Loppu taas lähetys ku ravit alko, nyt kuuluu ääni mutta kuva ei näy!!!!! Eilen ei kuulunu eikä näkyny, prkl montaa viikkooa mennyt että kuvaa ei näy ollenkaan tai ravit osittain!
Jumalauta mä sanon kun mä huomen aamulla soitan tänne paskahuussiin niin pistän prkl jonkun kassaneidin kyyneliin nyt saa kusetus loppua. Ja jos en saa johtajaa puhelimen päähän niin kävelen vaikka kirveen kanssa ovesta läpi! Eikä tämä ole jo suuremman luokan petosta kun rahat vedetään pois ja palvelua ei saa?
Vastaukset
Kirjoittanut mee hoitoon
paisti!
tääl toimii ainakin
Kirjoittanut Raviguru
Mukaan
Eiköhän se ole niin ettei Fintoto / Maxisat edes halua saattaa asiaa kuntoon. Olen tästä jo useasti sinne marmattanut. Nyt itselläkin pinna täynnä joten irtisanominen Toto-TV:n osalta lienee tosiasia.
Todennäköisesti Maxisatin tarkoituskin on ajaa alas Toto-TV lähetykset, olettamuksella että saadaan paikanpäälle lisää väkeä. Epäilisin kuitenkin että osuu pahasti Fintoton nilkkaan tämä tällainen pelleily.
Jos 'normaali' firmassa tapahtuisi tällaista niin päät olisivat jo vadilla ja uusi johto remmissä.
Tulee vain ympäripyöreitä vastauksia.
Aivan käsittämätöntä touhua Fintotolta / Maxisatilta.
Kirjoittanut Kyllikki
Näkyy
Eilisen lapsilukkopäivityksen jälkeen näkynyt moitteetta.
Kirjoittanut soina
ravit
niin just olen kanssasi täysin samaa mieltä,on se kumma että noi ravit lakkaa välillä näkymästä.ja mulla se ainankin on tehnyt niin jo monen monta kertaa,on välillä päiviä jollon ne ei näy ollenkaan.joten missä vika.mä maksan joka kuukausi 18.euroa siitä että ne ravit näkyisi niin eipä ne vaan tahdo näkyä,on se kumma,että lähetyksissä on niin paljon vikoja.ja ne ei edes hyvitä siitä mitenkään jos ravit jää näkemättä.kummaa touhua.
Kirjoittanut Jema
Kyllikki
voitko kertoa miten sen lapsilukkopäivityksen teit.
Kirjoittanut hermot loppu
On kumma prkl!
Itsellä ei todellakaan ole laitteista kiinni ka osaan jopa niitä käyttää. Tämä paska ei toimi niinkuin pitäisi!
Vien sen kortin henk kohtaisesti takasin niille ens viikolla! Ja kiroan ne alimpaan helvettiin! Tämä on törkeää ihmisten aliarvioimista! Mikäli heillä on ongelmia olisi reilua vaikkapa laskea kuukausi maksu 10€ sen ajaksi että ongelamt korjataan!
Rahasta se ei varmaan kellään ole kiinni, mutta jos jostain maksaa olisi se suotavaa saada toimivana.
Kirjoittanut Hermoton
Kyllä loppuu hermot täälläkin!
Aina saa olla vaan maksumiehenä ja vaikka kuinka jää näkemättä kymmeniä lähtöjä viikossa niin eikun laskua vaan lähettävät.
Kirjoittanut Kyllikki
Päivitys
omaassa vastaanottimessa menu-asennus-peruskäyttöliittymä-conax-lapsilukko-pinkoodi1234 ja sen jälkeen on näkynyt
Kirjoittanut Jema
Kiitti Kyllikki
yritetään taas kerran.
Kirjoittanut Pekka Tietäjä
Conax moduuli ostettava
Jos kuva ei näy, kun salaus on päällä, niin se johtuu siitä, että sisäinen Conax salauksen purku ei ole versiota 4.0 tai uudempi. Aika harvassa vastaanottimessa on. Tästä selviää, kun ostaa Conax moduulin. Tässä vielä tietoa Maxisatin sivuilta:
Conax salauksenpurkumodulin ohjelmaversion tulee olla 4.0 tai uudempi. Jos vastaanottimessasi on vanhempi versio, kysy laitteen myyjältä päivitysmahdollisuutta.
Kirjoittanut Jaakopin paini
Joo
Käsittämätöntä että toto-tv:stä ylipäänsä pitää laskuttaa moista törkeän kallista hintaa, ilmainen se pitäisi olla, lisäis varmaan pelivaihtojakin ja ravien näkyvyyttä/suosituimmuutta jne. mutta ei, itse irtisanoin kun en ala maksamaan noin paljon.
Kirjoittanut inksuu
täälä ainakin tototv näkyy miten sattuu!
omat laitteet ja singnaalit on ihan kunnossa. Soitan huomenna asiakas palveluun ja ilmoitan, että laskuja on turha lähetellä!
Kirjoittanut holiday
Eikö
Maxisatin/Fintoton pitäisi toimittaa kyseiset modulit asiakkailleen, koska ovat yksipuolisesti muuttaneet järjestelmäänsä.
Ei kai se maksavan asiakkaan ongelma ole jos laittavat sellaisen salauksen, joka vaatii lisälaitteiden oston.
Kysynyt tuota modulia ja hinta ollut 50e luokkaa ja sitä ei sitten löydäkkään joka liikkeestä, vaan Fintoton osoittamalta toimijalta.
Paljonkohan saavat siitäkin rojalteja?
Luottavat ihmisten peliriippuvuuteen ja laskuttavat vielä maailmanennätyshinnan asiakkailta ala-arvoisesta lähetyksestä, mitä tulee kameran käyttöön ja laitteisiin millä kuvaa tuotetaan.
Kyllä Suomalainen asiakas on väkisinkin jotenkin tyhmä, kun tuohon suostuu.
Kirjoittanut Jema
Holiday, olipas hyvä kirjoitus!
Kirjoitit kyllä niin asiaa. Juuri noin se menee.
Kirjoittanut -pöllö
Fintoto
On aivan ala-arvoinen ja ylimielinen firma. Palautteeseen ei vastata, vaikk se olisi kuinka asiallista..
Jokaisessa isomassa yrityksessä vastataan palautteeseen ja laitetaan asiat kuntoo, ei fintotossa, sais vapautua oko vedonlyönti niin palvelu paranisi
Kirjoittanut inksuu
nyt puhutaan kahdesta eriasiasta
maxisatin uusi salaus toimii kyllä, mutta lähetys ei ajoittain näy.
Kirjoittanut Markku H
palautan
Palautukseen vaan!
Kirjoittanut jup jup
Kirje
valmiina maxisatille, poikkastu kortti sisällä saatekirjeen saattelemana.