Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

MIKSI FINTOTOLLA EI VASTATA PALAUTTEESEEN ?

Onko jollain parempaa tietoa ? Voisiko olla niin kiire että ei ehdi ?

Vastaukset

Kirjoittanut

Juuri tästä on kyse

Odota rauhassa.

Kirjoittanut

ja varsinkin jos on

kysymyksiä...sillon se vasta kestääkin..

Kirjoittanut

Haluaisitko itse?

Olla Fintotolla vastaamassa kysymyksiin?

Kirjoittanut

Kiirettä,kiirettä !

Kiirettä pitää varmaan sen vuoksi koska Lapissa on parhaat hiihtokelit meneillään ja kohtahan alkaakin jo puttaamiset griineillä niin ei kerkiä vastailla senkään vertaa jos nyt mitään ylipäätään on edes vastailtu tähänkään asti !

Kirjoittanut

Vastataan kyllä

Tämä keskustelupalstan osio ei ole Fintoton ylläpitämä, eli tänne niitä vastauksia on turha odottaa.

Kirjoittanut

uikku ja idioottitissi kuutamolla

juuri tuollaisia "ei kaikki tallella" tyyppejä lienee finntotonkin suojatyöpaikassa.

Kirjoittanut

miks

tää palsta täällä sitten on, ellei fintotolle välity nää kysymykset?

Kirjoittanut

Keskustelupalsta...

Tää on raviaiheinen keskustelupalsta. Tätä pitää yllä Fintoton yhteistyökumppani. Jos täällä olevat viestit eivät "välity" Fintotolle siihen on kaksi mahdollista selitystä.

A) Fintotossa ei osata lukea
B) Fintotossa ei haluta lukea

Huomattava on toki se, että C) Fintoton ei tällaiseen keskusteluun edes tarvitse tai kannata osallistua.

Darra varmaan voisi lukea kirjoitussäännöt ja keskittyä kirjoittamaan asiasta muiden kirjoittajien haukkumisen sijaan.

Kirjoittanut

vastaus vielä

Fintotolla on rajalliset resurssit asiakaspalveluun ja siksi vastaaminen saattaa viivästyä. Siitä miksi resurssit ovat rajalliset voidaan toki keskustella, mutta ainakin Elisa ja Sonera käyvät historiallisista esimerkeistä.

Kirjoittanut

Ehkä he eivät vaan osaa

Itselle fintoto vastaili noin päivän viiveellä pari kuukautta sitten, kun valitin kuvan pätkimisestä. No siinä muutamia maileja vaihdettiin päivän välein ja sitten kun ongelmaa piti todenteolla ratkaista niin heistä ei ole kuulunut mitään. Sen jälkeen olen pari kertaa huhuillut sinne suuntaan, että tehdäänkö asialla jotain, mutta mitään ei ole kuulunut. Uskomatonta tämä asiakaspalvelu.

Kirjoittanut

Vaihtoehto C

Ensinnäkin siitä, että koska Fintotokin mainostaa tällä sivustolla; he tietävät, että tämä on hyvä kanava myös mainostaa pelejä. Eli kyllä varmasti myös seuraavat ja lukevat tätäkin palstaa.

Mitä tulee tuohon vaihtoehtoon C. Juurikin pitäisi toimia niin, että avoimesti joku omalla nimellään vastaisi täällä esitettyihin kysymyksiin ja huhuihin (tai katkaisisi niiltä siivet). Näin saataisiin tosiaankin asiakkaista välittävä tunnelma aikaiseksi ja lisäksi moni arvailu tai muu asia jäisi vain arvailun asteelle, kun edes jonkinasteista faktaa tulisi vaikka tätä kautta kaikkien tietoon.

Tässä ei ole kyse siitä että "joutuisi" alentumaan asiakkaiden keskuuteen, vaan kyse olisi asiakaspalvelusta parhaalla mahdollisella tavalla.

Kirjoittanut

Palautteet

Tämä on keskustelupalsta, jossa huudetaan nimimerkin takaa. Omalla nimellään vastaava peliyhtiön edustaja ei voi saavuttaa mitään positivista vastaamalla täällä "kasvottomille".

Kirjoittanut

En ole samaa mieltä

Jos oikeasti haluttaisiin vastata avoimesti kipeisiinkin kysmyksiin, niin ei se voisi tilannetta mitenkään heikentää.

Tai ehkä on parempi sitten vain heitellä (todellakin vain silloin tällöin) blogiin jotain isännän ottein.

Jonne laitetaan joskus jotain kun jaksetaan.

Linkki Fintoton blogi (http://www.fintoto-oy.fi/www/fi/blogi/index.php)

Kirjoittanut

Eivät voi vastailla täällä

Fintoton ongelma on se, että tällä palstallakin on enemmän asiantuntemusta kuin siitä firmasta löytyy. Täältä jopa aikuisten oikeesti, vaikka arvostelijoita kuinka haukuttaisiinkin, löytyy aina niin iso joukko sidosryhmiin kuuluvia aktiiveja, että keskustelu johtaisi virtuaalilynkkaukseen.

Fintotossa ollaan niin pahasti pihalla, että palstalle osallistumisen ainoa seuraus olisi se, että julkisesti pitäisi myöntää asioiden todellinen tilanne. Siksi on parempi vain kirjoittaa joskus blogiin.

Nyt voidaan bluffata, että jotain tulee tapahtumaan, avoin vastaaminen paljastaisi kaikille touuden. Lisäksi nyt voidaan asettua asiakkaiden yläpuolelle. Vastaaminen paljastaisi todellisuuden.

Näin ollen Fintoton henkilökunnalla olisi vastaamalla vain hävittävää eikä mitään voitettavaa.

Kirjoittanut

On vastattu heti

Minä ainakin olen saanut kaikkiin lähettämiini palautteisiin vastauksen tuota pikaa, jollen samana päivänä niin sitten heti seuraavana.