Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

katsokaapa tarkkaan kaarretta unos girlilä

Oli rattaat sisäkentän puolella jo kurvissa eikä vasta loppusuoralla.Mutta tässä oli kyse samasta asiasta kuin aikoinaan ylivieskassa ahti a-rn toimesta.Ahtilla oli muutama vuosi ykassa ettei saanut sakkoja eikä hylätty kun oli uhannut ettei ilmoitaa hevosiaan ykaan jiuokseen.90-Luvun alkupuolella tosin tapahtui,ja se on sama homma että pelätään ettei kyseiset kuskit tule enää ajaan jos hylätään kyseiselle radalle.Ei uskois että vielä 2000-luvulla voidaan pelätä kuskien boikottia

Vastaukset

Kirjoittanut

Oli

miten oli, asia on loppuunkäsitelty eikä pähkäilyt ja pohtimiset tässä enään kannata.

Kirjoittanut

aivan sama

jos mika olisi pysynyt omalla radalla niin koko sotkua ei olisi edes syntynyt.

Kirjoittanut

Eikö edellä ajava

saa valita ajolinjan,näinhän se menee
formulakisoissakin riippumatta siitä ajaako
kahta rataa vai ei.

Kirjoittanut

hmm

kannattais Mawa lukea sääntökirjaa.

Loppusuoralla kaistanvaihto ei ole sallittua, ellei edessä ole valjakkoa joka estää etenemisen ja ellei kaistanvaihto voi tapahtua toisia valjakoita häiritsemättä.

Kirjoittanut

tapahtukoon

Ainoa oikea ratkaisu olisi ollut Teivaisen hylkäys ja Forssille sakko

Kirjoittanut

Jep jep

mutta tarkoitinkin kurvin tapahtumia,eikö
rike siellä tapahtunut,ja jos joku kuski ajaa-
kin kahta rataa niin ei se mielestäni oikeuta
oikaisemaan rataa missään tilanteessa.

Kirjoittanut

No

Hesarikin sen totesi, että tämä urheilullinen ratkaisu oli ainoa oikea. Komppaan.