Kirjoittanut mecof
Pysyvä linkki tähän keskusteluunekholm,anttila
mikäs teidän sivuis on ku ei pelitä?
pitäiskö pahoitella vai antaa olla.
mikäs teidän sivuis on ku ei pelitä?
pitäiskö pahoitella vai antaa olla.
Olisiko edes pieni tiedotus asiasta paikallaan?
yllätti fintoton
Ranttila ja Jekholm eivät vastaa pelijärjestelmästä vaan A-L Ruuth joka toimii ICT-Johtajana.
Linkki Fintoto yhteistiedot (http://www.fintoto-oy.fi/www/fi/fintoto/Yhteystiedot.php)
tiedottaminen on lapsen kengissä,luulisi asiakkaita jollakin tavalla informoitavan,muuta,hiljaa ollaan,taitaa olla al ...... asialla.
Rouva Ruuth nostaa vain 10K liksaa per kuukausi. Ei häntä kiinnosta toimiiko joku vai ei.
....
koska miten maksuliikenteestä vastaavan firman ongelamat koko sivun kaataa? Taisi kyllä nyt Fintotossa olla jotain muutakin häikkää järjestelmissä. Hippoksen sivulle ei saatu edes voittajakertoimia yms toimitettua. Näköjään koko paletti menee nurin, jos joku asia ei toimi.
Tosin tottakai fintoto vastaa tuosta asiakkailleen. Itsepähän ovat tilanneet vikaherkän palvelun palvelun.
sanopas kuinka vikaherkkä cygate on toisin sanoen millaisia mokia sillä on ollut aiemmin ja kuinka usein ? Sanopas myös vastaava firma jolla ei olisi ollut koskaan ongelmia. Olisi nimittäin kiva tietää tiedätkö asioista vai perustuvatko väitteesi puhtaaseen mutuiluun.
Kyllä tuolla tasolla operoivan firman ydinosaamiseen pitää kuuluta toimintatapa, että laitteistojen - ja ohjelmistojen päivitys tehdään virtuaaliverkkoon, ennen kuin se ajetaan tuotantoverkkoon.
Maksaa sitten mitä maksaa kahdennettu palvelinsali ja tupla runkoverkko, mutta ei noita tuotantoon voi heittää ainakaan tyylillä herran haltuun, eli ettei pystytä edes palauttamaan vanhaan vuorokaudessa.
Tässä on pettänyt juuri se, mikä on firman ydinosaamista ja mistä asiakkaat sille maksaa.
Kallista voi olla rakentaa kahta verkkoa rinnan, mutta kalliiksi tuli tämäkin keissi ja montaa vastaavaa tapahtumaa ei kestä yrityksen maine. Siinä tulee sitten loppu toiminnalle hyvin nopeasti.
Noita sattuu ja pitää vaikuttaa siihen mihin pystyy. Fintoton ei olisi tarvinnut kuin osata tiedottaa omalta osaltaa asiasta ajoissa ja selkeästi. Valitettavasti Fintoton viestintä on osoittautunut vuosien saatossa erittäin heikoksi.
Toki ei tuokaan olisi rahoja takaisin tuonut mutta kumminkin.
Ongelma oli juuri niin kuten epäilinkin toisaalla. Ei ollut tietoa Paytrailillakaan. Aikovat jatkossa hajauttaa.
Linkki Paytrail (http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288642251991.html)