Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Ravien järjestys?

Miksiköhän Fintoton täytyy panna nettipeliin ravit "väärässä" järjestyksessä?
Ja taas jonain päivänä "oikeassa"?

Vastaukset

Kirjoittanut

hm

et osaa katsoa? Tunnetko aakkoset?

Kirjoittanut

kaivari

äläpä kaivari yritä viisastella kun ei siihen ole aihetta. katso vaikka ensi perjantain kohdalta niin sielä ne eivät ole aakkosjärjestyksessä. Hm.

Kirjoittanut

kaivari

kumpi on sinusta luontevampi järjestys tällaisessa tilanteessa: Ajallinen vai aakkosellinen?
Ykkösravit/kakkosravit?
75-ravit/lauantai-illan mutaravit?

Kirjoittanut

Samaa mieltä

Olen tainnut laittaa siitä palautettakin.
Kun klikkaa jatkuvasti väärää pelipaikkaa, kun olettaa, että suhkuravit ovat alempana.

Kirjoittanut

Huh!

Toivottavasti ette työskentele missään strategisessa tehtävässä esim. ydinvoimalassa tai lennonjohdossa. Jälki olisi hirveää.

Osaatteko täyttää pelislipin netissä?

Kirjoittanut

Hiertää kuin hiekanjyvä kengässä

Fintotn sivut ovat mielestäni ihan ok. Viimeisin hieno juttu oli yhdistelmä-laskurin tulo V4 peliin.

Joitain viilauksia voisi tehdä nykyisiin meidän suurkuluttajien käsityksen mukaan ihan helposti. KiloKallen viisatelut ovat tarpeettomia. Ei näiden joidenkin pienten sivuston käyttöä hankaloittavien epäkohtien esille tuominen tee meistä idiootteja ja uusavuttomia.

Yksi asia on kronologin mainitsema ravien järjestys aloitusvalikossa. Toinen ja paljon tärkeämpi asia on ohjastajamuutosten näkyminen JOLLAIN TAVOIN lähtölistassa suoraan. Olen lukenut muistaakseni selityksenä, että fintoto käytettää hippoksen lähtölistoja. Tällä viikolla, kun muutoksia oli paljon, tämä asia taas pompsahti esiin.

Jos ei listaan voi jälkikäteen vaihtaa nimeä, voisiko ko. hevosen kohdalla olla listassa joku "hälyri"? Merkki siis suoraan siinä muutoksen kohdassa, vaikkei uutta nimeä siihen saisikaan. Se ainakin herättäisi tarkistamaan ohjastajan viimeistään tässä.

Fintoton sivuthan ovat palvelua ja mitä loogisemmat ja helpommat ne ovat käyttäjälle, sitä enemmän me käytämme tätä palvelua. Asiakaspalautteen kautta nämä kuluttajia hiertävät pikkuasiat saadaan kuntoon. Viisas yritys hoitaa mahdollisimman pian pois päiväjärjestyksestä tällaiset pikkukangerrukset, jotka eivät voi olla ylitsepääsemättömiä. Ylimielisyyteen ei millään yrityksellä ole tänä päivänä varaa.

Kirjoittanut

Juupajuu

Eihän sitä saisi mitään "vaatia". Tyytyväisenä ja hiljaa vaan kliksutella, koska joku jossain on päättänyt tehdä jonkun asian tyhmästi ja hankalasti, vaikka samalla vaivalla voisi tehdä fiksustikin.