Kirjoittanut hiirulainen
Pysyvä linkki tähän keskusteluunAntilla rahakas päivä
Päivän tienestit tänään 26110 euroa että voi sanoa että päivä päivä meni putkeen esim forssin tienestit tänään vaatimattomat 8300 euroa.
Päivän tienestit tänään 26110 euroa että voi sanoa että päivä päivä meni putkeen esim forssin tienestit tänään vaatimattomat 8300 euroa.
Miten koko vuoden osalta? Vuositilastoista ne faktat tulee esille.
Niin, vuositilastossa Teivainen on ajanut reilusti enemmän rahaa sisään per startti kuin Forss. Forssilla on vain 320 starttia enemmän, jonka vuoksi on kokonaissummassa edellä. Ei ole kuitenkaan välttämättä vuoden lopussa enää :D
Kas kun et ottanut vertailua Rosimoon?
Kari ajoi tänään mm. kaksi VOITTOA (AT=0) ja muutaman tuhannen enemmän rahnaakin sisään.
Tilastoista löytyy monenlaista, esim. rahattomia startteja Antilla on starttimäärään nähden paaljon enemmän kuin Mikalla. ;)
se on ainut Suomalaiskuski, joka rahaa tekee ajamalla. Antin olisi pitänyt voittaa ylikylä R.R Seilalla, mutta istui kuin tatti-derby, kriterium, SM, suurhollola-ajo aivan pieleen Antilta, samoin kuninkuusravit. St Michel ei pääsyt edes ajamaan. Tämän vuoden ehdottomat ykköset Forss ja Akseli, Jomppe kun ajaa Ruotsissa( Tänäänkin kaksi hienoa kakkosta, ja viime viikolla yli 100000ekua ajoi). Antti on jotenkin ollut tänä vuonna vaisu, hermo ei pidä kuin iltaraveissa
Jorma Kontio on tietysti omassa kastissaan, mutta kun ajaa Ruotsissa, niin näitä Suomessa ajavista Forss, Lahtinen, Koivunen ovat mielestäni tämän vuoden parhaat, järjestys mielivaltainen
tämä vuosi mennyt täysin penkin alle tänäänkin molemmissa suurkisoissa laukkuutti hevosiaan.
toinen sitäpaitsi oli ylikylä ja toinen kakkossuosikki.
laukkuuttanut Hilde Saknussenia. Antti on laukkuuttanut Räjähdystä kaksi kertaa, Derbyssä laukkuutti Tuomaksen hevosen, SM jäi pussiin, Suurhollola-ajossa ajoi kolmatta viimeisen kierroksen, kriteriumissa Weimarilla ei tapahtunut mitään, Velin Vinken laukkuutti kunkkareissa jne
Oletteko ajatelleet miksi Antilla on vähemmän startteja kuin esim Mikalla?Omistajat kun eivät anna enää yhtä herkästi hevosiaan Antille ajettavaksi(eikä Dazzling Marella voi ajaa joka päivä)
Antti pitää myös lomia käy myös ulkomailla.
Hänellä on sen verran fyrkkaa ettei tarvitse joka päivä lähteä raveihin.Antti ei aja ilmaiseksi koska arvostaa ammattitaitoaan.
Tässä kolme syytä miksi ohjastaa vähemmän kuin jotkut muut valitettavasti vain yhdellä ohjastajalla ei näistä mihinkään varaa.
että moni omistaja ajattaa hevosiaan muilla kuin antilla sen takia koska on kallein..
kuitenkin jos tosi asiat tunnustetaan antilla kohta 7000 VOITTOA plakkarissa.. mikalla 1500....
hei haloo..................
ja hänellä oli kaksi voittoa. Jollakin ei yhtään, kuten ei ke Vermossakaan... Taitaa ajotapauudistus alkaa purra.
Kuten melkein kaikki suomen ykköskuskit eivät kierrä kaikkia maakuntaraveja eikä kaksia raveissa päivässä niinkuin eräs ohjastaja joka yrittää epätoivoisesti pitää voittojen määrän suht korkeana reissaamalla pää märkänä raveista toiseen joka ikisenä viikon päivänä.
Minä ainakin arvostan sitä, että Mika kiertää paljon raveja. Huomaa, että kaveri keskittyy työhönsä ja yrittää paljon. Vielä kun ajaa kypsästi ja järkevästi, niin hevosia on saanut ajettavaksi tänä vuonna enemmän kuin kukaan muu. Sitä myöten on myös voittoja eniten, vaikka ei edes aja pää märkänä voitosta läheskään aina. Suurkilpailuissakin tekeminen on esimerkillistä.
kullakin tänään. Entäs Vermossa tällä viikolla.
väitänpä että kuka vain ihan amatöörikin jos ajaisi samat määrät olisi voittojen määrä samaa luokkaa jos taas joku ammattimies ohjastaisi olisi voittojen määrä ainakin 20 prosenttia suurempi.
Vuoden menestynein kuski on se joka on tienannut eniten.
Onko se voittoprosentti kaikki kaikessa? Kuka vain ihan amatööri ei aja samoja määriä, koska heillä ei ole samoja näyttöjä kuin Forssilla. Forss nyt sattuu olemaan hyvä asiakaspalvelija ja ajaa, kuten taustavoimat pyytävät. Sen takia ajoja on noin paljon. Hevosta voidaan ajatella myös vähän pidemmälle kuin vain sen yhden startin verran. Voittoprosenttia varmasti korottaisi se, jos Forss hampaat irvessä pieksisi joka lähdössä hevosia ja ajaisi aggressiivisesti. Suomessa ei vain tällä hetkeelä ole yhtä päteviä ja viitseliäitä kuskeja.
Omistajat varmaankin pitävät sellaisesta kuskista, joka ajaa hevosen mahdollisuuksiin nähden niin, että hepo tienaa; eli siis maksaa omat ruokansa ja muut kulut. Tai tämä ainakin on itsellä toive kun ja jos ei ole ihan se ykköspyssy omistuksessa.
Ei liene yllätys, että ilmeisesti useimmin eniten ajavista rahasijalla on kaiketi Harri Koivunen eli noin 65% ajokeista on rahasijalla. Säästöreissut tuottavat myös rahasijoja.
monesti se ravipäivän eniten tienannein on ollut Koivunen, muttei siitä numeroa ole tehty.
Jättää mielellään rahat ajamatta. Annie Outlaw kriterium iha kaaos, derby penkin alle. Agostiinisin muisti hävitä sentillä kriteriumin, OEX sitten iha kaaos. Orgogliolla antaa keulat puolimatkassa, jäi rahat ajamatta. Ikaros Leader ja kunkkarit 10000e ykkönen, no kas kun taas jäi rahat saamatta. Derby tietenkin no penkin alle. Vaivalla oikea show lappeessa, karsinta varman päälle, finaaliin sitten huono paikka ja heti xxx.
Ja oikeasti ajotaidoista niin Hakkaraisen eero on aivan omassa kastissaan,Aki A-roiko peesaa mutta ajaa tuiki harvoin nykyään.
Nimimerkiltä "rahat ajamatta" puuttui Velin Vinken laukka kunkkareissa ja Weimarin upeat ajot kriteriumissa....ps.oma suosikkini Suomen kuskeista on muuten Harri Koivunen.