Palaa keskusteluryhmään

Kirjoittanut

Kuski vaihtoon ?

pitäisikö Bradilla kokeilla ihan ammattikuskia ?

Vastaukset

Kirjoittanut

Ruotsin

startteihin Jomppe ja Suomeen Aku. Nykymeno ei voi jatkua.

Kirjoittanut

Kuski vaihtoon

Kyllä! Sen lisäksi, että Tuomasta parempia kuskeja lötyy niin joitain kuskeja myös kunnioitetaan Tuomasta enemmän. Olisi kiva jos bradi edes joskus saisi tehdä ns. oman juoksun kun suurista kisoista puhutaan. Jos matkana olisi maili ja kuskina esimerkiksi Björn Goop niin keulan kyselijöitä tuskin edes olisi jonoksi asti. Kaikki kun tietää, että Goop on narumiehiä ja tykkää ajaa keulasta.

Toinen asia on myös ne varusteet joista jo toisessa ketjussa kirjoitin. Miksi ihmeessä brädiltä ei riisuta kenkiä pois? Tässäkin oli kyseessä todella suuri kisa eikä mikään välistartti. Samoin jotain ufoja voisi kokeilla ainakin jossain mailin kisassa. Finlandia voisi olla yksi hyvä vaihtoehto. Jos bradilla lähdetään Finlandiaan ja hevonen saa hyvän lähtöpaikan niin rohkeasti vaan kenkiä pois, ufot perään ja joku jenkkikärryt taitava kuski kyytiin. Lupaan, että menee melko kovaa.

Kirjoittanut

Sepis

olet aivan oikeassa tuossa kunnioitusasiassa. Ruotsissa Tuomasta ei kunnioiteta tipan tippaa, vaan kaiken maailman statisteilla ajetaan Bradia vastaan ja pilataan jo matkalla sen mahdollisuudet. Jos Lutfi ajaa samassa lähdössä, niin taatusti vauhtia riittää ja keula saa jatkuvaa painetta. Tuomaksen luulisi tämän jo tietävän ?

Kirjoittanut

Robert Bergh halusi otsikoihin

Arvaan, että Korvenoja olisi päästänyt Lutfin suosiolla eteensä ja yrittänyt liftata tototsijoille. Pääntautinen Bergh sotki nämä suunnitelmat.

Parempi onni ensi kerralla.

Kirjoittanut

olisiko

Bergh ajanut yhtä päättömästi, jos Bradin rattailla olisi ollut Jomppe tai Örjan ? Epäilen.

Kirjoittanut

tottakai olisi ajanut

mutta kuinka,jomppe tai aku olisivat ajaneet vastaan.jos kierros on todellakin ollut 08.järjetön ajo berghiltä,ja yhtä järjetön tuomakselta.

Kirjoittanut

isovihan

kanssa samaa mieltä näiden herrojen ajosuorituksista.