Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

kuolemanpaikka

On paikka joka vaatii ohjastajalta suurta taitoa muutama ohjastaja kuitenkin löytyy joka osaa jakaa vauhdin oikein ainakin perttunen ja teivainen.

Vastaukset

Kirjoittanut

löytyy myös vielä yksi

60-luvulta ajanut Pekka Korpi osaa kyllä tahdittaa matkavauhdin kuolemassa!

Kirjoittanut

Pekka osaa ajaa kuolemassa

Ja kansa saa vauhtijuhlat :-)) sekä takahevoset mahdollisuuden.

Kirjoittanut

Örjan

Seuratkaa Örkyn ajoja kuolemassa(kin), siinä ei tapeta omaa, mutta keula tuppaa väsymään.

Kirjoittanut

täh?

Lienee hepan jaksollakin olevan jotain tekemistä asian kera, vai mitä ikiviisaat olette mieltä?

Kirjoittanut

Kyllä

Örjanin tapauksessa tänään oli hevosellakin jotain tekemistä asian kanssa. Olisi käynyt meidän kultadivarilaisille kylmät tuossa kyydissä kahden tuhannen jälkeen ja sitten olisi täällä mietitty miksi pitää kuolemassa painostaa 12,0a ekat kaksi kiekkaa.

Kirjoittanut

Ei siinä ole mitään ihmettelemistä

Jos kerran hevonen kestää 12:sta ajaa läpi kuolemasta niin mikäs siinä. Seuraavalla kerralla saa varmasti keulat kumartamalla.

Toista on Korven ajot. Siinä vaan hevonen ei kestä kovaa vauhtia ja miehen ego estää antamasta periksi. Se on huono yhdistelmä.

Kirjoittanut

ei mitään viisaita, mutta,,,

Totta helvetissä hevosen jaksolla on merkitystä, ei huonolla ja kunnottomalla voiteta kuolemasta.

Avain onneen on vauhdin säätely, jos ajetaan maksimivauhtia kuolemassa, niin tottakai lisämetrit tuntuvat lopussa. Sopivalla vauhdilla kuolemassakin lisämetrien vaikutus pienenee ja voimat säästyvät rahasuoralle. Tämä on joillekin vaan ylivoimainen asia ymmärrettäväksi.

Kirjoittanut

jaaha

"vivahteita" sähän vasta huima heppu olet kun mielestäsi tuo Maharajahin tämän päiväinen dödsi- vauhti oli harkitun sopiva, eli ei tuollaisella harkitulla vauhdilla hesti voi sivata.
Lienee meidän mittakaavassamme kuitenkin aika kovaa kyytiä tuo 12.8.
Vivahteesi ovat aika dorkaa osastoa.

Kirjoittanut

niin

Tuolle hevoselle se ei tänään ollut liikaa, ja taisipa Örjan tuntea sen ohjaksissa ja persuksissaan. Useimmat eivät sitä taitoa opi ikinä ja se juuri erottaa OHJASTAJAT kuskeista.

Kyyti oli kylmää, muttei liian kovaa Maharajahille, kuten tuloksistakin voimme lukea. Tänään ylivoimainen ajosuoritus ylivoimaisella hevosella veti muutkin ennätysaikoihin, joista useimpien ei tarvitse enää jatkossa haaveillakaan hyvä kun edes palautuvat vielä radoille. Vaikuttiko kellottajan mielestä voittaja jotenkin väsyneeltä ja kaikkensa antaneelta, minun mielestäni ei?