Eilinen laajakaista katkos kesti itselläni melkein vuorokauden ja sen takia jäi pelaamatta 100€ arvoinen pokeriturnaus johon olin lipun saanut. Elisa ei tietenkään ollut valmis korvaamaan mitään! Kuulemma 4 vrk pitäisi olla yhteys toimimatta ennenkuin korvattaisi jukeat 15€! On käynyt jo aikaisemminkin vit..tamaan
niiden jonotusajat asiakaspalvelussa mutta nyt riitti. Vaihdan sekä laajakaista että puhelinliittymät pois tollaselta paska firmalta.
Samaa suosittelen muillekin.
Vastaukset
Kirjoittanut sippinen
niin
otapa ensin selvää korvaako ne muut elisaa paremmin, voit yllättyä.
Kirjoittanut jöllikölli
vielä
huonommin sonera pelittää..ainoa mikä on toiminu hyvin on local loop
Kirjoittanut itähki
Mökkimokkula jo toisen kerran kaivettiin
Toinen kerta syksyn aikana, kun muistin kaivaa mökkikäyttöön ostamani DNA-mokkulan (9,80/kk), elisan takkuillessa. Ehdin jo tuossa kiroillakin 24kk:n sopimusta, kun käyttöä vain mökillä. Pitäiskö tuo elisa irtisanoa? Maksaakin 50-60€/kk.
Kirjoittanut rappari
Samat ne on eväät
soneralla ja muilla, ainut pelastus on, kun ei tee minkäänlaisia määräaikaisia sopimuksia, palvelukin on parempaa.
Kirjoittanut Nipa
Ai-ai ja vielä pokeriturnaus ...
... jäi väliin Elisalla. Kannattaa ilman muuta vaihtaa. Jokin kilpailija kuulema korvaa tässä tapauksessa vahingon pokeriturnauksen ensimmäisen palkinnon verran. Ja sitten saa vielä 500 minuuttia puheaikaa, vaikka ei kännykkää olisikaan. En kyllä tiedä mikä niistä, mutta kannattaa kysyä.
Kirjoittanut hätähousu
Elisa toimii aika hyvin
Ehkä kerran puolessa vuodessa on tällainen paha katkos, ja muuten ei olekaan mitään valittamista.
Mutta kuinkahan paljon Veikkaus menettää tänään asiakkaitaan, kun koneet ovat "huollossa". Toto-koneet onneksi toimivat kuin enkelit.
Kirjoittanut entinen asiakas
nipa
mene jorisemaan niitä satujasi muualle tai vaihda
TAAS palstaa!
Kirjoittanut sippinen
niin
kirjoita ylesönosastoon ja ole oikein kiukkuinen, varmasti korvaavat pakastimessa silanneet sienetkin.
Kirjoittanut Asmond
hei entinen asiakas
Mulle kävi samoin muutama kuukausi sitten. Olin kirjautunut pokeriturnaukseen ja nettiyhteys meni poikki kymmenen minuuttia ennen turnauksen alkua. Minä soitin pokerisivuston asiakaspalveluun ja pyysin heidän kirjaamaan minut ulos turnauksesta ja näin säästin turnaukseen sisäänosto rahat.
Kirjoittanut Elli
Voi, voi hyvänen aika!
Kyllä elämäsi on nyt aika pilalla. Vaihda ihmeessä firmaa. Pois vain tuollaisesta. Kaikki muut varmaan korvaisi suuren vahinkosi.
Kirjoittanut entinen asiakas
menetys
se on ainakin ellin viikkorahaan nähden.
kerätäänkö sulle kolehti? Palstan itkijä nro 2
heti poolin jälkeen.
Kirjoittanut entinen asiakas
ellihän
on telkkarissa kolmoskanavalla. Oot sit kirjastonhoitaja. En kyl enempää odottanutkaan
juttujesi perusteella.
Kirjoittanut Pool
Ole onnellinen...
ex-asiakas.
Jos olisit päässyt siihen pokkaturnaukseen, niin isot pojat olisi kyninyt viikkorahasi alta aikayksikön.
Kohtuullista olisit jos lähettäisit elisan tytöille konvehtirasian ja ruusuja kun säästivät sinut moiselta häpeältä.
Kirjoittanut entinen asiakas
sieltähän
se paskanjauhajien kuningas tuli.
Mitens ois lande pool vaikka 100€ heads up?
Vai tiiätkö ees mikä se on? Kannattaisi joskus pitää ees turpa kiinni kun et mistään mitään ymmärrä!
Kirjoittanut Pool
ex-asiakas...
muista vanha sanonta:
Kannattaa katsoa kenen kanssa lähtee kalaan.
Tämä vain ihan ystävällisenä huomautuksena.
Et nyt vaikeuksissa olisi jos et turhaan olisi nimeäni maininnut.
Nyt nukkumaan. Aikainen ylösnousu tietää hyvää päivää:)
Kirjoittanut entinen asiakas
mutta
minkäs faktoille voi? Järjestetään vaikka äänestys palstan suurimmasta paskan jauhajasta.
Voin lyödä kertoimella 1.2 vetoa että voitat sen äänestyksen ylivoimaisesti!
Kirjoittanut Ahatova
onnea entinen asiakas!
Sulla on selvästi näkemystä erinäisistä asioista ;)
Toki tollanen syö kun netti ei toimi itsestä riippumattomista syistä ja vielä noinkin pitkään. Vielä jollei ole kännykkää tai tikkua hoitamassa asiaa. Ihme jollei joku tällaista tajua! :-O
Sen sensijaan ymmärrän että vaikea on puhelinyhtiöiden korvata, vaikka tokihan se kivaa kuluttajan kannalta olisikin. Suht halpoja sentään nämä nettiyhteydet nykyään..
Kirjoittanut entinen asiakas
tarkennetaan
vielä. Elisan asiakaspalvelun todella pitkät jonotusajat oli käynyt jo vit..tamaan jo ennen
eilistäkin niin paljon että liittymien vaihto oli lähellä jo aikaisemmin. Eilinen ratkaisi tämän lopullisesti! Samoin niiden laskutus hässäkät aikaisemmin oli todella uskomatonta.
Kirjoittanut Jypp
elisa vaihtoon
Jos taloon tulee valokaapeli, niin elisan 2 megan hinnalla saa soneralta 10 megan yhteyden. Kumpikin 24,90e.
Kirjoittanut Rötvä
Entinen asiakas
Ihan vain tiedoksesi, että kirjastonhoitajat ovat korkeakoulututkinnon suorittaneita ja muutenkin fiksua väkeä.
Sinun juttusi eivät sitä vastoin tasollaan pahemmin häikäise.
Kirjoittanut entinen asiakas
rötväkin
on näköjään kirjastonhoitaja kun herneen nenään veti.
Kirjoittanut Elli
Kaksi on joukosta poissa
Ainakin kahdella tässä ketjussa olisi aihetta käydä kirjastossa.
Kirjoittanut Rötvä
Niin, ex-asiakas
Kun noita viestejä tässä ketjussa selailee, niin kyllä se herne taitaa viestien perusteella löytyä entisen asiakkaan sieraimesta.
Kunhan vain omassa viestissäni totesin, että kirjastoväki on koulutettua ja fiksua.
Sivistys ei toki varmaan tekisi pahaa sinullekaan?
Kirjoittanut Nipa
elli
Olen käynyt kirjastossa enkä ole vieläkään kirjaston entinen asiakas. Aiheita käydä siellä on edelleenkin.
Millä sivistystasolla mahtavat nämä aiheet loppua, kun Sinä toteat ainakin kahdella olevan aihetta käydä?
Kirjoittanut vilikko
Niin
ei se koulutus ja älykkyys aina merkitse sitä, että on elämantaitoa, niin työelämässä, kotona, sekä sosiaalisella puolella. Se on erittäin suuri harha vedota näihin asiohin, ja joskus myös suuri pettymys.
Kirjoittanut Korpifilosofi
Vilikko
"ei se koulutus ja älykkyys aina merkitse sitä, että on elämantaitoa, niin työelämässä, kotona, sekä sosiaalisella puolella. Se on erittäin suuri harha vedota näihin asiohin, ja joskus myös suuri pettymys."
Miten tuo kommenttisi liittyy tämän viestiketjun keskusteluun?
Ei kai nyt kukaan kuvittelekaan, että koulutus ja älykkyys merkitsevät sitä, että ihminen menestyisi automaattisesti myös sosiaalisesti tai olisi ns. "hyvä ihminen"? Mutta et kai ole myöskään sitä mieltä, että koulutettu ja fiksu ihminen ei myöskään voisi olla sosiaalisesti lahjakas?
Vai mikä oli viestisi pointti? Mikä on sitä mainitsemaasi "suurta harhaa?"
Kirjoittanut vilikko
No
jaa, eikös tämä Rötvä kirjoittanut "koulutettua ja viksua väkeä" siihen minä tavallaan vastasin.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin suosittelen olla tekemättä mitään määräaikaisia sopimuksia minkään operaattorin kanssa.
On vähän kiirus nyt mutta palataan asiaan.
Kirjoittanut Orvokki
Jonkunverran hanurista
taitavat olla kaikkien yhtiöiden palvelut näinä ulkoistamisen kulta-aikoina, jolloin vianmääritystä tehdään pahimillaan esimerkiksi Intiasta käsin, moitteettomalla suomenkielellä kylläkin.
Meille toimivimmaksi vaihtoehdoksi on tullut tämän suurimman ja "kauneimman" bisnesliittymä, jonka sopimus on toistaiseksi voimassaoleva eli voidaan sanoa tarvittaessa välttömästi irti. Se on jonkinverran tavanomaista kalliimpi mutta pelittää nöyrästi kaikkina vuorokaudenaikoina ja korjataan vian sattuessa nopeasti ja aina tavanomaisia kotiliittymiä ennen. Vikoja ei juuri ole ollut, joten asiakaspalveluun on tarvinnut ottaa harvoin yhteyttä. Yrityspuolen asiakkaana olen kokenut saavani nopeammin palvelua kuin aikaisemmin. Suosittelen.
Matkalla kirjastoon :)
Kirjoittanut PILOT
Järkevintä tekstiä
Elli, Kyllikki ja Orvokki. Näistä naisista viimeisimmältä tulee ne järkevimmät tekstit.
Jos nyt jotain pitää kommentoida.
Kirjoittanut Elli
Nipa
Juu aivan. Näin minulle aina käy.
Kirjoittanut Elli
Ja PILOT
Noin varmasti on. Ja kommentoitavakin on, sillä muuten tulee porttaria.
Kirjoittanut Pool
Olen usein miettinyt...
erästä asiaa.
Se tuli taas mieleeni kun tämänkin topicin otsikon luin.
Mistähän johtuu että osalla ihmisistä menee aina mäkeen kaikki? Eli tahtoo olla valittamista siitä ja tästä.
Itse olen käyttänyt samaa pankkia (tosin nimi vaihtunut) koko ikäni, samaa huoltoasemaa, samaa vakuutuslaitosta, pääosin samaa ruokakauppaakin ym. Ja hyvin on mennyt! Ei valittamista. Päinvastoin.
Eikä se voi siitä olla kiinni että nämä kaikki olisi sattumalta niin hyviä ja virheettömiä. Ei, koska täälläkin olen useamman valituksen nähnyt jotka on näihin "suosikkeihini" kohdistunut.
Voisiko se olla kiinni siitä että olen hyvin asiakas uskollinen niille jotka olen hyväksi havainnut. En poikkea kadun toiselle puolelle tankkaamaan jos kilpailija myy siellä sentin, pari halvemmalla polttoainetta. En lähde vaihtamaan vakuutuksia jos joku lirkuttaa puhelimessa halvempia tarjouksia. En edes matkapuhelinliittymää, jos toinen ei pysty parempaa kuuluvuutta takaamaan. Tämähän on se suurin syy miksi liittymää maalla vaihdetaan.
Pulmatilanteissa asiakas uskollisuus sitten tulee positiivisesti esiin. Saat parempaa palvelua kuin satunnainen matkailija.Se tuntuu hyvälle ja on monesti erittäin tärkeääkin että hommat sujuu.
Toki suhtaudun itsekin samalla lailla uskollisiin asiakkaisiin.