Terve mieheen!! Olisi kysymys lauantai lähtö 12 loppusuoran tapahtumat.Mielestäni numero 4 nousi johtavan takaa niin ahtaasti loppusuoralla et numero 3 mr fred star nousi radan verran ulos päin.Ei mitään selitystä tässä asiassa. Nyt lähinnä siityä kysymys et tapahtui loppusuoralla ja hevonen numero 3 vauhti pysähtyi lähes.Ottakaa kantaa katsokaa28.6 jokimaan ravit lähtö 12 loppusuoran tapahtumat kun kylliäinen tulee ulos johtavan takaa.
pelillisesti ei mitään merkitystä koska ei ollut peliä siihen,mut mitä ne ravi tuomarit touhuu,tulo järjestys tuli heti
Vastaukset
Kirjoittanut raviharrastelija
eipä ihmettä
No koska se mr fred star tuli loppusuoralle 3 rataa, niin se ei saanut itse siirtyä enää sisemmäksi, jos se sitten painoi vähän sisälle niin saahan sitä kai vähän pois nostaa, kun kerran itse oli väärässä paikassa :)
Kirjoittanut budddd van viserinan
ei painanut mr fred star
sama oikeus sillä ketä ulkoa tulee mennä siihen ,kyllä kylliäinen radan verran nosti,ajoi tiukkaan aukkoon.
Kirjoittanut kannattaa aina
Lukeminen
Nimittäin sääntöjen lukeminen:
Valjakko ei saa mm.
- siirtyä pois siltä ajokaistalta, joka sillä oli loppusuoran alussa ellei sillä ole edellään ketään estämässä sen vauhtia tai ellei se laukkaamalla häiritse muita
Kirjoittanut syytä
ei mitään
edes sakkoon. Täysin vapaa latu oli tulla johtavan takaa nelosella. 3 siirtyi sisälle päin loppusuoran alussa ja ohjastaja korjasi hevosensa oikealle radalle. Hevosen vauhti ei pysähtynyt, vaan hiljeni väsymisestä johtuen. Paljon pahempi oli kontion ulostulo suurhollola finaalissa gold strikella, eikä siitäkään tullut edes sakkoa...
Kirjoittanut bwwwwttt olleyyyss
aika epäselviä vastauksia.m,issä ne jolla tietoa
Meinaan koko ajan loppusuoralla ajetaan sisälle ja ulos eli koko ajan vaihdetaan kaistoja ,joka raveissa niitä näkee. Mut varmaan on niin et ketä johtavan takaa tulee on oikeutettu sit enemmän sille toiselle radalle kun se joka ulko kautta siihen pyrkii.Kontion tapaus on sellainen et vaatii kanttia hylätä suomen paras ohjastaja kautta aikojen.
Kirjoittanut ratkaiseva ero
se ajomiehen ja kädettömän
Kontiollahan oli latu auki, Teivainenha siinä tuli kolmatta loppusuoralle ja sen puoleen väliin, ehkä valui hieman taistelun tiimellyksessä sisäänpäin mutta ammattimiehenä korjasi ulospäin kun näki virheensä.
Ammattin ja kädettömän erottaa siitä, että ajomiehet tapaavat usein korjaavan virheensä, kun aijämäisesti ajavat amatöörit suorittavat virheensä shokissa ajaessaan loppuun asti (ks Jokimaan sunnuntain lähtö 12 ensimmäinen kaarre).