Kirjoittanut JohnWane
Pysyvä linkki tähän keskusteluunpelitili
Yritän siirtää fintoton pelitilille rahaa Nordeasta mutta ei toimi.Hienoa fintoto et taas homma toimii...
Yritän siirtää fintoton pelitilille rahaa Nordeasta mutta ei toimi.Hienoa fintoto et taas homma toimii...
Juu meni jo käpy ja laitoin palautetta.Jospa ne pahvit nyt heräis siellä.Kuorsaus kuuluu tänne asti!
Vika on Nordean päässä emme voi tähän vaikuttaa mitenkään.Mihin sinäkin fintoton heppu olet koskaan vaikuttanut muuhun ku yhtiön alasajoon?Fintoto on täynnä yhenlaisia puuhastelijoita!
tilipäivänä. Nordea ryssi mutta syy on fintoton. Aamen.
palautteen jälkeen fintoto kertoo aina, että vika on pankissa. Olenpa pari kertaa ottanut myös pankkiin yhteyttä ja sieltä taas on sanottu, että fintoton sivut ovat olleet syynä toimimattomuuteen. Kun tietää fintoton sivujen tökkimiset, on aika helppo luottaa pankin sanaan.
Mutta. Tässähän käy nyt sitten niin, että jos rahat on tililtä otettu, niin menee pari päivää ja sitten ne on siellä tilillä, joten Vermon 65 peleihin sinulla on 30 euroa pelirahaa sitten.
vika voi ikinä olla Nordeassa eikä Sampossa eikä missään muussakaan pankissa.
Ei oo ikinä niiden sivut tökkineet tai järjestelmät muuten jumiutuneet.
Mitä nyt joskus mutta siihenkin on syy fintotossa.
Olen monesti nähnyt, että pankin sivuilla kerrotaan suoraan, jos heillä on sivuilla ongelmia. Tämähän on fintotolla täysin ennenkuulumatonta. Siis omien virheiden myöntäminen. Tokihan pankeissa on myös vikoja, mutta tosiaan ne viat löytyy kerrottuna yleensä heidän sivuiltaan. Fintoto taasen aina syyttää joko käyttäjää, käyttäjän konetta, tai pankkia.
ongelmia. Osuuspankin kautta talletukset eivät ole epäonnistuneet koskaan, mikäli Fintoton sivustolle on päässyt.
myönnetään Nordean sivulla, kun niitä on. Tosin itse en Nordean asiakkaaksi aio koskaan. Pointti oli kuitenkin tuo, että fintoto on kuin eräs satuilija, jossa itsessä ei koskaan ole mitään vikaa. Vika on aina toisissa.
pa*kaa "saman toistoa":
"Fintoto taasen aina syyttää joko käyttäjää,
käyttäjän konetta, tai pankkia."
Ei pidä paikkaansa, kokemusta on. Samoin pankkien asiakaspalvelusta.
toistakymmentä palautetta, joissa aina ensimmäinen epäilys on "käyttäjän koneessa/muissa kuin fintotossa". Vertailukohtana minulla on 3 palautetta pankin palvelusta, jossa ensimmäiseksi lukee, että asiaa tarkastetaan ja korjataan. Se ei ole mitään p**kaa vaan silkkaa faktaa, josta minulla ei ole mitään syytä valehdella. Se taasen on huomattu, että tällä palstalla on parikin fintotossa työskentelevää vastaamassa aina näihin kriittisimpiin palautteeseen tyylilläsi. Tosin niinhän he vastaa sähköpostissakin, sillä erolla, että sähköpostilla, kun se on virallinen kieli on sentään asiallista. Asiasisältö tosin on samaista kuin kommenttisi "puhut pa**aa". Perässä sitten vielä on aina kommentti, että tätä viestiä ei saa kopioida lakeihin vedoten :D