Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Huikeaa mainontaa!

Vihjepulju mainostaa eilen osunutta KANUUNA V4-vihjettään.

*** V4-pelistä (panostus 173,20€) lunastus 291,00€

Onpa kertakaikkisen huikeaa menestystä! Varsinkin kun ottaa huomioon, että kaikki kaksaripelit menivät ideoitten kautta ohitse. Taisi illalle olla toinenkin KANUUNA pelikohdevihje, josta ei yllättäen "muisteta" mainita sanaakaan. Kuinkakohan moni näillä vihjeillä todellisuudessa pääsi voittoillan tekemään?

Vastaukset

Kirjoittanut

Mainonta on mainontaa

ja siinä pyritään kertomaan ihmisille tuottesta parhaat asiat. En nyt oikein jaksa ymmärtää tätä vihjepuljujen mainonnan murjontaa, sehän on ihan normaalia markkinointia. Oletko koskaan nähnyt esimerkiksi Renaultilta mainosta jossa sanotaan että "osta rellu, auto joka on täynnä sähkövikoja ja omistajalleen todellinen lahja valmistajaltaan, se pistää sinut liikkumaan, rellu, Suomen teille eniten levinnyt auto, arvonlaskua nopeimmillaan".Sen sijaan ne muistaa mainita törmäystestissä saamansa 4-5 tähteä. Näin se vaan menee, jokainen kuluttaja on vastuussa siitä uskooko kaiken mitä heille syötetään.