Kirjoittanut lotto
Pysyvä linkki tähän keskusteluunTeivon rata
Nyttää Teivon kavioura olevan niin törkeässä kunnossa, että täyttä lottoa tulee olemaan tänään hevospelit.
Nyttää Teivon kavioura olevan niin törkeässä kunnossa, että täyttä lottoa tulee olemaan tänään hevospelit.
Ku In Smoottiki samaan aikaan pois Wantmoren kanssa!?
eli radan takia saa jättää hevoset pois..
Täys farssi taas Teivon tapaan. Kukahan siellä on tehnyt taas "oikeita" päätöksiä radan suhteen..
mennä nelkut uusiks :D
dynamite hanover ylipelattu XDDD
Autokin taitaa olla liian painava tuonne. Hyvä Teivo ja toivottomat
Game Leader ja Åbo Boy
victoria crown
ihan ylipystyyn nyt.
Siis voi että mikä rata!
Kyllä on ihme jos Ratamestari ei saa potkua persuksille. Kiva juttu jos kerkesi jo laput tekemään ja nyt kaikki jäävät pois.
Joku vielä hehkuttanut Teivoa Suomen 1 Radaksi?! Kaukana siitä!
GinGIn
Kyllähän tuo rata on raskas, mutta sellaista objektiivista näkemystä olisi kiva saada. Onko se oikeasti niin upottava tai liukas, että ajaminen on riskialtista?
IS Veikkaaja hehkuttaa radan surkeutta, mutta itse en täysin ilman suodatinta heidän uutisiaan usko. Tero Alamäki puolestaan katselee kuuluttajana tilannetta värillisien lasien kera.
Katsotaan nyt, miten homma edistyy. Lämminveristen alasarjassa avattiin voltista 19,0-vauhtia - onko radan raskaudeksi Veikkaajassa ilmoitettu 4 sekuntia yläkanttiin?
Takasuoran lopussa ja takakaarteessa on vaarallisimmat paikat 1. lähdön perusteella. Siellä monet kadottivat rytminsä. Toivotaan ettei pahempia vammoja satu hevosille, kuskeille eikä peleille.
Viisas peluri jättää tämänpäiväisen väliin, addiktit tietenkään eivät pysty siihen.
...nyt tarvitse hirveästi yllättää, jos jää alkaa keväällä sulamaan. se yleensä tietää raskaampaa keliä jos jollekkin on vielä epäselvää.
viisaat pelurit saavat paisteihin nähden lisää etua haastavista olosuhteista.
ketkä jotain ymmärtää näistä ravitouhuista ja ketkä on täysin kuutamolla!
Tähän aikaan vuodesta näin rajujen säänvaihtelujen vuoksi ei kyllä millään ilveellä voi radan huonoa kuntoa pistää ratamestarin piikkiin. Mahdottoman tehtävän edessä on luonnonvoimia vastaan taistellessaan.
Tämän tästähän raveja on jouduttu peruuttamaan. Jos ei liikaa pakkasta niin sitten sakee sumu. Ja keväisin pettävät radanpohjat.
Ja rata tulee koko ajan paremmaksi.
Luontoäiti hoitaa radan kuntoon.
toi teivon rata, siellä lensi sunnuntainakin kura vaikka oli pikku pakkasta joten olisko hiekka tuotu salt lake citystä mitä sinne oli vedetty, valjaat oli harmaassa lillingissä hiitin jälkeen?????????
Kyllä se on vaan sillälailla, ettei sellaista ratamestaria ole vielä syntynytkään, joka pystyy pitämään radan kunnossa, kun routa sulaa nopeasti. Ei siinä voi muuta kuin toivoa parasta.
Kuinka vaikeeta ton moskan poistaminen tuolta olis ollu päivällä, ettei se olis kerinny sulaan sinne ollenkaan? Nyt se kaikki mitä päivällä sato, vellattiin tohon pintaan ja se oli semmosta shittiä ettei mitään rajaa.
Toki tilanne parani illan myötä, kun ilma kylmeni ja velli oli pois. Taikureita ei ratamestareiden tarvitse olla, mutta vois oikeasti yrittää jotain jo ennen kuin paskat on housussa.
Ratamestari on aseeton määrätyissä oloissa, jos radan pohja on väärin suunniteltu tai rakennettu. Tampereen rataremontista en ole kuullut sen käyttöönoton jälkeen, joten mietenkähän on.. No, onneksi 75 juostaan Seinäjoella, siellä ei radan kanssa ole keliongelmia ollut... Niin, tuo pelaaminen, sehän ei ole radan takia sen enempää lottoa kuin muulloinkaan!
Ei ratamestari ole "syyllinen", mutta turha on väittää etteikö tuolle Teivonkin radalle olisi jo aiemmin voinut tehdä jotain. Tämän päivän aikana olosuhteet eivät muuttuneet olennaisesti.
Ahatovat ja hätähousut haukkuvat täällä Teivoa ja ratamestaria, yms. Kävisitte joskus ulkona niin näkisitte että säälle ja luonnolle ei vain edes suuri ja mahtava ratamestari voi mitään. Ja ei se ihan kovin huono ollut kun alle 17:sta mentiin muutamissa lähdöissä, joskus voisi ensin katsoa mitä tapahtuu ennenkuin sättii kaikki maan rakoon. No, maltti tulee sitten iän myötä !
Jos kunnostus olisi aloitettu ajoissa, niin rata olisi ollut kunnossa, tuhannet pelaajat olisivat olleet tyytyväisempiä, kukat osivat kukkineet kauniimmin; Nyt saatiin aikaan vain vatutus kun usea avainhevonen jätettiin pois aivan viime hetkellä. Siihen mennessä puolet V4-vaihdosta oli jo lyöty sisään. Fintoton varahevosjärjestys vielä kruunasi fiaskon.
Teivon sivuilta:
"Apulaisratamestarin paikka avoinna
(Tiedote 6.3.2008 klo 14.00)
Teivon ravikeskuksessa on tarjolla työtä taitavalle apulaisratamestarille.
Työ koostuu pääosin kaviouran hoidosta. Vaihteleviin päiviin ja iltoihin kuuluu myös ulkoalueiden ja kiinteistöjen hoitoa sekä koneiden ja laitteiden pienimuotoista huoltoa ja korjausta. Työssä menestyminen edellyttää sopeutumista vaihteleviin työaikoihin. Teivossa ravataan noin 60 kertaa vuodessa, pääosin tiistai-iltasin.
Tiedustelut arkisin klo 9-16 ratamestari Voitto Vähänen 040-707 5909 tai toimitusjohtaja Matti Mahlamäki (03) 3154 8313.
Hakemukset palkkatoivomuksineen 17.3.2008 mennessä osoitteella Pohjois-Hämeen Hippos ry, toimitusjohtaja Matti Mahlamäki, Teivon Ravikeskus, 33420 Tampere."
Menkäähän laittamaan rata kuntoon!
tarpeen vaihtaa koko teivon organisaatiota pyörittävä paletti uusiin jäseniin ennen kun loppukin maine radalta katoaa.järkyttää ite teivolaisena kattella huh huh
oisko pelkkä ratatyöläinen kai mestari nimikkeellä pitäis jälki olla toisenlaista
Sieltä johdosta pitäs ottaa punakone pois.
radan suhteen pieleen jo viikko sitten Keskiviikkona, ratamestari uskoi säätiedotuksia ja ajoi silloin suolaveden radalle, joka sulatti sen, mutta Teivon seuduilla on joka yö tullut lunta sekä ollut pieni pakkanen, päivällä plussaa, jolloin lumi sulanut ja rata vain pahentunut, ei kuivunut.
Eilen pintakerreksen poisajon jälkeen rata parani huomattavsti ja loppu lähdöissä muutamat hevoset teki jo ennätyksiä.
Suola on hakala aine hallita. Ei pitäisi mennä leikkimään jos ei ole taito hyppysissä.
oli hyvässä kunnossa, kun oli ammattitaitoinen, itku-Eriksson nyt itkee joka asiasta, hän jätti Seinäjoelta hevoset pois edellispäivänä radan kunnon takia, vaikka rata oli loistava.