Kirjoittanut

ketä tästä laskutetaan , toimimattomuudesta

kysynpä vaan, että kenelle laskun voi lähettää, kun fintotolta ostamani maksullinen toto-tv ei pelaa. kolme kertaa olen ostanut ja kaksi kertaa yhteys on ollut kovin katkonaista. en halua ostaa enää palvelua, joka ei pelaa.

Vastaukset

Kirjoittanut

palaute

Missään tapauksessa ei kannata lähettää palautetta Fintotolle. Asiat hoituvat aina parhaiten keskustelupalstoilla purnaamalla.

Kirjoittanut

rape

Olet kyllä harvinaisen oikeassa (vaikka tarkoititkin muuta), paremmin ne siinäkin lafkassa lukee tätä palstaa kuin omaa palautelaaria. Katsos, valitat täällä ja lukijoita on satoja. Valitat fintotolle ja kukaan muu ei tiedä asiasta mitään, mitään ei kyllä kummassakaan tapauksessa tapahdu asian edistymiseksi, mutta nouseepahan tappomieliala fintotoa kohtaan kun mesoaa täällä. Fintoto on kyllä tyytyväinen jos joku erehtyy laittamaan palautteen suoraan heille, eikä mussuta täällä. Asiakaspalvelu siellä vain on niin surkeaa, että itse ovat tähän tilanteeseen ajaneet.

Kirjoittanut

Aina kannattaa kertoa myös

Se hyvä näissä keskustelupalstoilla purnaamisessa on että muut tietävät varoa ostamasta toimimatonta tuotetta kun asia on tiedossa näin julkisesti, toisin kuin pelkästään ao."firmalle" valitettaessa olisi. Jos näistä asioista ei tiedotettaisi keskustelupalstoilla, huijarit voisivat edelleen myydä toimimattomia tuotteita asioista tietämättömille.