Kirjoittanut Juna mäni justiinsa
Pysyvä linkki tähän keskusteluunSales Keskusvaraamo ei toimi
Ihmettelen joka vuosi samaa, miksi kuninkuusraviorganisaatiot valitsevat joka vuosi majoitusyhteistyökumppanin, jonka resurssit eivät riitä asian hoitamiseen?
Kuninkuusravit lähestyvät hyvää vauhtia ja päätös lähtemisestä kypsyy mielessä. Ensimmäisenä pitää tietysti järjestää majoittuminen.
1. yritys tabletin kautta mutta...Sales keskusvaraamon sivut eivät avaudu yhteensopimattomuusongelmien vuoksi
2. Normikoneelta sivut avautuvat ja tarjolla olevista majoitusvaihtoehdoista on lyhyet kuvaukset muttei hintoja, online varaus ei Kunkkarimajoituksiin ilmeisesti päde eli sitä kautta hintatietoja saati varausta ei voi hoitaa
3. Lähetetäänpä sähköpostia ja kysytään hintoja, ei vastausta
4. Soitetaanpa keskusvaraamoon. Puhelin hälyttää ja hälyttää ja kuuluu tiedoitus Olette jonossa paikalla nro 2, toistuu, odotan, sitten tiedoitus Palvelussamme on ruuhkaa, olkaa hyvä ja soittakaa hetken päästä uudelleen jonka jälkeen piip, piip, piip, linja katkaistaan.
Majoitusvarausjärjestelmän teko ei suuria vaatisi, markkinoilla on jopa ilmaisia verkkokauppasovelluksia joiden avulla informaatio, varaus & maksu hoituisivat sujuvasti asiakkaan toimesta. Järjestävä taho voisi puolestaan keskittyä majoitustietojen ylläpitoon ja lisäkysymyksiin vastaamiseen sen sijaan että yksi kerrallaan jonotetaan hintatietojen toivossa. Sitten neuvotellaan mikä valitaan ja jonotetaan uudestaan varauksen toivossa...