Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

terveiset valmentajien pukukoppiin

Joka ravipäivä näyttää näitä järjettömiä rerevityksiä riittävän eikä virheistä tunnuta oppivan mitään. Vanha sananlasku sanoo että virheistä pitää oppia, mutta onko nää ravikuskit niin kovapäisiä ettei kalloon tunnu jäävän mitään varastoon. Vai mikä selittää tämmösen J. Ristimäen järkyttävän revityksen Seinäjoen kolmoslähdössä tuhannen 300 sadan metrin jälkeen hevonen oli tyhjä! Luuliko hän todella saavan keulat Pekalta järjettömällä 12,0 -avauksellaan? Ensin hän pilaa oman ja toiseksi kärkihevosen menestymismahdollisuudet.
Säännöt sanoo, että VOITTOON PITÄÄ PYRKIÄ. Mutta ei tämä Ristimäen ajo ainakaan täytä tuota lauselmaa, joten ajokielto + sakot on ainoa oikea toimenpide tuomariston osalta. Minkä takia tämmösiä ajoja pitäis päivästä toiseen katsoa läpi sormien ?

Vastaukset

Kirjoittanut

Tottakai

Pekan täytyy saada ajaa oma juoksu keulasta, ei häntä saa kukaan prässätä ja hänelle täytyy keulat antaa kumartamalla.

Kirjoittanut

no

Oishan se Pekkaki voinu päästää Ristimäen keulaan, mutta eniten tuosta tilanteesta kyllä kärsi Zenita H, joka ulos päästyään ehätti vielä kolmanneksi

Kirjoittanut

Reilua kilvanajoa

Se oli reilua kilvanajoa. Mulla oli kaikki pelit Artic Tomsoniin, mutta aika helpolla sekin lopetti. Tänään näin.

Kirjoittanut

niin

Nettiajajan kannattaa muistaa että yleensä kaahotukseen tarvitaan kaksi... eli toinen osapuoli oli Korpi joka ei tässä periksi antanut ja lopputuloshan on jo selvillä.

Kirjoittanut

Joo, joo mutta

minkä takia antaisit keulat topparille 300 metrin juoksun jälkeen ? Se on sama kun työmies löis kintaat naulaan ja lopettais hommansa.
Maalipaalulla oli sentään tarjolla 20 000 euron potti. Ei Korven Pekka sitä varten näitä varsoja treenaa, että jäis pussiin kasvattakruunun finaalissa...

Kirjoittanut

Pekka ei kai älynnyt

että Ristimäki tavoitteli paikkaa toiseen sisälle mutta tilaa ei tullut. Olisi antanut suosiolla keulat niin Jarkko olisi kyllä laskenut uudelleen keulaan. Huonoa lähdönlukua Pekalta, miehen pitää ajaa aina keulassa hampaat irvessä.