Kirjoittanut mestari-
Pysyvä linkki tähän keskusteluunKuningas Antti
näytti mallia miten keulasta ajetaan! Kahdessa edellisessä lähdössä ei ole homma ollu hanskassa.
näytti mallia miten keulasta ajetaan! Kahdessa edellisessä lähdössä ei ole homma ollu hanskassa.
ylikylä ohjastajista suomessa.
Hienosti parantaa voittoprosenttiaan yli 7%.
Sokea kana on vihdoin löytämässä jyvän tässäkin kuussa.
Kuningas on Vermon johtaja Ojapelto, älkää riistäkö titteliä.
Kyllä Antti kisaa kuninkaan tittelistä Ojapellon kanssa
nyt, onhan Teivaisella jo 3 voittoa ja voitto% on 9 Helmikuussa, ihan hyvä Antille.
Teinainen kuin noin puolessa illan starteista ja Moilanen taas mukana ajamassa,olisko siinä syy?
Sorry,Teivainen piti kirjoittaa.
Teivainen oli tammikuun lopun ja helmikuun alun lomailemassa. Ei ne startit ja voitot etelästä käsin lisäänny. Mutta kun on kovan luokan ajomies, niin voi lomaillakin välillä. Moilanen on ollut mukana jo vuosikymmeniä ja Teivainen on porskuttanut aina vaan menemään. Joten se siitä.
Hyvä Kameli!
"nyt, onhan Teivaisella jo 3 voittoa ja voitto% on 9
Helmikuussa, ihan hyvä Antille."
Täytyypä muistaa tämä että sinäkin nykyään kiinnität huomiota voitto%. aiemminhan siihen et ole hirveesti puuttunut kun ei sillä ole kuulemma väliä vaan vain sisään ajetulla rahalla:)
katotaan tossa myöhemmin kuinka paljon arvostat tuota voitto%:)
lomat tiedetään olleen.Tämän viikon alkupäivien lähtölistoja kun katselin,kiinnitin vain huomiota asiaan.
ei näy valoa tunnelin päässä tänäkään vuonna alkuvuosi suorastaan surkea.
laskeneet niin paljon, ettei kukaan aja 1 000 000€ tänä vuonna, ei edes Foge.
eihän foge ajanut viimekään vuonna. Ei vaikuttanut tosin ajajaliigan voittajaan, joka sen miljoonan taas narutteli..
Teivainen, koska oli lomilla ja palasi vasta 10 päivän tienoilla radalle tässä kuussa. Voittoprosentti on parempi helmikuussa kuin Forssilla kun kuu on ohi ja koko vuoden tilastossa se onkin paljon parempi.
löytyy tämän Forss-Teivainen kaksikon ulkopuolelta. Nimittäin kuningas Ari Moilanen heh. Ettekö te ymmärrä, ettei ole mitään absoluuttista mittaria millä mitata paremmuutta. Hyviä kuskeja Suomesta löytyy paljon, ja jokaisella kärkikuskeilla on omat heikkoutensa ja vahvuutensa
No jos pystyy vuodesta toiseen olemaan kärkinimenä, niin kyllähän se jotain merkkaa. Aina on näitä selityksiä, ettei voi mitata paremmuutta. 9/10 syy siihen on aina se, ettei se oma suosikkiukko ole pärjännyt tasaisesti kärkinimenä.