Oli rattaat sisäkentän puolella jo kurvissa eikä vasta loppusuoralla.Mutta tässä oli kyse samasta asiasta kuin aikoinaan ylivieskassa ahti a-rn toimesta.Ahtilla oli muutama vuosi ykassa ettei saanut sakkoja eikä hylätty kun oli uhannut ettei ilmoitaa hevosiaan ykaan jiuokseen.90-Luvun alkupuolella tosin tapahtui,ja se on sama homma että pelätään ettei kyseiset kuskit tule enää ajaan jos hylätään kyseiselle radalle.Ei uskois että vielä 2000-luvulla voidaan pelätä kuskien boikottia
Vastaukset
Kirjoittanut Kallentalo
Oli
miten oli, asia on loppuunkäsitelty eikä pähkäilyt ja pohtimiset tässä enään kannata.
Kirjoittanut viiksi-vallu
aivan sama
jos mika olisi pysynyt omalla radalla niin koko sotkua ei olisi edes syntynyt.
Kirjoittanut Mawa
Eikö edellä ajava
saa valita ajolinjan,näinhän se menee
formulakisoissakin riippumatta siitä ajaako
kahta rataa vai ei.
Kirjoittanut oippa
hmm
kannattais Mawa lukea sääntökirjaa.
Loppusuoralla kaistanvaihto ei ole sallittua, ellei edessä ole valjakkoa joka estää etenemisen ja ellei kaistanvaihto voi tapahtua toisia valjakoita häiritsemättä.
Kirjoittanut oikeus
tapahtukoon
Ainoa oikea ratkaisu olisi ollut Teivaisen hylkäys ja Forssille sakko
Kirjoittanut Mawa
Jep jep
mutta tarkoitinkin kurvin tapahtumia,eikö
rike siellä tapahtunut,ja jos joku kuski ajaa-
kin kahta rataa niin ei se mielestäni oikeuta
oikaisemaan rataa missään tilanteessa.
Kirjoittanut hätähousu
No
Hesarikin sen totesi, että tämä urheilullinen ratkaisu oli ainoa oikea. Komppaan.