Muita ei Suomesta tarvita. DG:n kultaloimen voittoaika 16,1 ake ei kertakaikkiaan ole mitään eikä suojajuoksun jälkeinen voitto voi eikä saa oikeuttaa paikkaan Finlandia ajossa.
Vastaukset
Kirjoittanut kiss
Finlandia
Ei löydy Suomesta tällä kertaa Finlandia-tason hevosta,kun Express Merett:kin on Italiassa.
Välivuodelta vaikuttaa ikävä kyllä.
Finlandia-ajo on sittenkin liian aikaisin näille leveysasteille.
Kirjoittanut hätähousu
Golda Apache 75 Sh Shettisponi
Tsekatkaa statistiikka hippolasta.
Pari asiaa kiinnostais:
onkohan tätä vieläkin parempia, kuinka kauan jatkaa suvereenia voittokulkuaan, voiko huima ennätys vielä parantua tuosta ja kuinka vanhana näillä saa yleensä kilpailla?
Kirjoittanut hätähousu
Voi rähmä!
Vastaan itse itselleni:
Tää Apache osallistuukin Finlandiaan mutta jo ensi keskiviikkona.
Taitaa olla maailmanennätyspyssy ja voinee jatkaa uraansa 16-vuotiaaksi vai vieläkin vanhemmaksi?
Kirjoittanut ???
Samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa
Mr Nice Guy ja Cold Hard Wind soumalaisista ainoat jotka on jotain näyttöjä antaneet.
tollaset sisärata tuurijuoksut ei riitä finlandiaan.
Kirjoittanut wäinä
Ilman muuta
Don Giovanni kuuluu Finlandia-ajoon, voitti Porissa pystyyn ja Finlandia katsastuksessa teki parhaan juoksun dötsistä.
Kirjoittanut heppa
paras
Lahtisen Akseli kuuluu sinne ehdottomasti, hevonen tarttis vielä löytää...
Kirjoittanut hätähousu
Totta puhuen: oma rankingini
Koska suomalaisten vauhdit ja voimat eivät maililla kuitenkaan riitä esim Opalille (pitemmistä matkoista puhumattakaan):
Cold Hard Wind ja Don Giovanni saanevat lähtötohinoissa jotkut asemat ja jompikumpi voi yllättää sijoittumalla puolenvälin yläpuolelle juuri suojajuoksulla. Ensimmäinen olisi kait voinut napata kolmosrahat paremmalla valmistautumisella koska tykkää tasaisen tappavasta vauhdista, edellytyksellä ettei moiset kisat kylmässä Pohjolassa tässä vaiheessa kiinnosta euroopan parhaita. Tulijoistakin pari ottaa heti hypyt.
P J Punjab puolustamaan rataennätystään!
Kirjoittanut Lastumäki
Mr Nice Guy
Yksi hevonen ylitse muiden on MNG. Loput 11 hevosta ruotsista ja ranskasta. Amerikkalaisia ei kannata ottaa,kun kuljetuskustannukset nousee liian korkeiksi.