Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Posti ei tuonut 7-oikein lehteä

Ravielämä pilalla, perjantai tosi pitkä ja viikonlopun listat ja vinkit ongittava netistä.

Vastaukset

Kirjoittanut

saahan niitä

kyllähän melkein jokaisella kiskalla niitä myydään!



ai niin, sori, sähän oot niitä euronpetsareita joilla ei oo varaa sijoittaa muutama kolikko lehteen...se olis pelirahoista pois sekin

Kirjoittanut

No

ei varmaan siitä nyt taas olekyse, ettei olisi varaa ostaa lehteä saatanan tampio. Jos tilaa jonkun lehden ja maksaa siitä, oletttaa että lehti tulee kotiin silloin kun se ilmestyy.. 7 oikein lehden toimitusten kanssa on yleensä enemmän ongelmia kuin muiden lehtien kanssa.. Mistähän tämä johtuu????

Kirjoittanut

Syyllinen

Olen tilannut 7-oikein lehden siksi, ettei siellä kiskalla tarttis käydä.

Toimitusten vika saattaa olla postissa, joten ei sitä lehteä välttämättä sieltä kiskaltakaan löydy.

Kirjoittanut

Luullakseni

Itellalla on sormensa pelissä. Kannattaa laitella palautetta Itellalle.

Kirjoittanut

Ei sitä raamattua

kyllä ihan jokaiselta ärrältä saa.
Meidän kylässä ärrälle tulee pari-kolme hevosurheilua, siinä se.

Kirjoittanut

Kävi vähä vastaavasti...

Kannattais soittaa postiin! Jos Se on jäänyt sinne niin ne toimittaa sen kyl sulle vie tänään...

Kirjoittanut

Tästä on ennenkin käytä täällä...

keskustelua ja mielestäni palaute ei kuulu tälle Itelalle vaan lehden myyjälle, joka on myynyt sen kotiin kannettuna. Lehti saa sitten tämän firman kanssa keskustella ja sopia asioista.

Toki tälläkin palstalla on lehden edustaja kehottanut ottamaan, silloin vielä Postiin, yhteyttä, joka ei mielestäni oli oikein.

Kirjoittanut

poikki!

ei posti enää mitään kanna! posti on ollu poikki jo ajat sitten! ;)

Kirjoittanut

posti

Nyt on aika otta selvää olisiko tämä lehde vika vai postin. Tulisiko asialle parannusta jos me kaikki tilaajat lopetettaisin lehden tilaus.SE olisi lehdelle paha paikka. EI varmaan menisi kauan kun asia olisi korjattu. Laittakaa ilpolle terkkuja!

Kirjoittanut

Eikös se ip:n varsa ole

Seven In Time
Eli kyllä syy taitaa olla postissa tai painossa.

Kirjoittanut

Väärän niminen

pitäisi olla Seven Sometimes

Kirjoittanut

Oli

syy sitten Postin tai painon, niin syytä olisi 7 oiken lehden miettiä missä mättää.En itse usko kovin paljon Postin mokaan, koska kaikki muut lehdet ovat tuleet aina ajoissa. Painosta en tiedä, jos näin niin olisi varmasti syytä vaihtaa yhteistyökumppania.

Itse en ainakaan enää tämän tulevan jakson jälkeen tilaa 7 oikein lehteä. Lehti on usein myöhässä, kuten nyt(pitkät pyhät edessä) ja vihjeet ovat yleensä sieltä mihin aurinko ei paista.

Lähtölistat saa kätevästi nykyisin netistä ja huonoja vihjeitä tärkeämpää on hevosten kuntotiedot ja ohjastaja/valmentaja kommentit, joita esim: HU tarjoaa. Itse tilaan Hevosurheilun, enkä enää pitkällä tikullakaan koske 7 oikein lehteen.

Toinen vaihtoehto on lehden päivittäminen uuteen uskoon, tarkoitan lähinnä enemmän kommentteja ja uutisia hevosista ja ohjastajista ym..

Hyvää pääsiäistä pöllö on puhunut

Kirjoittanut

Eihän teillä mene kuin viiden päivän

ravit ilman lähtölistoja.
Pikku juttu. Sattuuhan sitä.

Kirjoittanut

Kulkee,kulkee

Hyvin on taas laatikkoon tipahtanut tänne Turuntien varteen. Kaksi edellistä viikkoa jopa kaksin kappalein?

Kirjoittanut

siitähän ei pääse mihinkään

Että liian usein 7oik jää saapumatta ja eikun kiskalle. Halvemmaksi tulisi vuositasolla tilata toista lehteä, mutta olkoon nyt vielä. Jotenkin pidän 7oik ulkoasusta enemmän.

Kirjoittanut

Tulematon lehti

Pitkän linjan postilaisena voin asiaa hieman valaista.

Jos osoitetiedot on täysin oikein ja paino toimii ajallaan, niin lehti tulee perille 99,9 % varmasti.

Osoitetiedot on yksi iso ongelma. Monessa kaupungissa on lopetettu ns. kaupunginosaposteja koska konttorien harvennus on ollut ankaraa. Samalla osa lehtien tilaajista muuttaa postinumeronsa sen konttorin numeroksi missä asioi. Se on väärin koska posti jaetaan edelleen siihen osoitteeseen sillä samalla ikiaikaisella postinumerolla kuin ennenkin vaikka postikonttori olisi jo ajat sitten lopetettu siitä kaupunginosasta. Jos postinumero väärin, niin lehti tulee päivän myöhemmin. Automatiikka pitää tästä huolen.

Toinen ongelmakohta on painotalot.Aamuyöllä lehtiä hakeva postin auto lähtee takaisin postikeskukseen just eikä melkein.Nykyaikainen logistiikka vaatii sitä. Minuuttiaikataulut vaatii ehdotonta täsmällisyyttä. Jos vaikka seuraa painosta haettaessa odottaa ylimääräisen vartin, niin saman verran vähintään on koko postinjako suomessa myöhässä. Siksi painoista lähdetään sovitulla kellonlyömällä. Tässä vaiheessa voi olla vielä painamatta vaikka sata lehteä. Nämä jää armotta kyytistä ja sata tilaajaa on ilman lehteään seuraavaan päivään saakka.

Ensimmäisen ongelman välttää pitämällä osoitetietonsa aina ajan tasalla ja postilaatikossaan oikeat merkinnät. Näin se kesämopokin osaa oikeaan luukkuun lehden pudottaa.

Toinen onkin sitten jo kustantajan ja painotalon välinen asia. Onko materiaali toimitettu ajoissa, riittääkö painon kapasiteetti, onko koneet tarpeeksi uudenaikaisia eli ei laukeile jatkuvasti paineen alla, löytyykö painotalolta kykyä/halua kuljettaa ne sata lehteä perässä postikeskukseen jos vielä kerkeisivät jatkokuljetuksiin. Edellyttää kimimäistä kuskia.

Posti töppää erittäin harvoin jos homma muuten pelittää. Itella toivottavasti vieläkin harvemmin.

Kirjoittanut

Hyvää lehdellistä Pääsiäistä!

Lehti on normaaliaikataulun mukaisesti lähtenyt Loimaan painostamme kohti Pasilaa Itellan kuljettamana. Mistään häiriöistä jakelussa Itella ei ole meitä informoinut.

Nimimerkkiä "Pettynyt tilaaja" ei, eikä muitakaan yllä olevia nimimerkkejä löydy 7 oikein-lehden postituslistasta.

Tilaajamme osaavat osoittaa palautteen tarvittaessa sille tarkoitettuun palautelaatikkoon. He myös ymmärtävät, että nimimerkillinen kirjoittelu keskusteluosiossa ei tuo lehteä postilaatikkoon mahdollisen jakeluhäiriön sattuessa, vaan sen tuo omalla nimellä tehty asiallinen valitus joko tuonne palautelaatikkoon tai, jos asialla on kiire, soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09-5868300.

Sieltä saa myös mahdollisen hyvityksen, ja osoitetiedot voidaan myös välittömästi tarkistaa.

Ottakaa siis yhteyttä yllä neuvotulla tavalla.

Toivotan kaikille oikein mukavaa Pääsiäistä.

Tavataan Ständillä!

Kirjoittanut

Taas asiakaspalvelija Bluestone

näyttää taitonsa.
Minun töistä tuollainen pelle lähtisi alle minuutin.

Kirjoittanut

Tappi vauhdissa

Bluestone:
"He myös ymmärtävät, että nimimerkillinen kirjoittelu keskusteluosiossa ei tuo lehteä postilaatikkoon mahdollisen jakeluhäiriön
sattuessa, vaan sen tuo omalla nimellä tehty asiallinen valitus joko tuonne palautelaatikkoon tai, jos asialla on kiire, soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09-5868300."

Kiinnittäkää erityistä huomiota tohon "jos asialla on kiire".

Säälittävä tapaus.

Kirjoittanut

Kouluttaja

Et taida ymmärtää kirjoitettua tekstiä ?
Mielestäni vastine oli niin asiallinen kuin se vain voi olla. Olen itsekkin joutunut joskus ottamaan yhteyttä lehteen, kun se jäänyt saamatta. Kohtelu on ollut asiallista ja lehti on sitten ilmestynyt postilaatikkooni.
Johtunee myöskin siitä, että kuulun tuolle postituslistalle.

Kirjoittanut

Tarkoitinkin kirjoituksen "sävyä"

Jos on annettu valituksia, niihin ei pidä MISSÄÄN NIMESSÄ vastata piilovittuiluna.

Vanha sanonta: Asiakas on aina oikeassa,
pätee vieläkin. Ja se pitää ensin sisäistää ennenkuin on ainesta antaa minkäänlaista palautetta.
Se tuntuu yksinkertaiselta ohjeelta, mutta on siinä sisältöä muutaman päivän koulutukseen.

Tuon lauseen kun on kunnolla älynnyt niin voi ryhtyä opettelemaan asiakaspalvelua.

Kirjoittanut

VAI NI

OOKO MASANA LASKU ?

Kirjoittanut

Harvinaisen typerä ketju

Pelaajat eivät ole ainoastaan tyhmiä pelaajia, vaan ovat vielä muutenkin tyhmiä. Eihän tästä maailamsta vielä ole inhimillisiä virheitä kokonaan poistettu, uuno!

Ao lehden asiakaspalvelun Ladyt ovat erittäin miellyttäviä, palveluhenkisiä ja taitavia!

Sinunkohdallasi erityisesti

PS pelaamisen lopettaminen kannattaa aina!

Kirjoittanut

Typerän ketjun jatkoa

Posti toi 7-oikein lehden 5 päivää myöhässä. Nyt voin lukea tiistain ja keskiviikon numerovinkit.

Kestotilaukseni päättyy tähän tilausjaksoon ja jatkuu vain jos lehden toimitus ajallaan saadaan varmemmaksi ja jos tiistaille ja keskiviikolle saadaan aikaiseksi muutakin kuin numerovinkkejä. Tämä vaatisi ilmeisesti sen että lehti ilmestyisi kaksi kertaa viikossa esim.tiistaina ja perjantaina.

Kirjoittanut

Typerästi laskettu

Oli vika missä hyvänsä, niin lehti tuli sinulle tasan päivän myöhässä eikä mitään viittä päivää!

Pudota huoletta ne neljä päivää välistä koska ne eivät olleet postissa työpäiviä.

Jos perjantai olisi ollut ihan normaali sellainen pitkäperjantain sijaan, niin lehtesi olisi silloin kolahtanut luukusta ja myöhästynyt yhden päivän.

Sinuahan se ei lohduta kun joka ainut pyhäpäivä ravattiin, mutta vastaisuuden varalle muista puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Kirjoittanut

.......

Ja vitut, jos tänään on tiistai ja lehti ilmestyy torstaina niin se on silloin viisi päivää myöhässä , oli välissä postin työpäiviä tai ei. Piste.

Kirjoittanut

Postin pienokaiset

Jos postinjakajan lapsen laskettu syntymäaika on to 5.4 ja pienokainen syntyy ti 10.4 niin kirkonkirjoihin kai merkataan syntymäpäiväksi pe 5.4 koska välipäivät ei olleet postin työpäiviä.

Kirjoittanut

pettyneelle

Koitahan olla asiallisesti tai lopetetaan vallan postin jako teillepäin.

Kirjoittanut

Huvittava

Tämä ketju on hauska luettava. Eikö pettynyt ymmärrä, että täällä hän vaikuttaa lähinnä 7 oikein-lehden kilpailijan provokaattorilta valituksineen?

Vaikka lehden edustaja kehotti häntä ottamaan yhteyttä lehden asiakaspalveluun, hän ruikuttaa täällä. Toisaalta, Itella-Postin epämääräiset edustajat yrittävät selitellä kaikkea, mikä tosielämässä on mahdotonta.

Luodaanpa skenaario: Pettyneen tilaajan kantopiirin vakituinen lehdenkantaja ottaa talvilomansa tai osan sitä ennen pääsiäistä. Työkkäristä tai vuokratyöläisfirmasta hankittu varamies ei välitä yhtään siitä, saako joku lehtensä ajallaan vai ei. Hän jättää painavat lehdet hyllyyn ja jakaa vain kirjeet. Näin hänen työnsä on tehty ja palkka saatu.
Niin se toimii elävässä elämässä.

Mutta todella, haluaako nimimerkki Pettynyt Tilaaja todella tivaamaansa palvelua? Ei, hän haluaa selvästi panetella lehteä. Syyn moiseen tietää vain hän itse. Ottamalla yhteyttä lehden asiakaspalveluun hän saisi heti haluamaansa asiakaspalvelua. Mutta hän ei ole sitä oikeasti vailla.

Jää jokaisen ketjun lukijan mietittäväksi, kunkin kohdallaan, mistä tässä on kysymys.

Ja minä en ole tilaaja.