Kirjoittanut darra
Pysyvä linkki tähän keskusteluunMIKSI FINTOTOLLA EI VASTATA PALAUTTEESEEN ?
Onko jollain parempaa tietoa ? Voisiko olla niin kiire että ei ehdi ?
Onko jollain parempaa tietoa ? Voisiko olla niin kiire että ei ehdi ?
Odota rauhassa.
kysymyksiä...sillon se vasta kestääkin..
Olla Fintotolla vastaamassa kysymyksiin?
Kiirettä pitää varmaan sen vuoksi koska Lapissa on parhaat hiihtokelit meneillään ja kohtahan alkaakin jo puttaamiset griineillä niin ei kerkiä vastailla senkään vertaa jos nyt mitään ylipäätään on edes vastailtu tähänkään asti !
Tämä keskustelupalstan osio ei ole Fintoton ylläpitämä, eli tänne niitä vastauksia on turha odottaa.
juuri tuollaisia "ei kaikki tallella" tyyppejä lienee finntotonkin suojatyöpaikassa.
tää palsta täällä sitten on, ellei fintotolle välity nää kysymykset?
Tää on raviaiheinen keskustelupalsta. Tätä pitää yllä Fintoton yhteistyökumppani. Jos täällä olevat viestit eivät "välity" Fintotolle siihen on kaksi mahdollista selitystä.
A) Fintotossa ei osata lukea
B) Fintotossa ei haluta lukea
Huomattava on toki se, että C) Fintoton ei tällaiseen keskusteluun edes tarvitse tai kannata osallistua.
Darra varmaan voisi lukea kirjoitussäännöt ja keskittyä kirjoittamaan asiasta muiden kirjoittajien haukkumisen sijaan.
Fintotolla on rajalliset resurssit asiakaspalveluun ja siksi vastaaminen saattaa viivästyä. Siitä miksi resurssit ovat rajalliset voidaan toki keskustella, mutta ainakin Elisa ja Sonera käyvät historiallisista esimerkeistä.
Itselle fintoto vastaili noin päivän viiveellä pari kuukautta sitten, kun valitin kuvan pätkimisestä. No siinä muutamia maileja vaihdettiin päivän välein ja sitten kun ongelmaa piti todenteolla ratkaista niin heistä ei ole kuulunut mitään. Sen jälkeen olen pari kertaa huhuillut sinne suuntaan, että tehdäänkö asialla jotain, mutta mitään ei ole kuulunut. Uskomatonta tämä asiakaspalvelu.
Ensinnäkin siitä, että koska Fintotokin mainostaa tällä sivustolla; he tietävät, että tämä on hyvä kanava myös mainostaa pelejä. Eli kyllä varmasti myös seuraavat ja lukevat tätäkin palstaa.
Mitä tulee tuohon vaihtoehtoon C. Juurikin pitäisi toimia niin, että avoimesti joku omalla nimellään vastaisi täällä esitettyihin kysymyksiin ja huhuihin (tai katkaisisi niiltä siivet). Näin saataisiin tosiaankin asiakkaista välittävä tunnelma aikaiseksi ja lisäksi moni arvailu tai muu asia jäisi vain arvailun asteelle, kun edes jonkinasteista faktaa tulisi vaikka tätä kautta kaikkien tietoon.
Tässä ei ole kyse siitä että "joutuisi" alentumaan asiakkaiden keskuuteen, vaan kyse olisi asiakaspalvelusta parhaalla mahdollisella tavalla.
Tämä on keskustelupalsta, jossa huudetaan nimimerkin takaa. Omalla nimellään vastaava peliyhtiön edustaja ei voi saavuttaa mitään positivista vastaamalla täällä "kasvottomille".
Jos oikeasti haluttaisiin vastata avoimesti kipeisiinkin kysmyksiin, niin ei se voisi tilannetta mitenkään heikentää.
Tai ehkä on parempi sitten vain heitellä (todellakin vain silloin tällöin) blogiin jotain isännän ottein.
Jonne laitetaan joskus jotain kun jaksetaan.
Linkki Fintoton blogi (http://www.fintoto-oy.fi/www/fi/blogi/index.php)
Fintoton ongelma on se, että tällä palstallakin on enemmän asiantuntemusta kuin siitä firmasta löytyy. Täältä jopa aikuisten oikeesti, vaikka arvostelijoita kuinka haukuttaisiinkin, löytyy aina niin iso joukko sidosryhmiin kuuluvia aktiiveja, että keskustelu johtaisi virtuaalilynkkaukseen.
Fintotossa ollaan niin pahasti pihalla, että palstalle osallistumisen ainoa seuraus olisi se, että julkisesti pitäisi myöntää asioiden todellinen tilanne. Siksi on parempi vain kirjoittaa joskus blogiin.
Nyt voidaan bluffata, että jotain tulee tapahtumaan, avoin vastaaminen paljastaisi kaikille touuden. Lisäksi nyt voidaan asettua asiakkaiden yläpuolelle. Vastaaminen paljastaisi todellisuuden.
Näin ollen Fintoton henkilökunnalla olisi vastaamalla vain hävittävää eikä mitään voitettavaa.
Minä ainakin olen saanut kaikkiin lähettämiini palautteisiin vastauksen tuota pikaa, jollen samana päivänä niin sitten heti seuraavana.