Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Ruotsissa 75 on Tuote.

Tehdään mekin meidän T75:sta sellainen. Ruotsissa sikäläinen Hippos ja ATG ovat perustaneet uuden alaosaston: tapahtumaosasto.

Se ottaa tänä vuonna vastuulleen 75-ravien markkinoinnin tukemisen yhdessä raviratojen kanssa. Ruotsissa vuosi 2011 oli menestyksekäs myös 75-ravien yleisömäärien kanssa. Keskiarvo per 75-ravit oli yli 6000 katsojaa ja viime vuonna lanseerattu Kesäravit-tapahtumasarja (kesän kotimaisten, 75-raveissa juostavien suurkilpailujen ympärille rakennettu) oli huima menestys yli 11 000 katsojan ravit-keskiarvolla.

Tarkoituksena on parantaa entisestään raviratojen yrityskontakteja ja sosiaalista asemaa ylipäätään. Päätavoitteena on edelleen kasvattaa 75-ravien suosiota tapahtumana. Lähtökohtana on miljoona jokaviikkoista 75-pelin pelaajaa ja maan ratoja tasaisesti kiertävä 75-peli.

Ison maailman malliin eli silloin kun menee hyvin niin ei vain kehuta kilpaa saavutettua vaan pyritään yhdessä entistä parempaan.

Tehdään mekin perässä. Yhteistyötä, intoa ja optimismia. Monissa paikoissa on jo herätty tekemään erittäin hyvää työtä, mutta sellainen koko maan kattava yhteishenki on vielä keskoskaapissa.