Kirjoittanut

Ravien mainonta

Viime vuosina Hippos on aika ajoin mainostanut televisiossa. Viime vuonna varsinkin oli usein mainoksia hienoilla hevosilla.

Nyt moneen kuukauteen ei ole mainoksia enää näkynyt. Vaihdot tippuu samalla kun Ray ja Veikkaus näkyvät joka puolella.

Onko kukaan muu havainnut samaa ja mistä tämä hiljaiselo johtuu?

Vastaukset

Kirjoittanut

syy on

RAY ja Veikkaus pyörittävät niin paljon isompaa bisnestä, että on varaa mainostaa paljon enemmän kuin Hippoksella/Fintotolla.

Kirjoittanut

No tuleehan vitosella nytkin

leidit laukkaradalla, joka on siis fintoton mitä ilmeisemmin tukema ohjelma?

Kirjoittanut

Mutta

Niin tulee. Vitosen kyseistä ohjelmaa, Leidit laukkamatkalla, ei vaan tilastoja tarkastellen kukaan koskaan katso. Se ei mahdu kymmenen katsotuimman Vitosen ohjelman joukkoon. Eli vain alle 40.000 katsojaa. Se suomeksi tarkoittaa, että ohjelmasta ei ole mitään hyötyä mainonta mielessä.

Ehkä Breider ja Wager pystyvät kertomaan miksi tähän satsataan. Koko ohjelmassa ei kerrota esimerkiksi pelimuodoista mitään. Miten se silloin edistää pelaamista???

Kirjoittanut

Toto-lehti / Mikkelin 75

On tainut Breiderin, Koskenniemien tai jonkin múun huippuosaajan sukulaismies puuhastellut tuon upean etusivun mainoksen? Vai onko Mikkelin rata panostanut oikein tosissaan?

Kun markkinointi / mainostamisen osaaminen on tuolla tasolla, niin vähemmän tulisi vahinkoa kun ei tekisi yhtään mitään.....

Kirjoittanut

Pahapahapaha

Siltä vähän vaikuttaa. Jackpottia kampanjoitiin voimakkaasti TV:ssä alkuvuonna. Kampanjan huippu oli ajoitettu lauantai-iltaan jolloin lyötiin rumpua oikein tosissaan ja kalleipaan mainosaikaan. Ainoa vika muuten paljon maksaneessa kampanjassa oli se, että ravit oli jo ajettu ja Jackpotit jaettu. Se on yksi suurimpia floppeja mainosmaailmassa vähään aikaan.

Kirjoittanut

Muistan

Muistan tuon hyvin. Outoa että tämän koko luokan yhtiön markkinoinnissa tehdään tuollaisia mokia. Kaadetaan kallista mainosrahaa suoraan viemäriin, vaikka raveja ei ole tarjolla! Wager ja Breider eivät oikein tunnu ymmärtävän tätä pelimaailmaa, jos pelkästää ravien mainosten ajoitus tuottaa tuollaisia ongelmia.