Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

missä mättää

Fintoto ja Ärrät ovat pystyttäneet "voita hevonen" kilpailun. Idea on hyvä, mutta markkinointi on jäänyt hoitamatta. Esim. tänään oli hankittu R-kioskeille Fintoton puolesta henkilöitä asiakasmarkkinointiin. Mutta, mutta ..
paikallisessa R-kioskissa ei kampanjasta tiedetty yhtään mitään, siellä ei ollut edes pelilipukkeita. Eikö tieto kampanjoista pitäisi aivan ensimmäiseksi saada sitä tekeville tahoille. Fintotolla näyttää olevan monta markkinointimiestä, mutta mitä he tekevät? On tietysti mukavaa kutsua huippuohjastaja Jamieson Suomeen, mutta eikö tähänkin kulunut raha olisi pitänyt käyttää perustyöhön kentällä?

Vastaukset

Kirjoittanut

Omalla Ärrällä....

ainakin oli klo.12.30 hevonen / hoitaja paikalla ja jakoivat kisalipukkeita kaikille kioskille tulijoille. Hienosti oli hoidettu ainakin Etelä-Pohjamaalla!

Kirjoittanut

pelit

Ei pal auta jos yhdes paikas on hoidettu asiat hyvin. Finntoto:ottakaa mallia ruotsista ja opetelkaa markkinoimaa raveja . ihmettelen näitä johtajia yleensä suomes kun suurin osa aivan osaamattomia.

Kirjoittanut

pitääkö

siellä Ärrän ovella olla hevonen näytillä,että millaisen palkinnon voi voittaa. Jos ei osaa sanasta hevonen päätellä,millainen se on,ei kannata osallistua arvontaa,voi voittaa vaikka muulin.