Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

voi timo soini

vai niin se sitten olikin, että mainostoimisto ne soinin letkautukset jytkyistä ja lippiksistä kirjoittaakin soinille valmiiksi?

olen pettynyt, jos näin on.

Vastaukset

Kirjoittanut

Timo Soini

ei ole maksanut sutkauksistaan mainostoimistoille.

Soinin ystävällä, Jukka Jusulalla on pitkä ura mainostoimittajana.
Yhdessä he keksivät sloganeita
" missä EU - siellä ongelma jne."

Sitten Timo Soini valittiin inhoamaansa EU-parlamenttiin.
Soini liittyi Vapaa ja demokraattinen Eurooppa-ryhmään.

Koska ryhmässä oli suomenkielinen jäsen,(Soini) oli oikeus myös suomenkieliseen avustajaan.

Eu-edustajat olivat aiemmin valinneet avustajiksi lähisukulaisia.
Niipä avustajat valitaan nykyään hakemusten perusteella.

Parlamentaarikko laatii kriteerit, jotka avustajalla täytyy olla.

Timo Soinin vaatimukset täytti vain yksi hakija, Jukka Jusula.

Kaverukset olivat Brysselissä kämppiksiä, asuivat samassa huoneistossa.

Soini joutui istumaan välillä kokouksissa, Jusula mietti päätoimisesti nasevia sanontoja.

Hyvällä palkalla. 8000 euroa kuukausi.

Ilman EU-rahoitusta emme olisi kuulleet tätä:
" Melonille ja omenalle ei sovi sama lippalakki "