Kirjoittanut watchman
Pysyvä linkki tähän keskusteluunHavaintoja Fintoton toiminnasta
Fintotossa touhotetaan kaikenlaista kampanjaa, bonuksia, pelimixejä, kultakypäriä, Kanadan miehen vierailuja, voita hevonen -arvontaa ja herraties mitä Englannin laukkakisoja. Jostain syystä kyseisessä firmassa ei kyetä ajattelemaan näitä juttuja kunnialla loppuun saakka.
Nytkin hyvä kampanja floppasi siihen, että arvonta jonka piti toimia koko jutun huipennuksena onnistuttiin tyrimään. Okei, varmaankin olisi ollut hankala saada kaikkia kuponkeja mahtumaan Nelonen Sportin studiopöydälle, mutta eiköhän jutun uskottavuuden kannalta arvonta olisi ollut järjestettävissä toisinkin.
Sitäpaitsi; sehän tämän homman olisi juuri huipentanutkin, kun valtaisa kuponkikasa kaadetaan johonkin laariin, josta sitten voittajan nimi nostetaan asianmukaisin fanfaarein. Melko varmasti esim. Ruotsissa tästä olisi tehty mediataitoisten tv-ihmisten johdolla kunnon spektaakkeli. Jokaisella arvontaan osallistuneella olisi ainakin ollut tunne, että mahdollisuudet voittoon oli olemassa. Nyt sitä ei tullut, päinvastoin, juontajan kömmähdys todeta että arvontalaatikko oli VALITTU Jumbon R-kioskista vei lopunkin uskottavuuden.
Siispä vinkki Fintotoon: suunnitelkaa nämä markkinointikamppanjanne entistä paremmalla huolella ja viekää ne kunnialla läpi!
Ps. Älkää kuitenkaan tuhlatko enää sekuntiakaan resursseja Englannin laukkakisojen tuomiseen pelivalikoimaan.