Kirjoittanut

Voi, voi, Voimaliiga

Kyllä tämä ajokulttuuri on näillä pitkillä matkoilla per...stä! Kallelta hieno ajo piikistä,mutta nämä takaparien kuskit antaa keulan ajaa kävelyä. Useasti käy Suomessa ja erityisesti Vermossa juuri näin että keulasta voitetaan nämä pitkät matkat. Ite kyllä psyykkasin juoksun kulun näin, mutta väärillä hevosilla. Onnea voittajille!

Vastaukset

Kirjoittanut

No kyllä se superkuski Forssi

oli avainasemassa tässä löröjuoksussa, kun oli hävinnyt jo lähdön etukäteissuunnitelmissaan. Kyllä 16,4 pitkällä matkalla viimeksi menneellä hevosella olisi vähän vauhtia pitänyt kysellä.

Kirjoittanut

SALETTI

ALE, mut Sunde ei jaksanut totoon.

Kuolemasta Liigassa neljäs, kuiteskin merkille pantavaa.

SHB;n Kerroin tippuu taas, kun nimikin niin, outo on, jota ei voi pelata enaa uudestaankon.

niin vain on.

DELETE

Kirjoittanut

Takahevosten kuskit

lienevät laskeneet, että Forss ottaa kontolleen vauhdinpidon Kouvolan sankarilla. Monet yllättäen näin ei käynytkään syystä tai toisesta. Tai ehkä kolmannesta. Jos AB ja SHB olisivat pitäneet lujaa vauhtia ja sattuneet väsymään keskinäisessä kisassaan, takahevosilla olisi ollut mahdollisuutensa voittoon. Nousihan Argon nytkin totoon. Miksei sitten tänään joku lähtenyt takaa yrittämään kuultuaan ekan 1000 väliajan? Ehkä siksi, että kolmannen radan veturilla on silloin tiedossa tod. näk. useita kurveja kolmatta, koska kärki arvattavasti kiihdyttää sitä mukaa kuin härkkijöitä ilmestyy. Tällä veturilla on silloin aika huonot näkymät voiton suhteen. Kolmen tonnin tasoituksessa piikkaavan hevosen kuskin kannattaakin aina ajaa hiljaa, jos hepo on pätkänopea, eikä ahdistajia ilmaannu. Tämä oli ties kuinka mones kerta, kun voitto heltiää helposti tällä reseptillä teräsmiesliigassa. Kannattaakin ottaa (yleensä) paalulta joku pätkänopea(kin) hevonen alun mateluvauhdinpidon varalta mukaan lapulle. (Jos nyt joku ei sattunut tätä muistamaan).