Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Hey Cisco sunnuntain pankkina ?

Kuninkuusravien 27.heinäkuuta ainoita, hyviä, lunastuskohteita saattaa olla lähtö seitsemän (7) - Hey Cisco. Niin paljon ennakkolatausta sisältyy muihin Ravijuhlan suosikkiprofiloituihin toto-lähtöihin.

L4) Great Gladiator pystynee tarvittaessa ulkoakin lopettamaan pikkusuosikkeja vastaan terävästi 15,5 vauhtia.
L5) Pirttilän Elsa on kohoamassa aivan huippu iskuun. Vilman Vilikko ja Tähen Tuuri pyrkinevät pitämään juoksun tasaisena 26,0 temmossa jolloin kiertäminen takaa olisi mahdollisimman vaikeata ja vetämätöntä kisaan, nyt, Voitosta - 'Holopaisen ohjus' kuitenkin noussee viimeisellä takasuoralla johtavan rinnalle vetäen myös Tuiskista jaksamaan takajoukkiosta lopun parhaiten totomatsiin.
L6) Apple Martinin tulemista on odoteltu pöydissä ja tiskeillä, pystyy nyt suojajuoksulla kauden maksimisuoritukseen 15,5 kierroksin ja näyttävällä pidemmälläkin lopetuksella. Ravilla Nesmile Will ladanne keulaan ja saa vuorollaan kovaa prässiä Will Be Sugarilta, Ens Curiousilta ja Tango Hornlinelta - Suosikkien huippu lopetuksiin tämänjälkeen on vaikeaa uskoa ja Apple Martini marssinee aivan terävimpään kärkeen maalipaalulle ehdittäessä.
L7) Go Hero on totisen paikan edessä kun kierrettävänään on keulasta pitkällematkallekin 16,0 speedillä kierroksia kellottava Hillbilly Adam, Hey Cisco etenee suojastaan vauhdilla lopussa keulan rinnalle ja täydentänee huimaa Voittotaistoa.

Vastaukset

Kirjoittanut

A.Teivainen !!!

2008 Kuninkuuskisasta on muodostumassa ennen näkemätön taktiikka peli, kaikki huiput ilmiselvästi ovat panostaneet pitkänmatkan 25,0 ennätyskokeeseen - Tutuarilla on lyhyelle mainio toto-juoksupaikka johtavan selässä, nyt kun suosikeille riittää sijoitus kärkikastissa ja erityisesti haverittomalla juoksulla. Kuningatar kisassa suosikki B.Helmiina on ikävällä lähtöpaikalla ja haparointi kostautuisi,nyt, pahimmalla mahdollisella ja Teivaisen tupla seppeleeseen oikeuttavalla tavalla!

L6) Apple Martinin poisotosta tulee hyötymään erityisesti Tango Hornline, edellyttäen että keulalla edelleen pidetään kierros riittävää kiirusta.