistä ensi vuodellekin. Ja jos Antti pitää kiinni ottaa, niin täytyy Mikan tasolla istua sen reilut 2500 kertaa rattailla ensi vuonna(ja Antin ei kärsi yhtään parantaa..)!
Kirjoittanut eko
Oon samaa mieltä
Foge on paras!!!! Ja ens vuoden haastateltava myös. fiksuimmat etukäteiskommentit mitä kenelläkään.
Kirjoittanut Gunnar
Juu
Eilenhän sen näki miten Foge ajo...ei yksikään rahoilla ja oli viisi ajettavaa.
Kirjoittanut mouhijärvi
joo sitä mainostettiin pitkin kautta.
että forssin vauhti hyytyy.vuoden viimeiset skabat.ja kaksi tikkua.myös nauratti fintoton kirjoitus nettisivuillaan.toki hyväksi huumori näin kun vuosi vaihtuu.elikkä bwt honkaboysin voitossa oli kuulemma kyse `jonkinmoisesta` yllätyksestä.kun hepoa oli pelattu 8 rossaa nelkkuun.just.mutta hyvää uutta vuotta!oli ne värilasit tai ei.
Kirjoittanut No juu
kyllähän totuus oli
että vauhti hiipui. Miehen voittoprosentti näytti olevan huomattavasti koreampi, kun katsoo vuoden alkua. Ajotahti ei tosin hiipunut, kovasti teki töitä, mutta voitot hiipuivat. Jos vuoden viimeisenä päivänä voittaa ylikylän hevosilla pari lähtöä raveissa, joista vuosien kestomenestyjät olivat jo uuden vuoden vietossa, niin ei se kyllä sitä totuutta muuta mihinkään. Mutta mouhijärvi, joka hehkutti kesällä vielä ajajatilaston voittoa, nyt voi höpötellä lämpimikseen mitä haluaa.
Kirjoittanut mouhijärvi
mikä on voittoprossa.
kun ajaa a.t.ekoa.niillä ei ole mitään virkaa.aikaapäälle forsskin saa tämmöttiä ajettavakseen.ja edelleen.henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo huonosta kotikasvatuksesta.silti hyvää seuraavaa vuotta.jolloin teivon championi -07 saattaa olla koko ajajaliigan voittaja.eipäs tiedä.
Kirjoittanut joopajoo
Älä vielä
ala vuotta 2008 "no juu" oogaileen, kun vuosi 2007 ei ole vielä loppu.
Kirjoittanut mouhijärvi
kun näitä olen pelannut.
kolmekymmentä vuotta.ja ylikin.kertokaa ihmeessä minulle se ylikylä.jota on pelatttu vaan 8 rossaa.nelkkuun.minä kerron sitten teille.että ei olekaan uusi vuosi.vaan juhannus.ja uskottehan te?pitää uskoa.
Kirjoittanut tuplakyssäri
voitto%
startit voitot eurot voitto%
topten. voitto% kertoo kaiken, jos muut ajaisi yhtä paljon kun foge,niin foge jäis aika pahasti jalkoihin.
näin se vaan menee kollerot ja kumppanit:)
Antti Teivainen (dA) 1642 254 1221550 15,4
Mika Forss (dA) 1935 207 1033442 10,6
Pekka Korpi (aA) 679 120 1030524 17,6
Ari Moilanen (dA) 1622 190 894190 11,7
Esa Holopainen 1564 158 777260 10,1
Tapio Perttunen (aA) 1348 176 765714 13,0
Akseli Lahtinen (aA) 1241 201 702215 16,1
Harri Koivunen (aA) 1263 139 546235 11,0
Eero Hakkarainen (dA) 1359 149 505648 10,9
Markku Nieminen (aA) 411 50 391585 12,1
Kirjoittanut gamesday
Mitä ihmeellistä
tuossa startti määrässä on, ainakin Teivainen, Moilanen, Kontio ovat ajaneet yli 2000 startin vuosia, koko homma on kiinni hevosista, kausi 2007 oli loistava Forssille, jos jatkaa samaan malliin hyvä on miehellä tulevaisuus.
2000-luvulla Forss on noussut Suomen terävämpään kärkeen, sen paikan saa kovalla työnteolla, ei sohvalla makaillen, sen sinäkin "tuplakyssäri" tajuat ja myönnät.
Yhteensä 6997 673 692 670 2738415 €
2007 1926 208 204 195 1030322 €
2006 1617 173 131 165 699220 €
2005 1481 131 159 127 510910 €
2004 990 97 116 99 331102 €
2003 459 28 41 39 92261 €
2002 127 16 12 14 41610 €
2001 67 9 5 5 9620 €
2000 9 2 0 1 2068 €
Kirjoittanut oboe
hmm
Enemmän kuin Forssin menestyminen ihmetyttää se että kuinka Holopainen on kertaheitolla hiipunut. Voittoprosenttikin jopa Forssin vastaavaa pienempi.
Kirjoittanut No juu
joopajoo
Älä vielä vuotta 2008 öögäile? Opettele sinä lukemaan kirjoituksia ja sisäistä ne. Tarkoitin alkuvuotta 2007 kun katsoo. En tiennyt, että pitää rautalangasta vääntää? Et taida olla pekkaa pahempi :D
Kirjoittanut jokin
Voisua Antti fani!
Toiset katselee raketeita ja juo kuohuvia, mutta toiset tekee työtään, Reilassa meiningissä!
Kirjoittanut jokin
Eikös!
Eikös Forssi ajanut eilen 2 voittoa gunnar?!
Kirjoittanut poikkinainen
voitto%
voi tuplakyssäri! vai voittoprosentti kertoo kaiken? no sittenhän reijo borgström on kaikkia ko. listan kuskeja parempi ohjastaja?!
tuplakyssäri: ajetut rahat kertovat kaiken, siis totuuden. millään muulla ei loppupeleissä ole merkitystä. jos joku ajaa miljoonan sataan starttiin, niin hyvä. jos joku jaksaa ja viitsii tehdä elantonsa eteen töitä enemmän kuin muut, onko se arvostelun aihe? sosiaalipummien ja kommunistien mielestä ehkä.
en ole jaksanut näihin lapsellisiin forss-keskusteluihin osallistua, mutta tuplakyssäri on jo niin pihalla että piti avautua.
lopettakaa jo koko porukka se lapsellinen vääntö forsseista, teivaisista ja lahtisista. joka mies on huippu ja jollain saralla maan ykkönen. sitä ei parin tyypin forss-ulinat muuksi muuta.
ps. jos te tuplakyssärit oikeasti olisitte ajan tasalla ja ymmärtäisitte lajista jotain, arvostelisitte täysin yössä haahuilevaa eero hakkaraista, joka sentään pari vuotta sitten ajoi forssin kanssa saman määrän voittoja.
Kirjoittanut mouhijärvi
edelleen.tämmöttillä voittoprossilla ei ole.
ohjastajalle mitään merkitystä.kun piisaa hevosia ajettavana.mikä kertoo luottamuksesta hevosen taustajoukoilta.prossat lasketaan sitten palkinnoista pois kuskille.vain niillä on merkitystä.sillä rahalla minkä sisään ajaa.ja edelleen.jos on huippu tässä lajissa.on suunnattava pois suomesta.kuten kontsa.toki maitojunachanssit on melkoiset.näille tilastonikkareille vielä.laskekaapa montako starttia kontio ajoi suomessa -07.ja paljonko rahaa sisään per startti.tai ajopäivä.ne voittoprossat ne voi..no niin.
Kirjoittanut T.T
Voi ollaki
Jos ajais tuplasti enemmän ku Teivainen, Samalla startti määrällä ei pääsis 10 sakkiin.Akseli on ainoo haastaja Antille tänä vuonna.
Kirjoittanut blackman
poikkinainen
sul oli hyvää tekstiä,samaa mieltä olisit vaan jättäny ton kommunisti sanan käyttämättä tossa yhteydessä.Eipä muuta.
Kirjoittanut tuplakyssäri
jepjep
voi teitä puupäitä!
voitto% kertoo sen kuinka hyvää työtä ohjastaja tekee ajamissaan lähdöissä. toki raveissa on niin monta vaikuttavaa tekijää(hevonen,lähtörata ym) että mitään ehdotonta mittaria ei ole millä voisi paremmuuden mitata. pitkässä juoksussa voitto% kertoo kyllä jo paljon.
"voi tuplakyssäri! vai voittoprosentti kertoo kaiken? no
sittenhän reijo borgström on kaikkia ko. listan kuskeja
parempi ohjastaja?!"
tämähän oli fiksu kommentti. reijolla on noita strtteja huikeat 43.
ja sitä paitsi jos rupeat viisastelemaan niin koita edes silloin olla oikeassa(korvenojan voitto% isompi kuin borgströmin)
"tuplakyssäri: ajetut rahat kertovat kaiken, siis totuuden.
millään muulla ei loppupeleissä ole merkitystä. jos joku
ajaa miljoonan sataan starttiin, niin hyvä. jos joku
jaksaa ja viitsii tehdä elantonsa eteen töitä enemmän kuin
muut, onko se arvostelun aihe? sosiaalipummien ja
kommunistien mielestä ehkä"
ajetut rahat kertovat hevosten paremuuden ei kuskien. jotkut kuskit joutuu tekemään enemmän töitä kuin toiset koska sama starttimäärä ei riitä tuomaan samoja rahoja.
äläkä sinä poikkinainen rupea minua haukkumaan sosiaalipummiksi tai kommariksi. en minäkään alennu sinua haukkumaan vaikka osoitat teksteilläsi että ihan kaikki ei ole kotona.
kyllä voitto% on ohjastajille merkitystä arvon mouhijärvi.
laskeppa ihan huviksesi montako voittoa forssilla olisi jos ajaisi yhtä hyvällä prosentilla kuin teivainen. kerro se sen jälkeen olkinaiselle niin hänkin ehkä taas oppii jotain uutta:)
Kirjoittanut tuplakyssäri
hannu laakkonen 53,3%
hups! kävi olkinaiset
Kirjoittanut gamesday
Kait se
on hevosista kiinni, kyllä kait sinäkin puupää sen tajuat, Teivainen saa parhaat hevoset, Lahtiska ajaa Pohjanmaan parhaita hevosia, vaikka turha sun kanssa "tuplakyssäri"on mitään väitellä, et tajua mistään mitään.
Kirjoittanut ANTTISHOW
haha
eiks tän tähdenlennon pitäny ohittaa antti ajajaliigassa viime vuoden loppuun mennessä kollero??? antti ajo 300 starttia vähemmän, mutta 50 voittoa enemmän, se jos mikä kertoo ajajotaidoista jtn...
Kirjoittanut gamesday
Mä en
alennu, teidän idioottien kanssa väitteleen, hyvää uuttavuotta.
Kirjoittanut tuplakyssäri
olkinainen=gamesday
tuota vähän mietinkin:)
miksi ne saa ne paremmat hevoset ajettavaksi?
siksikö kun ovat huonompia kuskeja kun forss? tasotetaan puntteja!!!
Kirjoittanut heheh
Olishan
Forssi kanssa voinut jättää ne huonot hevoset ajamatta niinkuin Teivainen, Lahtinen ja ajaa vaan ne sijoittuja hevoset, sais prosentit kauniiksi, ei tarvitsis tuplakyssärin ja kump. vittuilla, mutta jokun ne huonotkin hevoset on ajettava, kun primadonnat Teivainen, Lahtinen ei viitsi.
Kirjoittanut tuplakyssäri
häh?
mitä vittuilua? onko se vittuilua jos ei pidä forssia suomen parhaana kuskina?
Kirjoittanut vappu-heppu
mitäh
ette kai jaksa tommosta--riittää kun on oikeat hepot lapulla vittuun voittoprosentit
Kirjoittanut St Michel
pakko
heittää lusikka soppaan..eiköhän toi antti ole omilla ajotaidoillansa ansainu hevoset mitä ajaa, eikä forssin auta muuta ku ajaa ja ajaa ja ajaa, ni joskus ehkä saa lasketella saman tasosilla hevosilla..eiköhän toi antti ole hieman kauemmin pyöriny näissä kinkereissä ku forssi.
Kirjoittanut tilastotieteilijä
tutkikaa tilastoja
Älkääkä lässyttäkö musta tuntuu juttuja. Teivainen ei todellakaan ajellut pelkkiä hyviä hevosia viime kaudella. Ajokkien taso on tasaantunut paljon ja kuskin taidot korostuvat. Forssi ajoi enemmän ja Forssilla oli esimerkiksi V75 lähdöissä tilastollisesti enemmän lähtöjensä suosikkeja kuin kellään muulla. Silti Teivainen ajoi ohi siinäkin tilastossa loppuvuodesta.
Forssi on hyvä, mutta tällä hetkellä ei vaan riitä hyvyys, että voisi sanoa, että olisi paras. Tätähän nämä gamesdayt ja kollerot eivät pysty itselleen myöntämään. Tutkikaa pojat niitä tilastoja.
Kirjoittanut Saparo
no...
Eiköhän se nyt ole makuasia kuka on kenenkin mielestä kuskina paras. Eivät tilastot kaikkea kerro.
Eli mielestäni ihan turha väitellä. Toki ravipiirin keskuudessa tuntuu löytyvän normaaliakin enemmän näitä hiekkalaatikko-juttuja tyyliin "mulla on parempi kuin sulla". Todella "miehistä" kinata makuasioista.
Kirjoittanut VVvv
Pomppimisesta kiinni
Teivainen heiluu ja pomppii rattailla enempi muin muut. Hevoset katsoo kummissaan ja yrittää päästä kuskistaan eroon. Siksi menee niin hyvin.
Kirjoittanut jepjep
Tämä
voittoprosentti-kyssäripoju on palstan ylivoimaisesti vähä-älyisin henkilö.
Kirjoittanut tuplakyssäri
voi poikaa
perusteletko jepjep väitteesi?
Kirjoittanut tuplakyssäri
onko siellä
otettu itkuraivarit kun ei täällä olla pidetty mikaa parhaana kuskina?
gamesday,olkinainen,kollero,jepjep...yksi ja sama henkilö..kö?