Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Kysymys ylläpidolle

Mikä on logiikka viestiketjujen poistamisessa? Otan nyt esimerkiksi "huonoin ohjastaja?"-gallupin. Vaikkei ketju nyt varsinaisesti mitään maailmaa mullistavaa tietoakaan sisältänyt, ei se käsittääkseni ketään loukatakaan voinut.

Ht-nettiin verrattuna tässä palstassa on ainoastaan yksi ero: Tuota naapuripalstaa ei moderoida käytännössä lainkaan, tältä palstalta poistuvat viestit täysin sattumanvaraisesti kuunkierron mukaan.

Onnetonta toimintaa kaupalliselta toimijalta. Voisin vielä tähän lisätä, että Pitkänen voisi opettaa ne puhelinmyyjänsä tavoille: Ei ole kovinkaan kohteliasta lyödä luuria korvaan jos kauppiaalle ilmoittaa ettei tällä kertaa nämä Über-tarjoukset kiinnosta.

Nyt kello käyntiin, kauanko saa tämä viesti olla palstalla...

*************
Ylläpito vastaa:
Tutustu Kirjoitusohjeisiimme. Siellä lukee mm: Ei gallup-kyselyitä sivustolle.
Tämä siksi, että nämä gallupit, kuten poistettukin, ovat yleensä provokaatioita, joilla pyritään vain ivaamaan, pilkkaamaan ja panettelemaan työtään tekeviä ihmisiä. Provokaatiotkaan eivät ole sallittuja!

Syy poistoihin löytyy lähes aina Kirjoitusohjeiden ja nettiketin ohjeiden rikkomisesta. Koska meillä on säännöt, myös valvomme, että niitä noudatetaan. Mitä tulee puhelinmyyntiimme, niin laitapa ylläpidon sähköpostiosoitteeseen puhelinnumero, kellonaika ja päivämäärä, milloin puhelin on lyöty korvaasi, niin kuulemme toista osapuolta asiassa.

yllapito@ravia.fi

Vastaukset

Kirjoittanut

hyvä kun poistitte

Kyllä tuollaiset ketjut, jotka kumpuavat negatiivisista provokaatioyrityksistä, on syytä heittää roskakoriin. Ei siinä ketjussa ollut kellekään mitään järkiluettavaa ainakaan positiivisessa mielessä.

Kirjoittanut

haettiin

selvästi forssia esiin.

Kirjoittanut

ylläpito

"Mitä tulee
puhelinmyyntiimme, niin laitapa ylläpidon
sähköpostiosoitteeseen puhelinnumero, kellonaika ja
päivämäärä, milloin puhelin on lyöty korvaasi, niin kuulemme
toista osapuolta asiassa."

Tämä lainaus ylläpidon vastauksesta kertoo aika ko. porukan suhtautumisesta asiakkaisiin.

Ts. Emme missään tapauksessa usko väittämääsi ainakaan ennen kuin olemme kuulleet omaa myyjäämme.

Kai normaali asiakastoiminnassa pahoitellaan ensimmäiseksi asiakkaan kokemaan mielipahaa, sen jälkeen luvataan selvittää tapahtuneen taustat ja ryhtyä toimenpiteisiin jos on aihetta?

Kirjoittanut

kommenttia

Olen kyllä sitä mieltä, että nämä viestien poistelut tapahtuvat ihan aiheellisesti eikä mitenkään täysin randomilla. Melkein aina on toiminut tuo asiaton viesti-nappula. Kyllähän kai tuollaisia positiivisia galluppeja saa olla kuten esim. vähän aikaa sitten oli loistava ketju otsikolla kestävin suomenhevonen? Aloittajan kanssa on täysin sama kokemus noista 7-oikein puhelinmyyjistä. Vaikka miten kohteliaasti sanoo, että ei nyt se supertarjous kiinnosta, niin automaattisesti lyö luurin korvaan.