YHTÄÄN lujempaa ei kulkenut Kanukin hevonen (loppusuoralla, Turku L9) vaikka makasikin vaakasuorassa rattailla.
Kukahan kertois sen noille USA/CAN -ukoille, siellähän ne ajaa lähes kaikki noin.
Tappavat vain ittensä kun tippuvat kärryiltä =)
Vastaukset
Kirjoittanut jonnyb
nojaa
Hyvinhän se hevonen näytti jaksavan loppuun asti vaikka painokin aika pahasti ohjille alussa...
Kirjoittanut muaaliman meno
tyyliä on monia
on näitä "jauhosäkin" näköisiä kuskeja, ryhdikkään näköisiä, sitten näitä amerikkalaisia jotka ajavat lähes selällään... suomalaisista ari k hartikainen on ansiokkaasti käyttänyt samaa ajotapaa.
ainakin ilmanvastus pienenee kun ajaa noin. ja jamiesonilla on kyllä niin paljon meriittejä että jos jossain suomen tapaisessa tylypahkassa ei satukaan pärjäämään niin ei varmaan tunnu missään. hevosensakin mitä on saanut ovat lähinnä pikkuhilujen metsästäjiä.
Kirjoittanut jonnyb
jeps
Mikähän tuohon tyyliin on se päälimmäinen syy, itse en usko että pelkän ilmanvastuksen takia sitä tehdään. Painopistettä veikkaisin, mutta mihinhän tarkalleen se vaikuttaa... ?
Kirjoittanut this style
That is why
Rapakon takanahan ajetaan tuolla kenoselkä-tyylillä sen vuoksi, että kärryt ovat erilaiset. Ne ovat hieman pidemmät ja painopiste on matalammalla, kuskit voivat keventää hevosen etupäätä nojaamalla reippaasti taaksepäin.
Ei siellä ajella näillä Customin FCS:illä ja Vinceneillä jotka Euroopassa ovat läheis kaikilla huipputalleilla.