Kirjoittanut

Tiedotustoiminta eilen ja tänään

Vaikka varsinainen vika oli jonkun muun järjestelmässä, olisi Fintoto voinut tehdä itsekin aika paljon enemmän nimenomaan tiedotuspuolella. Siellä on nukuttu ihan autuaasti.

Eilen oli todella pitkään tuo yksi tiedote. Jos tarkoitus oli, että älkää nyt hyvät ihmiset pelatko, kun meidän yhteistyökumppanilla on ongelma, niin siinä suhteessa tuo tiedotuslinja oli lähes optimaalinen.

Olisi ollut kiva tietää:
- onko kerrointietoa saatavilla pelipisteissä tai raviradalla.
- onko TotoTV toiminnassa. Raha kelpasi, mutta kuvaa ei näkynyt.
- mistä saa tiedot Ruotsin kertoimista. Jossain vaiheessa se on tänään osattu lisätä.
- Kaustisen tototulokset. 20 tunnissa ei ole saatu minnekään näkyville, vaikka omalle uutissivulle on kirjoitettu tuona aikana vaikka kuinka monta vakiouutista. Jonkun olisi pitänyt ihan dramaattisesti poiketa rutiineista ja kirjoittaa tuollainen uutissivu. Tieto olisi oletettavasti löytynyt ihan omasta talosta tai vähintäänkin Kaustiselta.

Sivuille on kyllä saatu naputeltua joku harmitteluviesti tappioista. Oma passiivisuus on lisännyt niitä tappioita.

Olisi lisäksi ihan mielenkiintoista kuulla, kuinka hektisesti pelipisteitä briiffattiin ne kaikki tunnit, jotka tuossa sunnuntain aikana oli käytettävissä ennen Kaustisen raveja. Kaikki kassankäyttäjät eivät välttämättä osaa ottaa koneelta kaikkea mahdollista kerroininformaatiota, mitä eilen tarvittiin. Tai no, ehkä niistä oli joskus lähetetty ihan kirjalliset ohjeet - kyllähän sen pitäisi riittää.

Vastaukset

Kirjoittanut

Luulisi

että ne kertoimet ja tulokset olisi myös voinut näyttää fintoton sivujen kautta, vaikka peli oli keskeytetty. Jos vika on tilisiirroista vastaavan firman vehkeissä, niin miksei Fintoton sivut muuten toimineet? Onko se tosiaan tehty tuo Fintoton järjestelmä, että jos yksi asia menee nurin, kaatuu koko palvelu?

Kirjoittanut

Kaikkea nuo

luulevat tietävänsä Fintoto:n järjestelmistä :DDDDD

Kirjoittanut

Onhan noita sivuja

tullut tehtyä. Jos sivusto olisi tehty järjellä, ei sitä tarvitsisi sulkea kokonaan, jos tiliyhteydet ei toimi. Sulkee vain pelimahdollisuuden, eli kuten se on yöllä nykyisin Fintotollakin käytössä. Mutta kun meni sivutkin nurin siinä sivussa, niin kyllä se aika amatöörien puuhastelua on. Ei ole muuten tullut kovinkaan usein myöskään vastaan sivuja, joiden teon on väitetty maksavan miljoonan.

Kirjoittanut

Ei viikonloppuisin

Fintoton myynti ja markkinointi ei tunnetusti ylimääräistä viikonloppuna tee. Tai ehkä tekisi, mutta osaston johto on tehnyt selväksi, että viikonloppuna levätään ja työasioilla ei parane häiritä.

Joten. Levättiin. Tiedotuslinja oli näin myös lepotilassa.

Kirjoittanut

No menisit

Telia-Soneran tytäryhtiöön töihin, jos kerran homma hanskassa. Turha sitä omaa "osaamista" on täällä mainostaa.

Kirjoittanut

Sitä saa

ja miten maksuteksniset ongelmat aiheuttivat häiriön myös hippoksen palvelimella?

Kirjoittanut

Jos on

annettu, ei voi kauhalla ammentaa ;D

Kirjoittanut

en sen koommin mainostanut omaa osaamista

se oli vastaus pojanklopit nimimerkin naureskelulle.

"Kaikkea nuo
Kirjoittanut: pojanklopit, 13.01.14 klo 19:17
luulevat tietävänsä Fintoto:n järjestelmistä :DDDDD"

Kirjoittanut

Cygate

Hippostalossa on aina minimimiehitys viikonloppuisin.

Cygatelta tuskin tuli informaatiota kauheasti Fintotoonkaan, jos kerran satoja asiakkaita oli nurin. Ei sielläkään riitä ihmisiä tiedottamaan yhdelle asiakkaalle, kun eivät itsekään selvästi ole tienneet missä mennään. Paniikki on ollut kova Cygaten päässä.

Tietoa on siis tullut asiakkaille ripoittain ja millä siinä sitten tiedotat ja uutisoit kovin pitkälle, kun ei tiedä kukaan missä mennään.

Kirjoittanut

Lapaset putosi

Listassani on enintään yksi (TotoTV ehkä) asia, joka saattoi olla riippuvainen tuosta Cygaten toiminnasta.

Toiminta tällaisissa "kriisi"tilanteissa kertoo asenteesta. Esimerkiksi tässä tilanteessa voi kysyä, että yritettiinkö asiakkaita palvella niin, että mahdollisimman moni innostuisi lähtemään pelipisteeseen. Ei mielestäni.