Kirjoittanut

Potti yhdelle

Yhdelle meni taas
Rasti oikeassa ruudussa ja kun 2,5 kertaa niin 835.000 €
Ja Lahteen kuulemma.

Vastaukset

Kirjoittanut

Hyvin vedetty

Onnittelut ketä sitten saikin; hyvin vedetty. Jos Lahdesta, niin oisko sama porukka kun vei rahaa jos keskiviikkona?

Meni jo Kouvolassa keväällä, Lahdessa kesällä, ulkomaillakin pärjäsi jonnin verran ja nyt sitten kruununa Kriterium. Oli selityksittä tämän ikäluokan varmin ja paras suorittaja.

Tosin aika vähän enemmän mutta kuitenkin olisi saanut T75-pelinä...

Kirjoittanut

wautsiwau

T75-jackpot yhdelle

Toto75-finaalikierroksella löytyi Express Duon voiton myötä vain yksi täysosuma. Voittaja kuittaa 333 975,50 euron voitto-osuuden 2,5-kertaisena (T7) eli saa noin 835 000 euroa. Ravipotti on kaikkien aikojen suurimpia Suomessa.

Kierroksen oikea rivi:

T75-1: 5 Jonnan Emeritus
T75-2: 11 Valentin Laday
T75-3: 9 Turoveli
T75-4: 8 BWT Typhoon
T75-5: 1 Koivikon Kalle
T75-6: 2 Finish Flyer
T75-7: 5 Express Duo.

Kirjoittanut

onko tietoo

kuka mahtoi voittaa kun ei missään mainita
mää en ainakaan ite voittanut kun tarkastin lappuni

Kirjoittanut

Hienosti pelattu

Lämpimät onnittelut. Sijoittakaa voittonne hevosiin.

Kirjoittanut

miksei mainita

Nykyään, kun potin vievät ns. robottipelaajat,siitä ei pidetä täällä Suomessa sen kummempaa meteliä.

Kirjoittanut

Isompi porukka

TOTO75-potin sai kuulemma joku isompi porukka, jossa olisi ollut lähes 20 henkilöä. Olivat käyttäneet Fintoton omaa hajoitusjärjestelmää. Tiedä sitten, oliko robottijengi asialla.

Kirjoittanut

Taitaa olla

Eikös toi ole just se V.N "johtama" robottijengi?

Kirjoittanut

Napsuhan

siitä saatiin. Hyvä että Fintoto tämän meille yhä mahdollistaa.

Kirjoittanut

Isolle robottikimpalle meni

Isolla robottipelillä, pelaajat kaikkoavat, hyvää yötä ammattimainen raviurhelu Suomessa.

Kirjoittanut

Taitavaa

Voittajat ansaitsevat voittonsa, tarvitsee varmasti enemmän ymmärrystä, kuin keskimääräinen pena-petsari, tarvitsee huikean suuren pelikassan ja loppu on matematiikka. Eikä nämäkään sellaisia robotteja ole, että joka ikisellä kierroksella rahat taskuun tipahtaisivat.

Ruotsalaiset eivät hyväksyneet tätä ylivertaisuutta - meillä ei Fintotolla ole vaihtoehtoa, jos johtajat haluavat "bonus"-rivinsä lukea palkkalapuistaan - siksi suuren osan vaihdosta nämä miehent kantavat.

Jos Pena-petsarit tämän hyväksyvät ja jatkavat pelaamistaan normikierroksilla samaan malliin, niin tämä bonusmalli jatkuu.

Kirjoittanut

Kysymys

Onko teidän mielestänne väärin käyttää fintoton omaa hajotusjärjestelmää. Mitä väärää siinä on?

Onko robottipeliä se, että iso porukka onnistuu saamaan päävoiton?

Varmuuden vuoksi totean että minulla ei ole mitään osuutta tai suhdetta tuohon kimppaan.

Kirjoittanut

Pois

Eipä ole ainakaan minulta pois. Lopetin lähestulkoon heti 75:en pelaamisen kun bonussysteemi muuttui. Hieman jo ehdin toivoa, että pääsee taas rivejä jättämään, kun Fintoto lupaili peliehtoihin muutoksia. No, eipä niistä ole mitään kuulunut.

Siihen asti 75 saa olla, ja pelailen lauantaina vakiota. Jos raveihin jotain pelaan, niin sitten jännityksen vuoksi voittajaa/sijaa. PD on myös hyvä, varsinkin Ruotsin puolella.

No, kohtapa nähdään sekin päivä, että 75-vaihto on lähempänä 300 000 kuin 400 000, silloin varmaan Fintotossakin herätään tähän pieneen ongelmaan nimeltä pelin kiinnostavuus.

Kirjoittanut

ATG ei tätä

Taviksella ei mitään mahdollisuuksia näitä jättisummia käytteleviä pääomapelureita vastaan.

Tässä jälleen Fintoton suojeluksessa tehty ATG:n sääntöjen vastainen tavisten ku**tus.

Vaikea ymmärtää miksi Fintoto näitä suojelee.

Kirjoittanut

siilipuolustus

Fintoto on siilipuolustuksessa. Nyt suositaan pientä porukkaa, tavalliset rivipelaajat ovat jääneet jalkoihin.

Kirjoittanut

Saahan sitä pelata

Kukaan ei kiellä käyttämästä firman tarjoamia hajoituksia.Kuopioonhan se potti meni.

Kirjoittanut

Voittajia 20

Eihän tuo siis yhdelle mennyt.

Täysoumia 20 kpl - jokaiselle n. 40 000€.

Kirjoittanut

Kahdeksan kertoimella

tämä saatiin. Petsi oli reippaan satatonnia.. Nyt tästä vaan on sovittu että ei hiiskuta kenellekään toimittajalle vaikka kuinka kyselisivät. Fintotollekin ilmoitettiin että tästä ei saa antaa mitään yksityiskohtaisia tietoja. Sanoivat pitävänsä tiedot riittävän ylimalkaisina.

Kirjoittanut

Alavoitot

Olisivat voittaneet vielä paljon enemmän mikäli ei olisi ollut pelattu pelkästään ylintä voittoluokkaa. Olisivat saaneet joka tapauksessa koko 7 oikein tuloksille palautetun summan kuten nytr. Lisäksi noin isolla pelillä olisi tullut runsaasti alavoittoja.

Alavoittoja saaneiden etu oli se että pelasivat vain 7 oikein tulosta.

Kirjoittanut

tuota tuota

Kysymys kuuluu, miksi tämä on T75 peli, vaikka Vain T7- pelillä voi voittaa Bonuspotin?

Eikö ne ole kaksi ihan eri pelimuotoa. Ihan on sillai Himppasen pissityksen makua tässä touhussa. Mutta mä en ainakaan kykene enää tota pelimuotoa pelaamaan, kun ei jaeta tasan bonuksia = joka voittoluokalle tietenkin bonuskertymästä rahaa! Miksi vain sille ylimmälle voittoluokalle, en ymmärrä, kuten ei hyvin moni muukaan.

Kirjoittanut

Kyllähän T75 pelillä voi voittaa bonuspotin

Sillä 0.02e panoksella joku 0.05e T75 rivistä menee 7 oikein peliin.

Kannatan kyllä, että bonus jaetaan kaikille voittoluokille suhteessa 40-20-40

Kirjoittanut

Fintoto ilmoitti.

Että potti meni kuopiolaispelaajan vetämälle kimpalle.

Kirjoittanut

Kuka ei ymmärrä?

Eli tutut robottipelaajat harjasivat jälleen kimpassa muiden rahat. Pelit oli ilmeisesti jätetty pieninä T7 hajoituksina sisään. Kuka tunnistaa tutun jackpot kierroksen kuvion?? Minulle riitti nyt!

Kirjoittanut

lannanluoja

Ihan turhaan itket kun et saanut seitsemää oikein.

Nehän tässä harjaa jotka osaavat 1

Kirjoittanut

Raudottaja

Tottakai ne harjaa jotka osaa, mutta mitäs sitten kun harjattava loppuu?

Pistetään harjat kaappiin ja pillit pussiin. Siihen se menee.

Kirjoittanut

Sama joukkio

keräsi taas robottipelillä meidän pikkupelaajien rahat. Fintoto ei tee mitään, ei ole tehnyt koskaan aiemminkaan vaan on aina pitänyt meitä rahoittajia pilkkanaan. Lähdekorven ansiosta saatiin sentään kengitystiedot. Ravien aloittamisaikaa ei ole muutettu, vaikka suurin osa sen aikaisemmaksi haluaisi.
Nyt kun tarpeeksi moni lopettaa pelaamisen, loppuu harjaajiltakin harjattavat.

Kirjoittanut

Raudottaja

Myönnettäköön että äskeinen viestini oli hieman katkeraan sävyyn kirjoitettu, katkeruutta ilmenee usein silloin kun häviää rahaa..
Silti jatkan edelliseen sen verran, että oma mittani on nyt täysi tätä robotti touhua ja yritän pitää ainakin loppuvuoden taukoa ravipeleistä. Tämä touhu ei nyt tunnu reilulta ns. pienen pelaajan näkökulmasta.
Ehdotan että Suomessa otetaan samat pelisäännöt käyttöön robottipelaamiseen kuin Ruotsissa. Lisäksi jackpottia voisi jakaa myös 5 -ja 6 -voittoluokille.
Tehdään pelistä reilua ja taas voi ensi vuonna hymyissä suin vaikka vähän hävitäkin.. :)

Onnea voittajille!

Kirjoittanut

Ei järkevä pelaa isoja pelisyndikaatteja vastaan

Ei kukaan omat avaimet omaava tavallinen pelaaja pelaa isoja pelisyndikaatteja vastaan. Tilannehan on sama kuin pokerin kaksin pelissä jossa pelattaisiin niin kauan kuin merkit loppuvat, toinen lähtisi 1000 kassalla pelaamaan toista vastaan jolla on miljoona pelimerkkejä;) Ei kukaan järkevä lähtisi, aina tietysti muutama peliriipuvainen ei niin fiksu löytyy, mutta suurin osa sanoisi ei kiitos.

Kirjoittanut

Edellinen esimerkki ontuu aika paljon

Jokaisella Fintoton jackpot-kierroksella 7 oikein tuloksille on voittoina jaettu reilusti enemmän kuin 7 oikein tulosta on pelattu. Voittoriveinä on ollut tosi helppoja, helppoja, melko vaikeita, vaikeita ja erittäin vaikeita rivejä.

Suurin osa helpoista ja kohtuullisen vaikeista riveistä ovat olleet vaikkapa markkinaprosenteilla laskien odotusarvoltaan voitollisia. Erittäin vaikeista riveistä vain pieni osa on ollut odotusarvoltaan voitollisia.

Kirjoittanut

Loppu tuli

Minä päätin eilisen jälkeen lopettaa 75:n pelaamisen. Se mikä oli palkintona 5 ja 6 oikein tuloksille, riitti minulle. Katsellaan joskus tulevaisuudessa, jos noihin sääntöihin tulee muutoksia.
Nykyisellään tämä ei palvele, kuin isoja robo-kimppoja. Mutta jos Fintoto tätä haluaa, niin siitä vaan.

Kirjoittanut

Mielenkiintoiseltahan

tuo alkaa tuntua,että nämä isot potit voitetaan aina näillä roboteilla.Vahingossakaan ei enää tule sitä tuuri lappua tavalliselle tallaajalle.Sinänsä tämä voitonjakohan on tarkkaan harkittu pienessä piirissä,samassa jossa pyörivät Fintotolaiset ja suurpelurit.Kyllä kympinlapuntekijän kannattaa pelata viikottain vain sijaa ja voittajaa:)

Kirjoittanut

Vai niin

"Edellinen esimerkki ontuu aika paljon (1128031)
Lähettäjä: Laskentaa Lähetetty: 06.10.13 18:13"

Vai ontuu, meinaatko ettei 1000 stackilla miljoonan srackia vastaan tule hyvä odotusarvon käsiä? Silti alkuastelema on jo mahdoton 1000 stackilla miljoonan stackia vastaan pelaavan nähden ja pienen stackin pelaaja menettää kaikki pelimerkkinsä ennemmin tai myöhemmin isomman stackin pelaajalle, riippumatta siitä kuin hyvä pelaaja on tai kuinka hyvä odotusarvo hänen käsillään on.

Tuo ylläoleva on aivan verrannollinen siihen tilanteeseen kun tavallinen pelaaja pelaa ison pelisyndikaatteja vastaan 75 tms ravipeleissä.

Kirjoittanut

Jos se kerran niin helppoa on

Niin hakekaa sitä tupaanne vastaan se 100 kiloa pankista ja painakaa seuraavalle bonusringille, taitaa olla Seinäjoella.

Ottakaa löysät pois, mitä muuten itkette.

Oikeaa rahaa sekin on, mitä nämä suurempaa peliä pelaavat löyvät. Ei se mitään virtuaalirahaa ole.

Siitä vaan ottamaan rahalle kerrointa, kun se kerran suurella vetämällä on niin helppoa.

Kirjoittanut

Kokonaissijoituksen odotusarvo?;)

Sijoituksenahan tuollainen 100.000 75-peliin on idiootin hommia, todenäköisyyden kokonaissijoitukselle voittaa esim. miljoona täytyisi olla >10%. Ei kai kukaan usko, että todennäköisyys voittaa miljoona sellaisesta pelistä kuin 75 voisi olla esim.15%?;)

Järkevä sijoittaja sijoittaa sen 100.000 ihan muuhun kuin 75-peliin. Vai joko investointipankkiirit nyplyyttä robotteja ja laittelevat 75-peliä. Kun Pörröllä menee vihjeiden myynti huonosti, niin hänestähän voitaisiin tehdä johonkin pankkiin 75rubluuttisiantuntija, kohta aletaan myydä jonka pankissa rahasto-osuuksia tähän uuteen si8oitustuotteeseen.

Kirjoittanut

Sivusta seuraava

on taas kerran sivussa.Ei kai kukaan ole väittänyt,että osuman saaminen on helppoa,mutta jos suuntaus on tämä:että isot potit haarukoidaan näillä roboteilla.Kannattaa pikkupelureitten pysyä eri hiekkalaatikoilla.Toistan edellisen: Fintoto on rakentanut systeeminsä tukemaan tälläistä robottipelaamista.

Kirjoittanut

Uteliaisuuttani...

...kyselen kun en tiedä asioista juurikaan mitään että onko täällä Suomessa montakin noita "ropottikimppoja"? Vai onko täällä vaan tuo yksi joka joka kerta ottaa rahat taskuun?
Kysyn siksi että jos näitä on useampikin niin nehän häviävät tuon satatonnia joka kierroksella, eikö vaan? Ja näille ei kukaan taida olla kovinkaan kateellinen kun ei täällä niistä kirjoitella.

Kirjoittanut

Uteliaisuuttani...

...kyselen kun en tiedä asioista juurikaan mitään että onko täällä Suomessa montakin noita "ropottikimppoja"? Vai onko täällä vaan tuo yksi joka joka kerta ottaa rahat taskuun?
Kysyn siksi että jos näitä on useampikin niin nehän häviävät tuon satatonnia joka kierroksella, eikö vaan? Ja näille ei kukaan taida olla kovinkaan kateellinen kun ei täällä niistä kirjoitella.

Kirjoittanut

eivät nämä aivan yössä ole

Eli peli tehdään vain bonuskierrokselle, missä tuulipukujen rahat jaetaan. Kyllä sitä 700 kilollakin aina 6 viikkoa jaksaa odotella ja just ja just pärjää sen väliajan.

Kirjoittanut

Ontuu edelleen

Vertaus heads-up pokeriin ontuu edelleen, koska raveja ei pelata kaikkia rahoja yhteenään riskille alttiiksi laittaen ja saatuaan pelin kiinni pienen stackin pelaaja voi koska tahansa lopettaa tai jatkaa edelleen pelaamista järkevällä panostustasolla.

Lisäksi todennäköisyys lunastukseen ei kasva lineaarisesti. Otetaan esimerkki omista vaatimattomista peleistäni viime lauantailta ja tarkastellaan pelikelpoisuudeltaan parasta 2000 riviä. Saadakseni 1% todennäköisyyden lunastukseen minun olisi pitänyt pelata 118 riviä ja nostaakseni todennäköisyyden 2%:iin olisi rivejä pitänyt pelata jo 327kpl. Kaikki 2000 riviä pelaamalla olisin saanut vain hiukan reilun 5%:n siivun todennäköisyysavaruudesta.

Esimerkki osoittaa hyvin millaisesta pelistä on T75:ssä kysymys ja mitä nimimerkki Laskentaa on yrittänyt moneen kertaan täälläkin avata. Sanotaan vielä että edelleen kannatan bonuksen jakamista kaikissa voittoluokissa Veikkauksen tapaan.

Kirjoittanut

Minäkin kannatan bonuksen jakamista

kaikille voittoluokille, mutta silti mahdollisuutta pelata vain T7 peliä.

Täällä tuntuu olevan harhakäsitys, että bonuskierroksilla(kin) voitolle voi jäädä vain voittamalla yksin koko bonuspotin tai ainakin voittamalla kerralla ison summan. Bonuskierroksilla tulee myös helppoja rivejä ja helppojen rivien pelaaminen on bonuskierroksilla odotusarvomielessä voitollista pelaamista.

Joku viittasi 100.000 euron pelaamisen mielettömyyttä. Hänen mielestään pitäisi olla yli 10% mahdollisuus voittaa miljoona, jotta pelissä olisi järkeä. Aivan järjetön väite. Kyseisellä summalla pelaavan ei ehkä kannata edes yrittää tuota miljoonaa eikä sitä kaikilla kierroksilla ole edes tarjolla. Sen sijaan hän voi yrittää esim näin.

5% mahdollisuus saada yli 300.000 euroa
10% mahdollisuus saada 150.000-300.000 euroa
20% mahdollisuus saada 110.000-150.000 euroa
30% mahdollisuus saada 80.000-110.000 euroa
12% mahdollisuus saada 40.000-80.000 euroa
3% mahdollisuus saada 1.000-40.000 euroa
20% mahdollisuus hävitä kaikki

Tähän tavoitteeseen pelaaja voi päästä pelaamalla vaikeita riviä yhteen kertaan ja helppoja rivejä moneen (jopa satoja tai tuhansia) kertaa.

7 kohteen pelaaminen oikein ravipelissä on vaikeaa. Täysosumaa voi joutua odottamaan, useat eivät saa koskaan riviä kokonaan kiinni. Ymmärrän, että pienillä summilla pelaavat haluaisivat jakaa bonukset kaikille voittoluokille. En ole itse aivan pienpeluri, mutta minäkin toivon bonuksen jakamista kaikille voittoluokille. Tiedän minua suuremmilla summilla pelaavia, jotka toivovat samaa. Viime lauantainkin jälkeen on monta isoa peluria, jotka vanhalla Veikkauksen voitonjaolla olisivat hävinneet kymmeniä tuhansia vähemmän.

Kirjoittanut

ei kai kukaan ole häviäville pelaajille

sen takia ei puhuta kuin voittavista pelaajista n.100000e mennyt näihin extroihin, mutta niinhän se on että peli on kumminkin liian pientä verrattuna järkevien isojen poikien virityksiin.

Kirjoittanut

Luu taviksen

Iso kysymys on: Kuinka kauan tätä harmaan rahan ja syndikaattipomojen mellastusta Fintoton suojissa täytyy sietää? Vaihdoista päätellen tavalliset pelaajat alkavat lopulta tajuta oman asemansa toivottomuuden.

Kirjoittanut

No huh huh

Miten ihmeessä lähes koko ketju voi olla täynnä katkeraa porukkaa?
Ihan niin kuin joku kirjoitti; on täysin typerää satsata 100.000 euroa ravipeliin.
Mun mielestä tavallisten pelaajien pitää vaan olla iloisia näistä robottipelaajista, jos heitä nyt todellisuudessa juuri onkaan.
Suurin osa kierroksista on kuitenkin paljon pienempiä voittoja.
Silloinhan nämä kadehditut sadalla tonnilla pelaavat häviävät ja silloin ns tavallisille pelaajille tulee isommat voittosummat.

Kirjoittanut

2 varmaa loput tukkoon

Hypoteettinen peli Turoveli ja Valentin Laday varmoiksi ja loput tukkoon olisi kustantanut rapiat 12000... helppoa näin jälkikäteen sanottuna, mutta odotusarvoltaan ei niin kannattava peli

Kirjoittanut

Eivät välttämättä häviä nämä

sadoilla tuhansilla pelaavat silloin, kun tulee helppo rivi. He kyllä tietävät, että helppojen rivien pelaaminen on kannattavaa bonuskierroksilla. Heillä on pelattuna helppoja rivejä moninkertaistettuna. Tai ainakin oli sillä yhdellä Atg:n Norjassa ravatulla kierroksella. Se taisi olla V65. Ja on ollut Suomessakin Fintoton jackpot kierroksilla tuhansia kertoja sama rivi kiinni.

Nämä kaikki sillä samalla porukalla, joka ilmeisesti voitti viime lauantainakin.

Kirjoittanut

Tarkoitin...

...että jos näitä 100000:n kimppoja on usempiakin ja yksi vaan vei viimeksi koko potin niin sehän tarkoittaa että nämä muut hävisivät satatonnia, eikös vaan?

Kirjoittanut

Tarkoitin...

...että jos näitä 100000:n kimppoja on usempiakin ja yksi vaan vei viimeksi koko potin niin sehän tarkoittaa että nämä muut hävisivät satatonnia, eikös vaan?

Kirjoittanut

Näin se menee

Väitän, että 100k sijoittavia porukoita ei ole, kuin tämä yksi.
Sitten on 2-3 porukka jotka sijoittavat 20k-30k. Ja nämä panostukset tehdään vain ja AINOASTAAN kun on jättipottikierros.

Kirjoittanut

Niinpä, Jounas

Juuri siinä on asian ydin. Ensin muut kasvattavat
ylimpään voittoluokkaan paljon rahaa, niin että
jakoperuste on todella pahasti vääristynyt jackpot-
kierroksella. Se on äärettömän kaukana 40-20-40%:sta. Fintotolla on lupa muuttaa tätä.
Kysymys kuuluu: Tapahtuuko jotain, jos, niin mitä
ja jos ei,niin miksi. Ihan eri kysymys on, ketkä
hyötyvät nykykäytännöstä. Ja miksi koko jackpot-
kierros yleensä on? Voitaisiin korvata centtipotilla
tasan kaikille voittoluokille, eikö?

Saataisiin raha paremmin kiertämään. Eller hur?

Kirjoittanut

Ei kai...

Siis isolla pelaavat TIETÄVÄT jos tulee helppo kierros ja tekevät moninkertaisia.
No ei kai tämä niin helppoa ole.
Ei kukaan tiedä tuleeko helppo vai vaikea kierros.
Arvata voi....
Vai onko isolla pelaavilla pienet rivit kerrottuna ja sen lisäksi vaikeat rivit kerran. Siinä tapauksessa todellakin onnittelen heitä rahantekokoneen keksimisestä.
Siis kaikki mahdolliset rivit sisään ja voittoa tulee.
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä tämä robottihehkutus on täällä lähtenyt aivan lapasesta.

Kirjoittanut

Jokaisella Fintoton jackpot kierroksella

7 oikein voittoluokassa on jaettu enemmän rahaa ulos kuin peleinä on otettu sisäään. Viime lauantaina palautus oli 120%. Ei silloin tarvitse tietää mitään, kunhan pelaa kaikkea. Helppoja rivejä moneen kertaan ja vaikeita yhteen kertaan. Siltä väliltä muutamaan kertaan.

Kirjoittanut

No kyllä

sittenhän tilanne on kaikille selvä.
Laita mulle sellaiset ensi kerralla.

Kirjoittanut

Mitkä minun pitäisi laittaa sinulle?

en oikein ymmärtänyt.

Kirjoittanut

No kun

Sanoit että riittää kun pelaa kaikkea niin voittaa. Eikös silloin kaikkien kannata tehdä niin.
Laitetaan rivit sisään niin potti tulee. Helppoa tämä raviveikkaus.

Kirjoittanut

Kaikki pelaamaan kaikki rivit!

Siitähän voi jo antaa varmemman voittotakuun kuin muuan totomestari. Siinä rytäkässä vain saattaa käydä niin, että seiskan palautusprosentti on jotain muuta kuin 120.

Kirjoittanut

247 104 euroa mulle

ja takaan T65 täysosuman huomiselle. Sen verran maksaa tukko lappu.

Kirjoittanut

En tarkoittanut, että pelaa kaikki rivit

Tarkoitin, että pelaa kaikenlaisia rivejä. Ei tarvitse sen ihmeemmin mietiskellä tuleeko helppo kierros vai vaikea kierros. Helppoja rivejä moninkertaisena ja vaikeita kertaalleen.

Kirjoittanut

no sillä tavallahan

nuo robottipelien kimpat on tehty, jos et vielä sitä tiennyt? Voin kertoa, että Niskasen IS lehtijutun jälkeen tulevat vaihdot tippumaan vielä loppuvuonnakin lisää. Kuka oikeasti uskoo enää voittavansa mitään isompaa pikkupeleillä, kun nämä porukat harjaa kaiken?

Kirjoittanut

Kuningas ajatuksen luin

ja sen verran ravit on kuitenkin tuurin ja onnenpeli vaikka taito ratkaseekin vähä että noilla panostuksilla miljoonat äkkiä hupenee.

Tulee 75 rivi mikä antaa 7€ nii ee paljo naarata sano savolais ukko ;)

Kirjoittanut

16.6.2012 voitto-osuus oli 16.60e

Jackpot kierroksella. Ja silloin robottipeliä oli luultavasti eniten kaikista kierroksista.

Kirjoittanut

Paljonko Atg:n pelirajoitukset vaikuttavat

esim tämän ison syndikaatin pelaamisen Fintoton kautta Ruotsin jackpot kierroksille jatkossa?

Niiden sääntöjen mukaan, jotka Fintoto on esitellyt astuvan voimaan.

Kirjoittanut

Aivan sama

mitä Fintoto Atg:n peleistä asiakkaansa kanssa sopii. Asiakas Fintotonkin kautta ruotsiin pelatessaan pelin jättäessään sitoutuu Atg:n sääntöihin. Se varmasti tulee esiin niin Fintoton kun Atg:n säännöissä.

Kirjoittanut

No ei varmasti

Jos Fintoto määrittelee asiakkaille säännöt, ja asiakas noudattaa näitä sääntöjä, niin asiakasta sitoo vain Fintoton asettamat säännöt.

Kirjoittanut

Vedon paikka?

Jos Fintoto määrittelee säännöt, niin voin lyödä vetoa että niihin on sisällytetty lause että pelin tulee myös olla pelinjärjestäjän (ATG sääntöjen mukainen.

Mites se voittojen palauttaminen pelaajille, kysymyksen vältät aina. Väitteesi oli että niin ei voi toimia, tulee oikeustapauksia ja pelaajat saavat pitää voittonsa. Yhäkö samaa mieltä? Äläkä kiemurtele tästä kysymyksestä nyt pois?

Kirjoittanut

Kerro yksikin tapaus, jossa Fintoto on

hylännyt jälkikäteen asiakkaan voiton!

Ja tuollaista ehtoa ei Fintoton sääntöihin tule, mistä kirjoitit.

Kirjoittanut

Sääntörikkomusten

yhteydessä aina. Mm. mannejen hevosen vaihto Kouvolassa.

Kirjoittanut

Ja aivan varmasti

vedon välittäjät (kuten kaikki muutkin) tekevät viittaukset vetojen vastaanottajien sääntöihin. Syntyykö tästä se veto?

Taas muuten jätit vastaamatta kysymykseen.. Kaartelet totuutta kuin Fintoton miehet :-)

Kirjoittanut

Fintoton asiakkaalla on sopimussuhde vain

Fintoton kanssa. Asiakkaan tulee noudattaa Fintoton sääntöjä ja sama pätee Fintotoon. Jos asiakas noudattaa Fintoton sääntöjä ja Atg kieltäytyy maksamasta, niin se on Fintoton ongelma, ei Fintoton asiakkaan.

Kirjoittanut

Saadaanko se

veto aikaiseksi? Väitän edelleen että Fintoto toimii vain välittäjänä, kuten onkin ja tulee liittämään omiin ehtoihinsa pelinjärjestäjän ehdot.

Mites ne pelaajille palautettavat voitot? :-)

Alkaa oikeasti jo naurattamaan tuo mantrasi, varsinkin kun sinusta ei ole miestä myöntää erehtyneesi.

Kirjoittanut

Huhhei

ATG:n peleihin ei tulla pelaamaan Fintoton
omilla säännöillä. Mitään erillissopimuksia
pelaajan ja Fintoton välillä ei tule olemaan.
Koko ajatuskin on mahdoton. Nyt järki käteen!

Kirjoittanut

Tunarille, Potille ja muille multinickeille

Fintoton kanssa asiakassuhteessa olevan asiakkaan kuuluu noudattaa Fintoton sääntöjä. Ei voi olla jotain kolmannen osapuolen sääntöjä, jotka poikkeavat Fintoton säännöistä ja asiakkaan pitäisi ne tietää.

Kirjoittanut

Lisäyksenä

Tietenkin Suomen laki on olemassa ja sitä pitää noudattaa.

Kirjoittanut

Toki Fintoto tulee liittämään sääntöihinsä

Atg:n ehdot. Esimerkiksi

max 10.000 kuponkia per tili
max 5% kaikista mahdollisista kombinaatioista
max 50 kertaa sama rivi T75 pelinä tai 20 kertaa T7 pelinä.

Nämä säännöt eivät oikeasti rajoita juuri mitään. Yhdeltä pelitililtä voidaan pelata Atg:n yhteispelissä noin 2 miljoonaa eri riviä ja noin 2 miljoonan euron pelit.

Kirjoittanut

Herra Laskentaa..

Olemme samaa mieltä. Tosin Fintoton peliehdot tulevat sisältämään pelijärjestäjän peliehdot, kuten kaikkien muiden välittäjien ehdot sisältävät pelinjärjestäjän ehdot.

Miten se väittämäsi asia järjestäjän oikeudettomuudesta ehtojen vastaisten pelien voittojen pidättämisestä? Olisitko ystävällinen ja vastaisit siihen. Tosin ei sinusta ole miestä myöntää olleesi siinäkin väärässä! Osaltani case is closed, jatkaa paistit kinaamista.

Kirjoittanut

Kerta kerran päälle..

Väitätkö että ATG:llä on eri ehdot eri maista tuleviin peleihin?

Kirjoittanut

Robottipeli

V-linjalla hieno vastaus robottipelistä.
Pahoittelut, jos rikkoo sivuston sääntöjä. Tässä on kuitenkin kerrottu robottipelit, niin että yksinkertaisempikin ymmärtää.

"MISTÄ ROBOTTI-PELISSÄ ON LOPULTA KYSYMYS?
Siitä, ettei tarvitse tietää hevosista mitään, ja voittaa silti väistämättä. Alla poiminta sivuillemme kirjoitetusta aiemmasta ketjusta:

- Tuo nykyinen jackpot-järjestelmä on kyllä käsittämättömän epäoikeudenmukainen.
Potti kerrytetään pääosin jakamattomista 6- ja 5-oikein tuloksista ja jaetaan sitten 7-oikein tuloksille. Jo tässä kohdassa on selvä ristiriita. Lisäksi sallitaan järjestelmä, jossa välikierroksille osallistumattomat voivat tavoitella rajoittamattoman suurella panoksella muiden keräämää jackpottia.
Kun jackpot on riittävän suuri, niin pelkkää 7-oikein tulosta pelaavat saavat sijoitukselleen yli 100% odotusarvon, mikäli pelipanos on riittävän suuri.
Esimerkiksi viime lauantaina voittaneiden hevosten peliprosenteista laskettu rivin kerroinraja oli noin 306.000€ ja rivihän antoi 835.000€, eli rivi palautti mukavan 273% ylikertoimen, vaikka ei lähtölistoja olisi vilkaissutkaan vaan pelasi pelkkien peliprosenttien mukaan.
Aivan takuuvarmaa voittoa ei tällöinkään ole luvassa, koska aivan mahdottoman vaikeat rivit täytyy jättää pelaamatta jotta pelipanos ei nouse liian suureksi, mutta noin 90-95% todennäköisyydellä peli osuu, vaikka rivi arvottaisiin painotetulla arvonnalla.
Tällöin ei hevosista tarvitse välittää mitään, vaan pelata ainoastaan matemaattisesti oikein rakennettu peli, joka sisältää lähes kaikki mahdolliset seitsemän hevosen yhdistelmät. Peli painotetaan niin, että pienimmät voitot, jotka sinänsä ovat todennäköisimmät rivit, pelataan suurilla panostuksilla ja rivien vaikeutuessa panoskin pienenee siten, että vaikeimmat rivit pelataan vain peruspanoksella, tietenkin t7-pelinä. Todennäköisimmät rivit, jotka palauttavat esimerkiksi vain 20€ (=50€ t7-pelissä) pelataan sitten esim. 6.000 kertaa, jolloin silläkin lunastetaan 200.000€.
Mikäli kierroksen pelipanos on esim. 150.000€, voidaan rakentaa pelikokonaisuus, missä 150.000€ sijoittamalla saadaan 200.000€-835.000€ lunastus 90% todennäköisyydellä, täysin riippumatta siitä juokseeko radalla hevosia, kirahveja tai pelkkiä numeroita.

Tämän ”varman voiton” vuoksihan Ruotsissa lopetettiin robottipelaaminen, syytä vain ei selvästi kerrottu, mutta tästä esimerkistäni se käy selville.

Miten sitten järjestelmää tulisi muuttaa?

Helpoin vaihtoehto olisi jakaa jackpot tasan kaikille voittoluokille, jolloin ”varman” voiton saaminen käytännössä estyy.

Toinen vaihtoehto on lopettaa t7-peli ja sallia vain t75-peli.

Kolmas vaihtoehto on sallia netissä pelatessa korkeintaan niin suuri peli, kuin pelaaja on peliin yhteensä sijoittanut jackpotkierrosten välisillä normaalikierroksilla.
Ellei ole pelannut lainkaan tai vain vähän, niin maksimipanos netissä olisi esim. 1.000€.
Kioskeilla saisi pelata rajattomasti, robottipelissä nimittäin tehdään satoja tuhansia kuponkeja, ja niiden tekeminen ja sisään syöttäminen on manuaalisesti mahdotonta.

Miksi sitten Fintoto ei ole reagoinut mitenkään robottipelin ongelmiin?
Syynä on ainoastaan raha: jos nykyisenlainen robottipelaaminen estetään, putoaa jackpotkierrosten vaihto satoja tuhansia euroja."

Kirjoittanut

Toto75

en ole aikoihin pelannut Toto75:sta eikä monet muutkaan ravikavenitkaan, juuri tämän vuoksi että 6 ja 5 oikein voittoluokilla ei saa pennin hyrrää ja ei ole mitään tuhansien panostuksia laittaa. Meitä ihan normaaleja pelaajia tässä ei ajatella yhtään ja niin kauan kuin siellä nämä Niskaset ja kumppanit tuhertaa, niin asia ei muutu, koska Fintotoa kiinnostaa vain raha, mutta jossain vaiheessa tämäkin kostautuu, ahneella on pa*kanen loppu, niin se menee.

Kirjoittanut

Robotti

Joku robotti itkee HU:ssa tänään kun ATG:in on niin tyhmä ettei tajua mistään mitään kun on kieltänyt robottipelit.