Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Pelipisteiden myynninkehitys

Alla lopussa Toton pelipisteiden myynnin ”kehitys”. Samana aikana verkoston koko on noussut 750 pelipisteestä huikeaan 1400 pelipisteeseen. Ja myynnissä on tultu samana aika alas seitsemän miljoonaa euroa??? Kovin kaksisesti ei ole satsaus mennyt. Voisin väittää, että monessa paikassa moisesta hukkainvestoinnista olisi johtajat vaihdettu ajat sitten. Aikanaan Breideriä ja Wageria mainostettiin kivijalkaverkon myynninasiantuntijoina. Näytöt on kyllä erittäin heikot.

2013
91,0 M€

2012
97,8 M€

Vastaukset

Kirjoittanut

Olet oikeassa

Fintoton "kehitystyötä" varjostaa asioiden välttely, vanhan toistaminen ja asiakkaan aliarvioiminen. Samalla Veikkaus lanseeraa uusia pelejä, tekee Lottoon, Kenoon, pitkävetoon ja muihin omiin peleihinsä muutoksia, keräten muutosideat asiakkailta. Fintoto on kuin muinaisjäänne, joka on jämähtänyt 1900 luvulle ja johtajat tuntuvat olevan tyytyväisiä niin kauan, kun omat edut juoksee.

Pelipisteet olivat ennen paikkoja, johonka kokoonnuttiin pelaamaan raveja. Nykyään ne on "pisteitä", kolkkoja nurkkia joissa ei viihdy edes perheen koira sen aikaa, kun muut käyvät kaupassa. Ja nettipelaaminen ei selitä pelkästään sitä, että pelipisteissä ei viihdytä. Itse ainakin pelasin vuosia vielä etäpelipisteellä sen jälkeen, kun nettipelimahdollisuus tuli Suomeen. Juuri siitä syystä, että oli tietty porukka, joka kokoontui paikallisiin pelipisteisiin pelaamaan (monikossa, koska reissuhommien takia tätä tapahtui eri kaupungeissa, joten ei ollut mikään yhden kylän villitys).

Kirjoittanut

joo kivijalkaversiot eli Tiimari kuopattiin

jo ennen Fintotoa, saas nähdä mihin nää äijät seuraavaksi päätyy?