Jos ei kiinnosta, että viitsivät pitää paikat kunnossa, niin sitten vaan ravit pois sellaselta radalta.
Tai sitten annetaan joku rangaistus. Esim jos ravit menee peruutukseen laiskuuden vuoksi, niin sitten otetaan myös parit seuraavat pois.
Eiköhän alkaisi ratamestareita työnteko kiinnostaa. Toimitusjohtajatkin niin Lahdessa, oulussa kuin Lappeessa pitäisivät jatkossa huolen, että rataa kunnostetaan säännöllisesti eikä vaan istuta kädet ristissä.
Vastaukset
Kirjoittanut Katsoja
Hyvä
Kannatan.
Kirjoittanut Laskutaito
huono rangaistus
Oikea rangaistus ei ole ottaa ravipäiviä pois, koska ne ovat tappiollisia kuitenkin. Parempi rangaistus on määrätä seuraavalle vuodella viisi lisäpäivää!
Kirjoittanut vivahteita
ollaan Suomessa
Suomen ja Pohjolan sääolosuhteet ovat joka vuosi jossain vaiheessa kautta sellaiset, että radalle koneilla menolla aiheutetaan vaan lisää vahinkoa.
Kevään tulo ja kelirikko ei katso ravikalenteria ja pahin rospuuttoaika voi kestää vain pari päivääkin, mutta sen parin päivän aikana ei ole oikeastaan mitään tehtävissä.
Kirjoittanut toikkaroiva
Otetaan
sitten yks 75-päivä pois per peruutetut ravit. Ne ainakin on kannattavia.
Siinä alettais Jokimaallakin huhkimaan, kun olis Suur-Hollola lähdössä pois.
Kirjoittanut Son Of Anarchy
Radalle tuskin voi mitään
Pahimmalla hetkellä. Hevosten terveys menee kaiken edelle.
Radan kuntoa pitäisi seurata jo viikko ennen h-hetkeä ja myöntää tosiasiat, jos 50% että rata on ajokunnottomassa tilassa 2 päivän kuluttua, niin ravit pitää siirtää muualle.
Nytkin Vermossa olisi ollut hyvä rata ja pieni matka hevosille lisää versus. lapin reissut.
Järki käteen ja oman edun ajattelut pois. Fintotolle ja Hippokselle on ihan sama missä ajetaan, kunhan rahat tulee taskuun.
Radat siinä törppöilee ja viime kädessä tästä vastaa Jokimaan toimitusjohtaja Tomi Himanka.
Kirjoittanut jamppa huoleton
jyväskylä
Killerin kelirikko kestää lokakuun lopusta huhtikuuhun ja piiri pieni pyörii vai miten se meni ?
Kirjoittanut ykä yrjänä
paras ratkaisu
Raviratojen tarkoitus on järjestää pelikohteita Fintotolle ja kilpailumahdollisuuksia hevosille.
Paras ratkaisu intoon järjestää hyviä raveja olisi toto-korvausten maksumallin kokonaan uudelleen rukkaaminan. Nythän yksikertaistetusti ratojen tulot tulee kohdekorvauksista ja aluepelistä. Aluepeli tulot pitäisi ottaa kokonaan pois, nyt kun Fintoton aluevastaavat hoitavat pelipisteet. Sen sijaan ratapelin radalle jääviä % ja etäpelin kohdekorvauksia tulisi nostaa vastaavasti. Näin tulos olisi omissa käsissä eikä kikkailtaisi esim. kuten Lahti teki ajaessaan välillä vin 9 lähtöä.