Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Salaman mainostaminen

Jokseenkin huvitti, kun hevosurheilussa oli kokosivun mainos Salamasta. Mielestäni hukkaan heitettyä rahaa markkinoida ns. omassa lehdessä, ellei hevosurheilu ole lahjoittanut tilaa (jota epäilen) puoli ilman. Mainokset tulisi olla ihan muissa aviiseissa, joilla koitettaisiin haravoida uusia satunnaispelaajia.

Vastaukset

Kirjoittanut

juuuuuuuuuu

Ainahan Fintoto on mainostanut tuotteitansa käytännössä vain Hevosurheilussa, Tototv:ssä ja raviradoilla. Vähän sama kuin tavallinen yritys mainostaisi vain henkilöstölehdessään. Onhan se halpa ratkaisu.

Kirjoittanut

Olen ihmetellyt samaa jo vuosia

ja keskustellutkin asiasta joidenkin päättäjien kanssa eli mitä järkeä on hevijuusereille mainostaa jos halutaan uusia asiakkaita?Hullun hommaahan tämä tuntuu nykyään olevan enenevässä määrin.Lisäksi mainonnan taso on aika alkeellista.
Ei liity fintotoon, mut seinäjoen ens viikonlopun ravien mainos printissä on pohjanoteeraus, jopa jo 70-luvulla tehtiin parempia.Tehty varmaan jossain tallin nurkassa.

Kirjoittanut

jaajaa

en tiedä sitten olisiko sen kannattavampaa laittaa hesariin samanlaista mainosta ja maksaa siitä kymppitonni. Eiköhän se tärkein mainostaja ole r-kioskit jossa peli on esillä.

Kirjoittanut

Maailman nopein pikapeli.

Salaman TV-mainoksissa laukkaa joku tupsujalalta näyttävä musta hevonen. Ravikärryjä saati ravihevosia mainoksessa ei tietenkään näy. Eikä muutenkaan mitään muuta viittausta raveihin kuin sana toto.

Kivahan se on mainostaa. Ja puuhastella.

Paljonkohan Salaman vaihdot ovat olleet? Huhujen mukaan melko alhaiset...

Kirjoittanut

kuuluu

Suomipopilla tuo salama-mainos ainakin pyörii useaankin kertaan aamupäivisin.

Kirjoittanut

Kimppalottomainos

Salama- mainos pyörii kovalla tahdilla eri kanavilla ja jos sitä vertaa Loton kimppapelimainokseen voittaa Salama sen 100-0.

Salama- mainos erottuu hyvin mainosmassasta, kun taas lottomainos on erittäin tökerö,halpa ja kuvottavakin.

Tuote on lopulta kuitenkin se, joka ratkaisee mainoksen lopullisen onnistumisen. Valitettavasti lainsäädäntökin aiheuttaa Fintotolle omat rajoitteensa. Mielestäni Salama-mainos on visuaalisesti onnistunut ja hyvin erottuva - onnistunut tekele.

Kirjoittanut

Ravit ja mainos

Vähän tummanpuhuva ja synkkä kuva on mainoksesta jäänyt ja ravihevonen ei taida mainoksessa esiintyä.

Mutta toivotaan että toimii ja tuo kaivattua nousua ja tunnettavuutta raviurheilulle.

Kirjoittanut

valittajien ongelma

on se että eivät katso muita kuin konilehtiä ja -ohjelmia.
Totta kai salama on myös alan lehdissä.
Hieno, erottuva kamppis. Toivottavasti puree.

Kirjoittanut

Näytti äsken

tulevan mtv:ltä. Aika paitsioon jäi seuraava mainos jossa mainostettiin auton renkaita. Mun mielestä tuo mainos toimii.

Kirjoittanut

Kaarna ja Kuitunen takaisin

oli tuo niin iskevä mainos että tämä kovasti mainostettu mainos ei iske kyllään millään Salaman lailla. No ainakin positiivista tässä oli sen työllistävä vaikutus kun sai varmaan Fintotolta joku mainostoimisto iskevän summan?
Kaarna ja Kuitunen kavioveikkaajina mainio!

Kirjoittanut

Tuo kyseinen

kaarna ja kuitunen nyt oli aivan täysin hanurista. raviurheilun ivaamista ala veikkaus.

Kirjoittanut

spotify

Mainos pyörii myös nuorison keskuudessa suositulla spotify-musiikkiohjelmistolla.

Kirjoittanut

Hyvä

mainos, nopea ja visuaalisesti upea. Kertoo kaiken sen mitä maailman nopeimmasta pikapelistä pitääkin kertoa. Tolla vois vaikka päästä kuukauden parhaimpiin sekuntteihin, jos niitä nyt enään maikkarilla jaetaan.

Kirjoittanut

salama

Vanhoilla koneilla ei salamaa edes pysty pelaamaan.
Nrj:llä salama soi.

Kirjoittanut

hyvin toimii

Minäkin, joka yleensä luotan vain itseeni, intouduin nakkaamaan sen 2€ salamaan, sen tautta kun ykkösidea oli jäänyt kokonaan poijes, eikä ehtiny uutta ideaa keksimään.

Sen verta ehti kattomaan, että varma ainaskin piti, muuta en tiiä, ko tuli kiirus ryyppäämään.

Kirjoittanut

Ai niin joo ja sitten

Eipä kioskinpitäjä, joka yleensä on ollut hyvin perillä ravitouhuista, meinannu ymmärtää, että mikä ihmeen salama. Vasta kun virkoin, jotta onhan sulla mainos kadulla, alkoi säteilemään. Notta niin hyvin on erinomainen mainos purru.

Kirjoittanut

Mainontaa.

Jos fintoto haluaa uusia asiakkaita, niin pitäisi ehkä kehitellä vähän mielenkiintoisempia mainoksia.

Hassunhauskat puhuvat hevoshahmot vetoavat ehkä 8-vuotiaisiin ja imbesilleihin, mutta tuskin aikuiseen ihmiseen, joka miettii että mitäköhän illalla tekisi. Katsoisko telkkaria vai lähtiskö raveihin eka kertaa elämässään.

Kirjoittanut

Syvältä

Kyseine mainos, ehkä toimii ns. perusravijuntteihin, mutta ei sillä ketään uutta ihmistä koukuteta. Muutama perussyy: mainonnan tyylilaji vanhanaikainen, hevosalan imago on surkea ja vanhasta tuotteesta on yritetty saada kokonaan uusi.

Kirjoittanut

ATG:n mainokset

Kyllähän Ruotsin ATG:n mainoksissakin hevoset laukkailee ilman kärryjä... Miksei siis Suomessakin? Mielikuviahan tässä vain luodaan.