Kirjoittanut

h***** silver quattro rata. 9......

miksei nyt ykköstä ottanut nopealla lähtijällä ja muutenkin statistilla,olisi saanut hyvänjuoksun,nyt air forcella kauheat tuurit sai vielä ykkösradan.

Vastaukset

Kirjoittanut

Air Forcella on jarru rattailla

jää lähtötelineisiin. Kontio otti kasiradalta piikin ja nyt Forcea ajaa Forssi joka jää kyllä kiihdytyksessä jalkoihin.

Kirjoittanut

Vähän tasoitusta

Paasonen ajatteli antaa ylivoimaisella vähän tasoitusta ottamalla suosiolla takarivin. Sieltä on sitten makea käännellä kierros jäljellä kiriin ja tykittää ohi koko porukasta.

Kirjoittanut

jos

ysin ottaa niin kai se tarkoittaa ,että lähtee toiselta radalta ,koska ykkönenkin oli tarjolla,olisi aika idiootti ottaa ysi ja lähteä sisärataa....kun olisi ykkösenkin voinu ottaa....

Kirjoittanut

niin

nimimerkki niin. Onko tänään ensimmäinen päivä kun seuraat raveja? Ensinnäkin meinaatko, että kukaan täysijärkinen kuski lähtee Owen Kempin perästä? Toisekseen eiköhän SQ:lla haluta Air Forcen selkä, joka todennäköinen keulahevonen.

Kirjoittanut

selitä

minulle yksinkertaiselle miksei sitten ottanut ykkösrataa????on se nyt ääliömäistä ottaa ysi kun on ykkönenkin tarjolla,jos meinaa sisärataa kerran lähteä.

Kirjoittanut

ei Air Force ota keuloja

Forssi ajaa.

Kirjoittanut

vertaansa vailla

Yksi ravihistorian tyhmimpiä ratavalintoja!
Samaa luokkaa kuin Pine Chipin miesten nelonen!

Kirjoittanut

Ratavalinta

Oli todella outo ratavalinta. Hautasi omat yllätys mahdollisuutensa. Kovissa lähdöissä ei tunnetusti takarivistä pärjää.

Kirjoittanut

SQ

Nyt kun Paasonen lopettaa hommat, niin tehän voitte ottaa SQ:n valmennukseen ja näyttää taitonne ja osaamisenne. Mutta eiköhän äijä ole tuijottanut sen verran enemmän hevosen persettä, että ymmärtää asiat (myös lähtöratojen sopivuudet hevosilleen) paremmin kuin nettiosaajat. Jos teille ei todellakaan tule mieleen yhtään järkevää syytä radan 9 valintaan, niin ette te mitään hevosista ymmärrä.