Kirjoittanut Liljaman
Pysyvä linkki tähän keskusteluunKylläpäs pommin lykkäs!
Ei näitä taida muuten löytää kun k-merkillä?
Ei näitä taida muuten löytää kun k-merkillä?
Mutta olisi tietysti voinut vähän tarkemmin itsekin asiaan perehtyä, kun oli nyt kolmas startti tauon jälkeen ja pari ekaakin on ollut ihan ok.
Datamaatinkin mukaan viime kisasta oli kehuja > merkin edestä:
"01.01. Pääsi viim. takasuoralla 3. ulkoa 2. ulos, pudotti maalisuoralle 2. sisälle, mistä ei päässyt tulemaan viime metrejä täysin vapaasti."
ei kai tuota ole silloinkaan....
teki,agnes kyllä löytää nämäkin.Nyt tästä joutaakin
hiihtojen pariin,koetetaan taas viikon päästä.
joten miten lie tuollaista hevosta voi edes parin ok startin jälkeen pelata tällaisessa lähdössä? Hevonen, jota vain aina säästellään, on mahdoton pelattava, kun ei tiedä milloin sillä sitten yritetäänkin voittaa? Ilmeisesti viime vuonnakaan sitä ei tehty kuin kerran? Jos oli muka niin "pelihevonen".
PILOThan on tunnetusti näitä palstan jälkiviisaita jotka tulevat lähdön jälkeen kertomaan kuinka tämäkin oli helppo löytää lapulle:)
noin vaikea se rasti siihen lappuun laittaa kannattaa lopettaa.
no eiköhän tuo aika vaikea ollut, koska lähtöarvo on 182 euroa. Ja älä edes viitsi yrittää selitellä, että sinulla se lapulla oli? Jatka vaan provoamista :D
kuuteen merkkiin tuli Visme. Kauppisen hevosia aina jostain syystä joskus pelailen, aiemminkin joku pommi muistaakseni on tullut? En yhtään ehtinyt katsella edes datamaatin tietoja, joten täysin tuurilla Visme nyt tuli lapulle.
Koska olen pelannut kaksi kertaa 75:sta. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ja siitä on aikaa vuosia...
Tämä voitti neljä vuotta sitten Kokkolassa ja epäilin jo silloin että tähän starttiin tähdätään. Varmana!
Mutta itsekin lähdön jälkeen vasta rupesin kattelemaan että olisiko tätä jollain konstilla voinut peleihin mukaan ottaa.
Jos sitten vertaa Totemi Testiin (jota itse pelasin), niin kai tuota noin 10 kertaa vähemmän pelattuna olisi voinut Vismettäkin sen puolesta pelata kun vertaa viime startissa näitä keskenään.
Ja ainahan nämä on helppo lähdön jälkeen tietää.
Se että joku koni joka ei ole mennyt mihinkään ei saanut tilaa viimeksi(ei mitään takeita, että olisi siltikään tullut vaikka tilaa olisi tullut)ei kerro ennen starttia vielä yhtään mitään, mutta nyt kaikkien jälkiviisaiden on helppo taas todeta, noni! viimeksi jäi pakettiin.
Turha lässytellä lähdön jälkeen kuinka helppoja merkit oli kun vaan ois lukenut etukäteiskommentit.
Sitä kun ei ennen lähtöä tiedä tulojärjestystä, niin sitä suhatutuu noihin kommentteihinkin vähän eri tavalla.
PILOTIN mielestä siis kaikki jota ei dumata ennen starttia ovat voiton sattuessa kohdalle olleetkin ihan todennäköisiä menestyjiä? juu juu... ja seliseli.