Kirjoittanut robocop
Pysyvä linkki tähän keskusteluunMeijän Tyttö / T. Pakkanen
Oli kyllä hylyn paikka muta eihän SAVOLAISET toisiaan hylkää! Hyi helv..ti.
Oli kyllä hylyn paikka muta eihän SAVOLAISET toisiaan hylkää! Hyi helv..ti.
No nyt oli minusta ihan selvä hylyn paikka!! Miten johtavan takaa voi päästä tuolta toiselle muutakuin nostamalla.
Kuopion tuomarit nyt herätys!
Joo, Dahlström kommentoi ettei pystynyt pitämään rakoa ja Tuomakselle tuli tilaa mutta D löysi itsensä kuitenkin kolmannelta... on nää äijiä!
Pakkanen on taitava kuski ootte ihan yössä..
Ihan samaa kuuntelin. Onskatar ei edennyt, mutta nosti sitten kolmannelle....
Tämä oli NIIN selvä hylky kuin olla voi.
oiskohan kavereita, Pakkanen tarjoaa sitten seuraavaksi baarissa..
Ammattikuskien taktiikka. Nostetaan ulkopuolella olevaa hevosta vähän kerrallaan kolmannelle ja lopulta otetaan sen paikka. On käynyt monta kertaa ennenkin ja samat miehet tornissa. Jälkikäteen sitten selitetään, että ulkopuolella oleva hevonen ei pitänyt rataansa. Olisihan sen voinut pitää, mutta jaloille olisi tultu niin että rytisee. Ne on loppujenlopuksi todella vaarallisia paikkoja.
Lähes aina siis, kun ajetaan savon ulkopuolella. Ainakin jo Tampereelta alaspäin ajot ovat järjestään aivan yöllisiä.
No ei se, tuollakin tasolla operoiva mies tekee tätä työkseen. Toki idän radoilla puree se vanha sanonta, eli.
Sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on jo kuningas.
Mielestäni Santtu Raitala on myös taitava, mutta niin vaan hylkäsivät, vaikka siinä tilanteessa paljon vähemmän häiritsi vieressään olevia.
tilanteessa ei ollut mitään. Ei äkkinäisiä väistöliikkeitä, ei laukkoja, ei edes haparointia. :)
kärryillä mahan alta ilman äkkiliikkeitäkään. Ei edes rauhallisesti.
kun Pakkasen kärryn rengas on hevosen mahan kohdalla tosiaan? Olisko Dahlströmin pitänyt pitää paikkansa siinä määrin, että olisi tullut ihan kolari? Vähän ontuu tuo valvojan kommentti.
Ensin vähän hivuttaa ja kun siinä on joku kolmasosa rataa tyhjänä niin sitten vaan törkeästi siihen väliin.
"Dahlström ajoi väljästi kahta rataa. Hän oli osittain kolmannella. Jos Dahlström olisi pitänyt ratansa, hylkäys olisi ollut ainoa vaihtoehto ja se olisi ollut aivan selvä tapaus."
Ei siinä koko rataakaan tilaa ollut tulla, joten jos ei olisi tehnyt rikettä niin ei olisi ikinä saanut tilaa kunnolla (ainakaan ajoissa voittoa ajatellen). Ja vaikka toinen ajaisi kahta rataa ihan omasta syystään, niin siltikään se ei anna oikeutta murtautua koko valjakolla kuten nyt kävi.
tuota tuomarin kommenttia. Eli Dahlsrömin olisi vaan pitänyt pitää puolikas ratansa, niin olisi sattunut hevosta jalkoihin, kun Pakkanen työntää kärryillä ulospäin.
Raitalan tapauksessahan taas väitettiin, että Raitala ajaa sisähevosen päälle. Missähän kohtaa tuo tapahtuu? Onko Kuopiossa etukamera ja kaarrekamerat muuten rikki?
sisäradan hevonen muuten jätättää jo ennen tuota "päälle ajamista".
Pakkasen tapauksesta on vaikea sanoa. 100m ennen nousemista siinä ei kyllä ollut tilaa, mutta vähän se Dahlströmin hevonen sinä veti ulospäin tai vastaavaan. Vaikea sanoa tuosta kamerasta.
Sen sijaan Super donin hylkäämiseen ei kyllä ollut mitään syytä. Ihan sama mitä valvojat selittää, mutta selkeä tuomarivirhe mielestäni. 99 kertaa sadasta tuosta ei olisi tullut hylkyä. Sisäradan hevonen oli jo väsynyt eikä tilanne vaikuttanut tulojärjestykseen. Jos Raitala olisi odottanut 10m. pidempään niin tiloja olisi ollut vieläkin selvemmin ja valjakko olisi joka tapauksessa päässyt puikkaamaan sisäradalle.